Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik had het de vorige maand nog voorspeld, en tantine heeft het waargemaakt. Ik denk niet dat dit in de geschiedenis van de BD-Challenge ooit is voorgevallen, maar zij wint verdiend voor de derde keer op rij! Proficiat!
Proficiat Tantine, deze zat ook in mijn persoonlijke top 3, prachtige foto en een verdiende winnaar van deze challenge .
De hattrick is je ook van harte gegund, een knappe prestatie en een bevestiging van het mooie werk dat je ons telkens weer laat zien .
Ook een dikke proficiat aan het steeds groter wordende deelnemersveld, weer heel wat knap werk gezien .
Grtjs,
Edje C
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Bedankt iedereen voor jullie felicitaties! Maar voor mij is het nu welletjes geweest....bedoel....is eigenlijk niet leuk voor de andere deelnemers.....sorry daarvoor. En ik ga ZEKER niet voor een vierde treffer!!!!
Aan dirkfotografie ne dikke proficiat voor je 2 de plaats....vond die één van de beste foto's naast die van BelLisa en xMarre!!!
xMarre jouw foto verdiende om bij de top 12 te staan.....zoals ik al schreef....ne hele speciale wat de comp....ruis....kleuren....betreft....gedurfde fotografie!!
Aan dekonne...ook jij ne dikke proficiat met je 3 de plaats.
En aan alle andere deelnemers....ne hele bende .....proficiat met jullie deelname en mooie foto's!
Op naar de volgende chall....tijd zat om na te denken hoe we het thema "de 4 elementen" kunnen vastleggen!!
Ps....wat mijn foto betreft....deze is niet geënsceneerd. Ik heb die vrouw wel voordien aangesproken samen met haar man of ik enkele foto's van hen mocht nemen. Heb ik dan ook gedaan maar toen was de zon nog te fel. Na een fijne wandeling ben ik teruggekeerd en zij stond daar toevallig zo te kijken. Ze was zo intens aan het kijken dat ze mij niet heeft zien fotograferen.
Gisterenavond ben ik ook wat vissers tegengekomen en eigenlijk nemen ze allemaal diezelfde houding aan...kijken...kijken...geduldig kijken .....tot ze beet hebben!
Gr Pascale
Comment