Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft er een weblog? (en waarom?)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wie heeft er een weblog? (en waarom?)

Ik vroeg me af wie er allemaal een weblog bijhoudt?

En met welke reden?

Er zijn blogs die uit niets ontstaan, zoals Strobist, The Online Photographer en X-Pose die vanuit het niets razendpolulair in binnen- en/of buitenland.

Mijn blog bijvoorbeeld is meer een combinatie van een dagboek en een verzameling links en artikelen die ik wil bewaren.

Wat vindt u / doet u?

Re: Wie heeft er een weblog? (en waarom?)

Mijn blog gaat vooral over mijn sportieve uitspattingen, zijn de de koersfiets en/of MTB. Af en toe staat er ook wel iets anders bij. Niets spectaculairs ...
    www.i-mac.be
    http://www.cerclebrugge.be

Comment

Ik heb 3 blogs op m'n site staan, waarvan 1 specifiek over fotografie. Maar dat is meer ontwikkeld uit dat ik rond 1998 ben begonnen met een nieuws-deel, wat later uitgebouwd is met comments, feeds, etc. Gewoon eigen ervaringen met vanalles en nogwat.
      HayoBethlehem.nl
      Foto spulletjes

Comment

@Hayo: Prachtig design overigens. En leuke content.

Comment

dank je
          HayoBethlehem.nl
          Foto spulletjes

Comment

Ik ben in januari gewoon uit nieuwsgierigheid begonnen. Ik krijg dagelijks 200 à 300 views. (in totaal al meer dan 20.000 )

Dus we blijven maar verder doen hé.
            [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

FotoBlog

Comment

ik heb er eentje, voor foto's dan. (zie sig)

'k zit ook nog met iets in m'n hoofd om binnenkort mee te beginnen, maar 'k zie wel hoever ik daarmee kom...
              ~TDN
              fotoblog: www.tdn9.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDN Bekijk bericht
                ik heb er eentje, voor foto's dan. (zie sig)

'k zit ook nog met iets in m'n hoofd om binnenkort mee te beginnen, maar 'k zie wel hoever ik daarmee kom...
                Ik ben benieuwd... post je hem hier?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eranosian Bekijk bericht
                  Ik ben in januari gewoon uit nieuwsgierigheid begonnen. Ik krijg dagelijks 200 à 300 views. (in totaal al meer dan 20.000 )

Dus we blijven maar verder doen hé.
                  Supergrappig, ik heb net jouw photoblog ontdekt en nu merk ik op dat je eigenlijk eranosian bent van hier op het forum!

Ik heb sinds september ook een fotoblog, nl. joghem.be. Van december tot maart niets meer gepost door winterdipje en photographer's block ;-)! Het is gewoon niet zo gemakkelijk om je blog de wereld in te sturen en om er wat feedback op te krijgen. Je moet er steeds aan denken dat je fotoblog 1 uit de honderdduizenden bent.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joghem Bekijk bericht
                    Supergrappig, ik heb net jouw photoblog ontdekt en nu merk ik op dat je eigenlijk eranosian bent van hier op het forum!

Ik heb sinds september ook een fotoblog, nl. joghem.be. Van december tot maart niets meer gepost door winterdipje en photographer's block ;-)! Het is gewoon niet zo gemakkelijk om je blog de wereld in te sturen en om er wat feedback op te krijgen. Je moet er steeds aan denken dat je fotoblog 1 uit de honderdduizenden bent.
                    Je laat dan ook op de je homepagina al direct het achterste van je tong zien
                    Leuke foto's!

Comment

Ik heb er sinds een paar dagen ook een.
                      Eigenlijk gewoon om het verhaal achter de foto eens te vertellen...

Het is nog in een testfase en we zullen zien of het aanslaat

WEBLOG
                      [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Comment

Ik heb sinds een aantal dagen ook een vernieuwde site gemaakt. Hier wil ik ook een webblog functie toevoegen. Omdat ik alles zelf moet/wil maken gaat het nogal traag. De basis is er al maar beetje bij beetje ga ik dat uitbereiden.

Waarom ik dat wil? geen idee, voorlopig vind ik dat het nog veel energie steken is in iets wat weinig mensen lezen of boeien. Ik hoop dat het later naar populariteit zal stijgen, maar ik vrees dat er veel werk nodig zal voor zijn. Al vind ik het leuk een webblog te lezen, moet ik zeggen dat ik niet vaak terug ga kijken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bv72 Bekijk bericht
                          Je laat dan ook op de je homepagina al direct het achterste van je tong zien
                          Leuke foto's!
                          Dank u! Spijtig genoeg is het mijn tong niet!

Comment

Topic verplaatst naar een meer passend forumonderdeel.
                            Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                            --------

Comment

Ik heb ook een weblog zoals je onderaan ziet. Niet slechts over fotografie maar meer een life-log zoals dat heet.

Ik ben eens benieuwd naar jullie mening én tips om tot meer lezers te komen?
                              het is helemaal niet zeker of jij wel ziet wat ik zie.
                              Telecaster weblog
                              km5D, sigma 70-200 2.8 ex dg apo, 50mm 1.4 en nog zo'n kitlens

Comment

Working...
                              X