Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blokkering bij punten geven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Blokkering bij punten geven

Ik probeer telkens alle inzendingen van de challenge punten te geven, maar deze maand blokkeert de site steeds na enkele foto's.
    Enkele dagen geleden was dit reeds, nu is het weer.
    Ik start met een aantal foto's en na een stuk of 4, 5 gaat die plots niet meer verder. Dan moet ik effe naar iets anders (het forum of zo) en dan kan ik weer verder.
    Ligt het aan mij of hebben anderen dit ook?
    Peter

http://www.belekes.be/

Re: Blokkering bij punten geven

Ik kan het nu helaas niet meer testen, ik heb alle foto's vorige week al punten gegeven. Bij het punten geven heb ik wel geen problemen gehad, ttz geen blokkeringen gehad. Misschien een tijdelijk probleempje.
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Kan het ook niet meer beoordelen of het blokeerd bij punten geven. Heb reeds al mijn punten gegeven.

MAAR ik heb hetzelfde probleem bij het bekijken van de gegeven opmerkingen en het bekijken van de foto's. Dus het probleem zal vermoedelijk niet bij jou liggen.
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

Comment

Ik heb ook zoiets, maar niet altijd. Bij de laatste challenge heb ik een week geleden de meeste deelnemers punten gegeven. Na ongeveer 8 beoordelingen laadt de volgende foto (pagina) niet goed in. Het inladen duurt dan heel erg lang (en uiteindelijk blokkeert de pagina). Als ik dan terugga naar de pagina waarop alle foto's staan in thumbnails én van daaruit weer naar de nieuwe foto ga, dan doet alles het weer goed wat betreft inladen.
        Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
        --------

Comment

Working...
        X