Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mogelijke thema's voor de maand augustus 2015

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mogelijke thema's voor de maand augustus 2015

    De "zomerchallenge", thema: Te land, ter zee, of in de lucht, is om middernacht afgesloten met 37 geldige inzendingen. Ik had er op de valreep een paar meer verwacht, want ik heb enkelen nog op de regels moeten wijzen qua anonimiteit, kaders, exif-waarden, enz.
    Je kunt nog een week op de ingezonden foto's je stem uitbrengen.

    Voor de maand augustus laat ik de keuze weer aan jullie over. Ik wil altijd wat variatie in de thema's brengen, en probeer ervoor te zorgen dat het gekozen onderwerp zowel met een dSLR kan gefotografeerd worden, als met een point&shoot, met een macrolens of een breedhoek.
    Je kunt nu kiezen tussen:
    1) Steen/stenen
    2) Fruit
    3) Lichtstralen

    Voorlopig ga ik nog niet meer uitleg of tips geven.
    Je kunt stemmen tot de voorlaatste van de maand, dus laat je niet verrassen.
    23
    Steen/stenen
    0%
    6
    Fruit
    0%
    10
    Lichtstralen
    0%
    7

    The poll is expired.

    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Mogelijke thema's voor de maand augustus 2015

    ?? 't is hier precies stillekes?
    Nog veel volk met verlof waarschijnlijk?

    Comment


    • #3
      Re: Mogelijke thema's voor de maand augustus 2015

      Ik denk het, en de tijd tikt voort... trouwens ook voor het scoren van de lopende Challenge.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Mogelijke thema's voor de maand augustus 2015

        1/steen/stenen

        Comment


        • #5
          Re: Mogelijke thema's voor de maand augustus 2015

          Ik ga wachten tot morgen om 10u10 of daarrrond .

          Update 30/7 : heb het toch maar gelaten zoals het was, want met onze drie stemmen (ikzelf, vrouw, zoon) konden wij het toch niet meer wijzigen.
          Onze voorkeur was stenen.
          't Zal tot de volgende challenge zijn.
          Last edited by Guest17; 30 juli 2015, 11:04.

          Comment


          • #6
            Re: Mogelijke thema's voor de maand augustus 2015

            Mijn voorkeur ging naar lichtstralen maar had wellicht de tijd niet gehad om hetgeen ik in gedachten had vast te leggen.
            Maar fruit zal toch voor velen gemakkelijker zijn.

            Ik verwacht veel deelnemers want zelfs de "zuurpruimen" en de "rotte appels" kunnen deze keer meedoen.
            Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

            Comment


            • #7
              Re: Mogelijke thema's voor de maand augustus 2015

              Ik ben blij dat de drie thema's zowat gelijk opgingen. Uiteindelijk is het fruit geworden, maar er lijkt evengoed belangstelling voor de twee andere thema's, die dus nu terug in de pot gaan.
              Leuke woordspeling, Erven!
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Mogelijke thema's voor de maand augustus 2015

                Toch maar mijn eerdere reactie verwijderd, omdat ik bij ervaring weet dat sommigen echt met niks kunnen lachen .
                Last edited by Guest17; 31 juli 2015, 08:53.

                Comment


                • #9
                  Re: Mogelijke thema's voor de maand augustus 2015

                  Aha
                  Toch een aantal wakker geschoten
                  Thema fruit, allez, met z'n allen naar de Colruyt de koelafdeling onveilig gaan maken
                  grts

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mogelijke thema's voor de maand augustus 2015

                    Oorspronkelijk geplaatst door Woody04 Bekijk bericht
                    Aha
                    Toch een aantal wakker geschoten
                    Thema fruit, allez, met z'n allen naar de Colruyt de koelafdeling onveilig gaan maken
                    grts
                    Als de ingang ten minste niet geblokkeerd is .

                    Comment

                    Working...
                    X