Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beoordeling (score) van Challenge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Beoordeling (score) van Challenge

    Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    Bij een naam als Smirnov denken wij eer aan wodka! (Smirnoff)

    En jouw achternaam brengt ons ook op andere ideeën!
    Ah ja juist ik heb 'm. Was de oorspronkelijke betekenis van m'n eigen nickname uit het oog verloren
    Als er wind is, droogt de was.

    Comment


    • #32
      Re: Beoordeling (score) van Challenge

      Om terug on topic te gaan, ik heb persoonlijk de winnaar van Onderweg, kyandio dus, ook niet echt veel punten gegeven. (Nee, het was geen 1) Maar in de eerste versie had deze foto meer punten gekregen, hoofdzakelijk dan omwille van de originaliteit. Niet alleen omwille van de vele aanpassingen, maar ook omdat mijns inziens er nog te weinig rekening gehouden is met de opmerkingen die gegeven zijn. Bijvoorbeeld de achtergrond die niet echt donker is.
      Alle respect voor het vele werk en moeite die kyandio gedaan heeft om deze foto te maken, verdienen uiteraard alle lof, maar ik ben er van overtuigd dat deze foto in een showcase wel wat hardere kritieken zou krijgen...
      Als mensen de winnaar van vorige maand slechte punten (de 3tjes) geven, is dat hun goed recht. Instinctief ga je meer punten geven aan een foto die meer in je eigen stijl ligt hoger waarderen dan een foto die totaal iets anders is dan wat je zelf maakt of hoopt ooit te kunnen maken... En ik kan er in komen dat mensen vinden dat deze foto te "gekunsteld" of studio vinden, en daarom minder punten geven...

      Dit weerspiegeld enkel mijn eigen gedacht dus...

      mvg
      Brecht

      (om de reacties voor te zijn, Frutsel kreeg wel hoge punten van mij)
      Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.

      Comment

      Working...
      X