Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schermpje vervangen van gsm?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Schermpje vervangen van gsm?

M'n vrouw heeft een barst (stervormig) in het schermpje van haar 6 maanden oude gsm, 't is een Sonyericsson K510i. Het lcd-schermpje is helemaal om zeep, niets meer op te lezen.

Is het mogelijk om dat te laten maken, of kost het evenveel (of zelfs meer) dan een nieuwe gsm? De gsm kan je nu kopen rond de 150 euro geloof ik.

Het zal wel niet onder garantie vallen...
    Fuji FinePix S100fs

Re: Schermpje vervangen van gsm?

Ruz,
    In nederland, breda kan je dat voor zo'n 40 Euro. Ik ga vanavond de coordinaten opzoekn en die door-PM'en
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

Comment

Kan in België ook ...

In Aalst heeft mijn zoon z'n nokia schermpje laten vervangen voor bijna geen geld (ik denk +- 20 euro) ... dit terwijl een andere winkel al sprak van een nieuw toestel.

Geert N
      Nikon D80

Comment

Ben gisteren ook in een winkel geweest (de enige die open was op maandag in de buurt ) en daar zeiden ze dat het enkel de moeite is om te laten maken als alleen het glaasje vervangen moet worden.
        Maar omdat het schermpje zelf ook kapot is, stellen ze idd een nieuw toestel door.
        Fuji FinePix S100fs

Comment

hey

voor mijn werk moet ik af en toe nokia gsm's repareren. en het meest voorkomende zijn uiteraard de schermpjes en de wc
          maar een schermpje vervangen is echt kinderspel... dus ik zou het zelf proberen ( eerst kijken of het toestel niet meer onder garantie is he deze vervalt anders) als je je klant maakt bij servicom kun je losse onderdelen kopen van verschillende soorten gsm's ... zo'n schermpje kost rond de 10 euro ....
          veel succes er mee

mvg

anexco
          o/-<]: Don't Feed The Models!? www.jeroensimoens.net

Comment

Heb vroeger eens een nieuw schermpje besteld op Ebay en voor 30€ was ik er vanaf. Achteraf bleek wel dat het schermpje niet van dezelfde kwaliteit was. In de zon zie je er bijna niets op.

Comment

Working...
            X