Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ook van mij een proficiat alhoewel ik persoonlijk niet echt de link naar lichtinval vond. Ik miste, zoals ik al vermelde, de echte zonnestralen. Voor mij was het meer een avondfoto. Maar de grote meerderheid heeft beslist. Nochtans had ik vier tienen.....
Ook een proficiat aan alle deelnemers. Weer een record dit jaar.
En tantine, het zal knokken worden. Ik ga voor een hattrick challengefotograaf van het jaar. . Gezonde concurrentie kan geen kwaad en het heeft mij meer doen nadenken over het invullen van opdrachten op professioneel vlak.
Dirk....nu moet ik je toch ongelijk geven. Dit is toch weldegelijk een tegenlichtopname alleen stond de zon achter de persoon.....had de zon bv naast de persoon gestaan was dat dan wel ne tegenlichtopname?
En een avondopname was dit nog zeker niet want dan zou de zon verdwenen zijn!
Ik wens je heel veel succes met je hattrick challengefotograaf van het jaar, je verdient het!!
Gr Pascale
Dirk....nu moet ik je toch ongelijk geven. Dit is toch weldegelijk een tegenlichtopname alleen stond de zon achter de persoon.....had de zon bv naast de persoon gestaan was dat dan wel ne tegenlichtopname?
En een avondopname was dit nog zeker niet want dan zou de zon verdwenen zijn!
Ik wens je heel veel succes met je hattrick challengefotograaf van het jaar, je verdient het!!
Gr Pascale
Je ziet maar. Een brede invulling kan tot verschillende invalshoeken leiden. Niet iedereen heeft dezelfde mening en dat leid tot bredere invalshoeken in de fotografie. Dit maakt de challenge zo boeiend voor mij. Ik haal soms inspiratie uit de vele foto's hier. De invalshoek die jij gekozen had was niet wat ik verwachtte van deze opdracht. Ieder zijn mening en daar heb ik ook respect voor. Het zal dit jaar niet meer zo gemakkelijk zijn met een grote concurrente erbij zoals jij Ge zijn super goe bezig Ik zou zo zeggen: doe zo voort......
pascal een dikke proficiat met je behaalde overwinning dubbel en dik verdiend
voor mij was het de beste van alle.ook dirkfotografie en dekonne met jullie tweede en derde plaats
al vind ik je een slechte verliezer dirk deze maand aan je coments te zien
mijn deelname was niet een van mijn beste had een mooie tegenlicht opname bij stilleven gezet voor dat ik het goed en wel besefte dat deze veel beter zou zijn geweest dan mijn huidige deelname
maar zo leer je ook hé niet te vlug willen zijn op het forum met een foto waar je achter staat
nu op naar de volgende en we hebben tijd deze maand om er echt goed over na te denken, waarvoor dank Les
bij mij draait alles weer op volle toeren
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Nu ben je wel in je (vier) element(en), niet, Liliane?
ja zeker weten, heb gisteren kilo's leem aan mijn laarzen mee gesleept in de doort en dat bracht me op ideeën
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Uiteraard wil ik met "de vier elementen" iedereen naar buiten lokken. Er zal toch zeker wel een goed moment zijn in juni of juli, hetzij warm of koud, hetzij nat of droog, om de winnende foto te maken, niet? Al besef ik dat je evengoed binnen (of onder een macrolens) diezelfde vier elementen zou kunnen terugvinden.
Comment