Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verkeer(t)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• verkeer(t)

Omdat ik nog steeds geen foto kan uploaden op de challenge doe ik het maar hier. Ik hoop dat de BD crew hem kan laten mee doen?!!

Edit Mod Hanske : Deze foto voldoet niet aan de forumrichtlijnen en werd verwijderd.
    Pas de foto aan naar maximaal 900x900 pixels en 200Kb.
    Gebruik de EDIT-knop om deze tekst te verwijderen en de aangepaste foto zichtbaar te maken.

Last edited by Hanske; 19 februari 2005, 09:08.

Re: verkeer(t)

Bedoeling is natuurlijk dat je tijdens de challenge onbekend blijft wat nu niet meer het geval is.
    Wat is trouwens je probleem voor het opladen van de foto, wat in elk geval toch simpeler is dan opladen in een post ?

Greetz
    Yvan
    Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

Comment

Bovendien was de foto veel te groot om mee te mogen doen aan de challenge En idd zoals Yvan al schreef , het is de bedoeling dat men anoniem blijft
      Last edited by Hanske; 19 februari 2005, 09:12.
      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Ok het zal wel erg dom zijn van mij, maar ik ben hier een tijdje niet actief geweest en volgens mij was de challenge vroeger niet anoniem en dus was ik me niet bewust dat dit niet de bedoeling was.

Als ik bij de challenge mijn username & password invul krijg ik deze melding;

salt:~txsql: SELECT UserId, username FROM CHALLENGE_Users where username='graaff' and Password='.............................'

Bij password staan een heleboel cijfers en een paar letters.

Verder kom ik niet.

Comment

Stuur anders een PM naar christian, hij is de man die de challenge-software beheert, hij zal je zeker een antwoord kunnen geven...

En de challenge was vroeger idd niet anoniem maar dat is al een tijdje niet meer zo. De namen worden verborgen gehouden tot de uitslag bekendgemaakt wordt. En er zijn nog verschillende wijzigingen aan het reglement ... zo mag een foto bvb max 800x800 pixels en 250 kb groot zijn en moet hij genomen zijn in de maand van de challenge ...
          Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Working...
          X