Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Gefeliciteerd Riku. Je bent een verdiende winnaar. Je was ook bij mijn toppers van deze reeks foto's.
Eigenlijk is het wel spijtig dat er zo weinig commentaar gegeven wordt in de challenge. Het is immers wel interessant om weten waarom sommigen je foto's slecht vinden. Maar tja ik heb ook niets geschreven bij de foto's die ik minder vond. En waarom ik dat niet gedaan heb weet ik eigenlijk ook niet. Volgende keer ga ik proberen toch wat commentaar te geven.
Ben ook eens naar het album gaan kijken en yep er waren nog toppers tussen. Je had met meerdere foto's deze challenge kunnen winnen.
Heel erg bedankt voor jullie complimenten, dit motiveert me enorm !!!
Ik ben enorm trots dat ik heb gewonnen. Zonder de hoge scores die jullie voor mijn foto hebben gegeven was het natuurlijk niet gelukt.
De winst betekent voor mij een bevestiging van mijn kwaliteiten als amateur fotograaf.
Ik denk nog verder te kunnen groeien en zal dan ook blijven oefenen.
Ik hoop dat jullie nog veel moois van me te zien krijgen.
Momenteel heb ik geen digitale camera (wil een spiegelreflex maar heb geen centjes en heb mijn oude verkocht 2 maand geleden) maar die zal er zeker komen.
Succes met de volgende Challenge en hopelijk gaat de eer naar een van jullie !!!
Comment