Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iemand ervaring met deze laptop? ACER Aspire 5684WLMib_2048

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: iemand ervaring met deze laptop? ACER Aspire 5684WLMib_2048

    Oorspronkelijk geplaatst door breugie Bekijk bericht
    Hier dan weer een zeer tevreden Acer gebuiker (al meer dan 10 jaar, en ondertss de 5de laptop)...
    Over de Service kan ik niet klagen, 1keertje een 17" model in RMA moeten sturen voor een power inverter dat "siste", en na 14dagen prima hersteld terug! (hangt veel af van je dealer hoor!!!).

    de aspire 9423 is zeker aan te raden, ikzelf heb de voorganger 9412 met een vista home premium op een GF7300... werkt prima!

    PM maar als je nog vragen moest hebben!

    KB
    Aero draait zonder problemen?
    Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

    Comment


    • #17
      Re: iemand ervaring met deze laptop? ACER Aspire 5684WLMib_2048

      Oorspronkelijk geplaatst door stroedel Bekijk bericht
      Aero draait zonder problemen?

      Yep...

      Trouwens, je verneemt steeds de "slechte" ervaringen van de mensen, met bepaalde producten. Wij verkopen ook HP, toshiba enz... en geloof me vrij, Acer geeft de beste prijs/kwantiteit verhouding. %-gewijs, komen er bijvoorbeeld bij ons meer toshiba's terug dan Acer's...
      *** Canon EOS *** Canon Powershot ***
      visit : http://www.emmab.be/

      Comment


      • #18
        Re: iemand ervaring met deze laptop? ACER Aspire 5684WLMib_2048

        Oorspronkelijk geplaatst door breugie Bekijk bericht
        Yep...

        Trouwens, je verneemt steeds de "slechte" ervaringen van de mensen, met bepaalde producten. Wij verkopen ook HP, toshiba enz... en geloof me vrij, Acer geeft de beste prijs/kwantiteit verhouding. %-gewijs, komen er bijvoorbeeld bij ons meer toshiba's terug dan Acer's...
        mja, ik stond ook niet weigerachtig tov ACER..
        mijne schoonpa heeft er ook ene .. en is tevreden..
        ok, voelt misschien bij ACER iets meer plastiek dan HP laptops..
        maar dit is subjectief.

        wou gewoon weten of die geforce 7300 kaart voldoende was voor vista.
        17" moet luxe zijn denk ik..
        Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

        Comment


        • #19
          Re: iemand ervaring met deze laptop? ACER Aspire 5684WLMib_2048

          Oorspronkelijk geplaatst door breugie Bekijk bericht
          Yep...

          Trouwens, je verneemt steeds de "slechte" ervaringen van de mensen, met bepaalde producten. Wij verkopen ook HP, toshiba enz... en geloof me vrij, Acer geeft de beste prijs/kwantiteit verhouding.
          Daarvoor ben ik ook gevallen toen, maar als je ook wat kwaliteit wil moet je niet bij Acer op de deur kloppen. Zeker niet als het aankomt op service na verkoop...
          Nikon D80
          18-200 VR
          www.circuitfotografie.be

          Comment


          • #20
            Re: iemand ervaring met deze laptop? ACER Aspire 5684WLMib_2048

            Oorspronkelijk geplaatst door breugie Bekijk bericht
            Yep...

            Trouwens, je verneemt steeds de "slechte" ervaringen van de mensen, met bepaalde producten. Wij verkopen ook HP, toshiba enz... en geloof me vrij, Acer geeft de beste prijs/kwantiteit verhouding. %-gewijs, komen er bijvoorbeeld bij ons meer toshiba's terug dan Acer's...
            En u geeft twee jaar garantie op HP, Toshiba en Acer ? Met zo'n goeie kwaliteit loopt u tenslotte weinig risico...

            Naam van die witte raaf aub.

            Ik weet tot nu toe alleen van Makro, Carrefour denk ik, en Van den Borre die 2 jaar geven.
            Ik ken zelfs een online winkel die vlakaf in zijn verkoopsvoorwaarden zet dat de koper bij bestelling verklaart aan te kopen voor beroepsdoeleinden. Als je dan meer uitleg vraagt krijg je als antwoord dat er niet aan particulieren verkocht wordt.
            Ik zou de duizenden notebooks wilen zien die ze daar wél aan particulieren verkopen als je bestelt ZONDER vragen.
            Dus best ALLE kleine lettertjes lezen.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #21
              Re: iemand ervaring met deze laptop? ACER Aspire 5684WLMib_2048

              Ik heb al 1,5jr een Acer 5514WLMi_VOiP, en ben er heel tevreden van, destijds gekocht bij http://www.fvw.be , prijzen vallen wel mee:

              - Acer Aspire 9423WSMi_2048/LX.AWZ0X.032 Vista (+Acer Silver Garantie 2 years pick up & delivery, gratis draagtas & optische muis): 1.325,00 €

              - Acer Asipre 5684WLMi/LX.AV60X.023 Vista (+Acer Silver Garantie 2 years pick up & delivery, gratis draagtas & optische muis): 1.363,00 €


              mvg,
              2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

              Comment


              • #22
                Re: iemand ervaring met deze laptop? ACER Aspire 5684WLMib_2048

                Ik vind de bouw van acer maar zwak, van Hp daartegen ben ik zeer tevreden over. K'heb de laatste maand 3 mensen een hp aangeraden en ze hebben die alle 3 genomen en zij zijn allemaal heel content ermee.

                Kijk zeker ééns bij HP zou ik zeggen. http://www.hp.be
                Canon EOS 5D met 3KG glas
                https://reisforum.net

                Comment


                • #23
                  Re: iemand ervaring met deze laptop? ACER Aspire 5684WLMib_2048

                  koop u een apple notebook ,vb een macbook

                  Comment


                  • #24
                    Re: iemand ervaring met deze laptop? ACER Aspire 5684WLMib_2048

                    Dit las ik vandaag op de site van datanews m.b.t. de PC-verkoop voor het eerste kwartaal van 2007: http://www.nl.datanews.be/news/enter...re/20070424005

                    "HP blijft marktleider en groeide zelfs nog verder in vergelijking met vorig jaar. Het bedrijf heeft nu een marktaandeel van 19,4 procent. Acer staat op de tweede plaats met 12 procent en laat zo net Dell achter zich (11,9 procent). Acer is de grootste groeier van de top 5 in vergelijking met het eerste kwartaal van vorig jaar (+ 46,7 procent), Dell is de sterkste daler (- 1,3 procent). Een en ander heeft volgens IDC te maken met het feit dat Dell minder zichtbaarheid geniet op de consumentenmarkt. Laat het nu net daar zijn dat de laptopboom ten top is. Plaats 4 is voor Fujitsu-Siemens met 7,3 procent marktaandeel. Toshiba heeft 5 procent van de markt in handen."

                    Zo slecht zal Acer m.i. dan wel niet zijn.
                    Jan Akkermans
                    (BD1097BE)
                    Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

                    Comment


                    • #25
                      Re: iemand ervaring met deze laptop? ACER Aspire 5684WLMib_2048

                      Weinig stevigheid = lage kostprijs = lage verkoopprijs = stuntprijzen (vanaf 599 EUR)
                      Dat is de enige reden waarom Acer zo goed verkoopt.

                      Van Medion worden ook massa's spullen verkocht, maar is het daarom per definitie een goed product?

                      Als men zo zeker is van de kwaliteit, waarom krijg je dan op een Acer maar 1 jaar garantie in de winkel, terwijl een Europese maatregel 2 jaar voorschrijft?

                      Je doet ermee wat je wil natuurlijk, ik ben ook in de val van de lage prijs getrapt. Maar ik hoef geen Acer meer.
                      Nikon D80
                      18-200 VR
                      www.circuitfotografie.be

                      Comment


                      • #26
                        Re: iemand ervaring met deze laptop? ACER Aspire 5684WLMib_2048

                        Oorspronkelijk geplaatst door funem Bekijk bericht
                        Weinig stevigheid = lage kostprijs = lage verkoopprijs = stuntprijzen (vanaf 599 EUR)
                        Dat is de enige reden waarom Acer zo goed verkoopt.

                        Van Medion worden ook massa's spullen verkocht, maar is het daarom per definitie een goed product?

                        Als men zo zeker is van de kwaliteit, waarom krijg je dan op een Acer maar 1 jaar garantie in de winkel, terwijl een Europese maatregel 2 jaar voorschrijft?

                        Je doet ermee wat je wil natuurlijk, ik ben ook in de val van de lage prijs getrapt. Maar ik hoef geen Acer meer.
                        Mijn laptop heeft 1635 euro gekost, allesbehalve een lage (stunt) prijs zoals jij aanhaalt, en je mag er gerus eens naar komen kijken, deze is volgens mij wel degelijk van kwaliteit en en stevig gemaakt, ik zou er geen seconde over twijfelen een tweede exemplaar aan te schaffen.

                        mvg,
                        2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

                        Comment


                        • #27
                          Re: iemand ervaring met deze laptop? ACER Aspire 5684WLMib_2048

                          Oorspronkelijk geplaatst door funem Bekijk bericht
                          Als men zo zeker is van de kwaliteit, waarom krijg je dan op een Acer maar 1 jaar garantie in de winkel, terwijl een Europese maatregel 2 jaar voorschrijft?
                          Let op, je krijgt zowiezo 2 jaar garantie, maar als de winkel niet meewil zul je moeten gaan procederen .

                          Behalve natuurlijk in de hierboven aangehaalde online-shop die zogezegd alleen aan niet-particulieren verkoopt.

                          Blijft natuurlijk dat Asus en MSI (nota bene de twee koplopers in verkoop van moederborden) probleemloos 2 jaar garantie geven van de fabriek uit.
                          Last edited by nete; 25 april 2007, 11:05.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • #28
                            Re: iemand ervaring met deze laptop? ACER Aspire 5684WLMib_2048

                            Oorspronkelijk geplaatst door Henk_01 Bekijk bericht
                            Mijn laptop heeft 1635 euro gekost, allesbehalve een lage (stunt) prijs zoals jij aanhaalt, en je mag er gerus eens naar komen kijken, deze is volgens mij wel degelijk van kwaliteit en en stevig gemaakt, ik zou er geen seconde over twijfelen een tweede exemplaar aan te schaffen.

                            mvg,
                            De mijne was nog een paar centjes duurder, maar van bouwkwaliteit echt bagger.

                            Ik blijf erbij dat een laptop in die prijsklasse geen kapot scharnier mag hebben na een paar maanden bureaugebruik (want mijne komt haast nooit van mijn bureau af).
                            Ik blijf er ook bij dat een laptop in die prijsklasse geen 2 kapotte scharnieren mag hebben na een half jaar.
                            En ik blijf er ook bij dat een laptop in die prijsklasse niet twee keer een hele maand binnen moet om twee keer hetzelfde scharnier te vervangen.
                            Tevens blijf ik er bij dat een laptop in die prijsklasse geen 2 maanden moet achterblijven als je een ventilatieprobleem aankaart en dan nog niet gemaakt wordt.
                            En als klap op de vuurpijl blijf ik er bij dat een laptop in deze prijsklasse geen vier maanden in herstelling mag zijn het eerste half jaar dat je hem hebt.

                            Ik wilde alleen stellen dat Acer goed verkoopt omdat ze mooie cijfertjes kunnen voorleggen voor een prijs die lager is dan de concurrentie.
                            Wat ze er niet bijzeggen is dat de laptop maar half zo stevig is als die van de concurrentie.

                            Ach ja, leven en laten leven, hier komt nooit meer Acer in huis. Van de rest van de wereld lig ik eerlijk gezegd niet wakker.
                            Nikon D80
                            18-200 VR
                            www.circuitfotografie.be

                            Comment


                            • #29
                              Re: iemand ervaring met deze laptop? ACER Aspire 5684WLMib_2048

                              De kogel was door de kerk..
                              en ben toch de ACER Aspire 5684WLMib_2048 gaan halen !
                              Eerste indruk is super ! Vista draaien is geen enkel probleem..
                              Wat een verschil ! Mochten er mensen zijn die nog meer tests willen PM me.. voor mij blijft dit een aanrader in de ze prijsklasse..
                              Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

                              Comment


                              • #30
                                Re: iemand ervaring met deze laptop? ACER Aspire 5684WLMib_2048

                                Oorspronkelijk geplaatst door stroedel Bekijk bericht
                                De kogel was door de kerk..
                                en ben toch de ACER Aspire 5684WLMib_2048 gaan halen !
                                Eerste indruk is super ! Vista draaien is geen enkel probleem..
                                Wat een verschil ! Mochten er mensen zijn die nog meer tests willen PM me.. voor mij blijft dit een aanrader in de ze prijsklasse..
                                Hopelijk blijft hij goed werken en moet je geen beroep doen op Acer z'n garantie (een ramp). Laptop onderdelen zijn zeer duur en ik vind dat ze minimum 3 jaar feilloos moeten werken. Enkel om die reden blijf ik bij Dell kopen en neem er standaard 3 jaar on-site garantie bij, voor 40 euro extra kan je zelfs 4 jaar garantie krijgen. Als bedrijf krijgen we nog wat extra korting tov de online prijs en ik heb dat al vergeleken met andere merken: ik kan hetzelfde materiaal niet goedkoper vinden...
                                Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                                Comment

                                Working...
                                X