Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een Hattrick voor tantine

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Een Hattrick voor tantine

    Super Tantine!

    Comment


    • #17
      Re: Een Hattrick voor tantine

      Dikke proficiat Tantine
      Grts Maddy
      zero

      Comment


      • #18
        Re: Een Hattrick voor tantine

        Dikke proficiat, is zijn eerste plaats zeker en vast waard...
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

        Comment


        • #19
          Re: Een Hattrick voor tantine

          Proficiat Tantine! Je bent keigoed bezig en blijf zeker zo voortdoen :-)

          Comment


          • #20
            Re: Een Hattrick voor tantine

            Proficiat!!
            Website: http://vvbelleg.jalbum.net/

            Comment


            • #21
              Re: Een Hattrick voor tantine

              Ook van mij een proficiat alhoewel ik persoonlijk niet echt de link naar lichtinval vond. Ik miste, zoals ik al vermelde, de echte zonnestralen. Voor mij was het meer een avondfoto. Maar de grote meerderheid heeft beslist. Nochtans had ik vier tienen.....
              Ook een proficiat aan alle deelnemers. Weer een record dit jaar.
              En tantine, het zal knokken worden. Ik ga voor een hattrick challengefotograaf van het jaar. . Gezonde concurrentie kan geen kwaad en het heeft mij meer doen nadenken over het invullen van opdrachten op professioneel vlak.
              Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

              Comment


              • #22
                Re: Een Hattrick voor tantine

                Dirk....nu moet ik je toch ongelijk geven. Dit is toch weldegelijk een tegenlichtopname alleen stond de zon achter de persoon.....had de zon bv naast de persoon gestaan was dat dan wel ne tegenlichtopname?
                En een avondopname was dit nog zeker niet want dan zou de zon verdwenen zijn!
                Ik wens je heel veel succes met je hattrick challengefotograaf van het jaar, je verdient het!!
                Gr Pascale
                Eerlijkheid duurt het langst!!
                Mijn website: http://www.degrafon.be/

                Comment


                • #23
                  Re: Een Hattrick voor tantine

                  Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                  Dirk....nu moet ik je toch ongelijk geven. Dit is toch weldegelijk een tegenlichtopname alleen stond de zon achter de persoon.....had de zon bv naast de persoon gestaan was dat dan wel ne tegenlichtopname?
                  En een avondopname was dit nog zeker niet want dan zou de zon verdwenen zijn!
                  Ik wens je heel veel succes met je hattrick challengefotograaf van het jaar, je verdient het!!
                  Gr Pascale
                  Je ziet maar. Een brede invulling kan tot verschillende invalshoeken leiden. Niet iedereen heeft dezelfde mening en dat leid tot bredere invalshoeken in de fotografie. Dit maakt de challenge zo boeiend voor mij. Ik haal soms inspiratie uit de vele foto's hier. De invalshoek die jij gekozen had was niet wat ik verwachtte van deze opdracht. Ieder zijn mening en daar heb ik ook respect voor. Het zal dit jaar niet meer zo gemakkelijk zijn met een grote concurrente erbij zoals jij Ge zijn super goe bezig Ik zou zo zeggen: doe zo voort......
                  Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Een Hattrick voor tantine

                    pascal een dikke proficiat met je behaalde overwinning dubbel en dik verdiend
                    voor mij was het de beste van alle.ook dirkfotografie en dekonne met jullie tweede en derde plaats

                    al vind ik je een slechte verliezer dirk deze maand aan je coments te zien

                    mijn deelname was niet een van mijn beste had een mooie tegenlicht opname bij stilleven gezet voor dat ik het goed en wel besefte dat deze veel beter zou zijn geweest dan mijn huidige deelname
                    maar zo leer je ook hé niet te vlug willen zijn op het forum met een foto waar je achter staat
                    nu op naar de volgende en we hebben tijd deze maand om er echt goed over na te denken, waarvoor dank Les
                    bij mij draait alles weer op volle toeren
                    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                    Comment


                    • #25
                      Re: Een Hattrick voor tantine

                      Nu ben je wel in je (vier) element(en), niet, Liliane?
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • #26
                        Re: Een Hattrick voor tantine

                        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                        Nu ben je wel in je (vier) element(en), niet, Liliane?
                        ja zeker weten, heb gisteren kilo's leem aan mijn laarzen mee gesleept in de doort en dat bracht me op ideeën
                        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                        Comment


                        • #27
                          Re: Een Hattrick voor tantine

                          Uiteraard wil ik met "de vier elementen" iedereen naar buiten lokken. Er zal toch zeker wel een goed moment zijn in juni of juli, hetzij warm of koud, hetzij nat of droog, om de winnende foto te maken, niet? Al besef ik dat je evengoed binnen (of onder een macrolens) diezelfde vier elementen zou kunnen terugvinden.
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                          Comment

                          Working...
                          X