Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mogelijke thema's voor de maand september 2015

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mogelijke thema's voor de maand september 2015

    De Challenge van augustus 2015 is vannacht afgesloten met 41 geldige inzendingen. Er kan nog tot het einde van de maand gescoord of becommentarieerd worden.

    Voor september heb ik het volgende in petto. Aan jullie de keuze.

    1. School
    2. Trappen
    3. Communicatie

    Stemmen kan tot de voorlaatste dag van augustus, deze tijd van de dag.
    29
    School
    0%
    0
    Trappen
    0%
    13
    Communicatie
    0%
    16

    The poll is expired.

    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Mogelijke thema's voor de maand september 2015

    Blijkbaar zijn het niet alleen de kinderen die niet graag "terug naar school" gaan.
    Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

    Comment


    • #3
      Re: Mogelijke thema's voor de maand september 2015

      als man is het tegenwoordig gewoon een gevaarlijke plaats om foto's te staan maken. Zekers als ge zelf geen kinderen hebt die er school lopen.

      Comment


      • #4
        Re: Mogelijke thema's voor de maand september 2015

        D'er is zoveel dat met school te maken heeft, zonder dat je noodzakelijk aan een of andere schoolpoort moet gaan staan, hoor. Maar ik begrijp het.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Mogelijke thema's voor de maand september 2015

          Een schone foto van een schone juf zou ook mogen. Trouwens ... trappen zijn ook gevaarlijk.
          Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

          Comment


          • #6
            Re: Mogelijke thema's voor de maand september 2015

            Communicatie is mss soms ook gevaarlijk?


            Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

            Comment


            • #7
              Re: Mogelijke thema's voor de maand september 2015

              Hoewel trappen de hele tijd een voorsprong had, is Communicatie de duidelijke winnaar van deze poll geworden, en wordt dus het ook het thema van de maand september. Denk al maar eens goed na, maar begin pas te schieten per 1 september, als de school begint, dus.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Mogelijke thema's voor de maand september 2015

                Het gebeurt waarschijnlijk niet veel dat een aangereikt thema (school) geen enkele stem krijgt.
                Mijn voorkeur ging naar trappen. Communicatie lijkt me moeilijk als men buiten het gebruik van GSM/telefoon wilt gaan.
                Er is wel genoeg te vinden maar niet van dien aard dat het voor mij een mooie foto kan opleveren.
                Ik ben benieuwd naar de inzendingen.
                Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

                Comment


                • #9
                  Re: Mogelijke thema's voor de maand september 2015

                  Oorspronkelijk geplaatst door Erven Bekijk bericht
                  Het gebeurt waarschijnlijk niet veel dat een aangereikt thema (school) geen enkele stem krijgt.
                  Mijn voorkeur ging naar trappen. Communicatie lijkt me moeilijk als men buiten het gebruik van GSM/telefoon wilt gaan.
                  Er is wel genoeg te vinden maar niet van dien aard dat het voor mij een mooie foto kan opleveren.
                  Ik ben benieuwd naar de inzendingen.
                  Communicatie kan toch veel breder? vb iemand die je een kus toe blaast, een middelvinger opsteekt, een hartje vormt, op zijn borst klopt. Communicatie gebeurt voor een groot deel door onze lichaamstaal. Dus ik denk dat je heel wat expressieve foto's kan maken als je buiten gsm ed denkt, maar eerder naar de basis gaat. Of je kan nog altijd een fotogenieke postbode trekken

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mogelijke thema's voor de maand september 2015

                    Oorspronkelijk geplaatst door fhuppel Bekijk bericht
                    Communicatie kan toch veel breder? vb iemand die je een kus toe blaast, een middelvinger opsteekt, een hartje vormt, op zijn borst klopt. Communicatie gebeurt voor een groot deel door onze lichaamstaal. Dus ik denk dat je heel wat expressieve foto's kan maken als je buiten gsm ed denkt, maar eerder naar de basis gaat. Of je kan nog altijd een fotogenieke postbode trekken
                    Een aantal hele goeie tips!
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mogelijke thema's voor de maand september 2015

                      Inderdaad fhuppel je hebt daaring groot gelijk. Maar ik betrek niet graag mensen in mijn foto's en dan wordt de opgave al moeilijker. Er is dan nog wel veel te fotograferen maar met de zaken die ik in mijn hoofd heb denk ik niet dat ik daarmee het challengepubliek in vervoering kan brengen. Clichés als kusjes enz doen het in het algemeen beter dan bv een signalisatiebord.
                      Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mogelijke thema's voor de maand september 2015

                        Da's het probleem met alle cliché's, vrees ik. Cliché is trouwens een fotografisch begrip.
                        Klopt dat een signalisatiebord evengoed een vorm van communicatie is, maar fotografisch niet meteen interessant.
                        Het wordt dus een hoofdbreker (<-- misschien moet ik dat eens voorstellen als thema )
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                        Comment

                        Working...
                        X