Timdelma wint de juni-juli Challenge, met een mooie opname van een golfbreker, en de bekende pier in Blankenberge, gemaakt met een lange sluitertijd. Op de tweede plaats vinden we Woody04 (skyline van New York) en op de derde plaats KoRi met een macrofoto van de rups van een helmkruidvlinder. Zoals gezegd kon je met deze opdracht alle kanten uit, en hoewel er toch nogal wat foto's zijn waarin zowel land, zee (of water) en lucht te zien zijn, zijn er toch wat verrassende invullingen van het thema geweest, zoals die rups van KoRi, de militaire begraafplaats (Djivan), of die jongen die met een stel ballonnen de lucht inging (VQB). Meteen toch wat bekende namen van vroegere winnaars vooraan, hoewel ik vermoed dat dit voor timdelma de allereerste keer is. Een bijzondere vermelding verdient de winnaar van de vorige Challenge, nl. Erven. Hoewel hij ditmaal niet bij de eersten eindigde (en dat waarschijnlijk ook niet verwacht had), heeft hij geheel naar de geest van het TV-programma waarnaar ik knipoogde zijn camera+lens (?) zelf gebouwd. Zijn foto, uiteraard niet zo scherp als met een klassieke combo, straalt toch een sfeer van land, zee... lucht of vakantie uit. Knap werk!
Mijn gelukwensen gaan natuurlijk naar de drie op het ereschavotje, maar evengoed naar alle inzenders. Er is wat minder gescoord en becommentarieerd dan gewoonlijk, maar daar zal de vakantie allicht voor iets tussenzitten.
Het thema voor augustus 2015 is intussen gekend. Benieuwd waar jullie nu mee afkomen.
Mijn gelukwensen gaan natuurlijk naar de drie op het ereschavotje, maar evengoed naar alle inzenders. Er is wat minder gescoord en becommentarieerd dan gewoonlijk, maar daar zal de vakantie allicht voor iets tussenzitten.
Het thema voor augustus 2015 is intussen gekend. Benieuwd waar jullie nu mee afkomen.
Comment