Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thema's voor de maand Mar 09

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Thema's voor de maand Mar 09

    Het inzenden van foto’s voor deelname Challenge Feb 09 wordt bij deze als afgesloten verklaard.

    Februari kende met zijn 28 dagen amper 20 dagen om een foto voor deelname in te sturen en toch mocht ik net geen 100 foto’s valideren. Voor de periode dat ik de Challenge modereer alvast een record.

    Op verzoek van Decapix kan ik 5 onderwerpen aanbieden waar de keuze door de Challengers uiteindelijk het onderwerp zal bepalen voor de Challenge Mar 09.


    • geur
    • smaak
    • gevoel
    • geluid
    • beeld

    Tot eind Feb 09 kan men naar hartenlust zowel punten als commentaren geven op de ingezonden Challenge foto's Feb 09.
    101
    geur
    0%
    12
    smaak
    0%
    14
    gevoel
    0%
    33
    geluid
    0%
    36
    beeld
    0%
    6

    The poll is expired.

    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Re: Thema's voor de maand Mar 09

    vragen deze onderwerpen niet enige uitleg?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Thema's voor de maand Mar 09

      wow da wordt ferm grasduinen en hersenfoltering!!
      nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: Thema's voor de maand Mar 09

        Welke uitleg zou je aan de aangeboden keuze dan wel geven ?
        Spookys Fotoweb
        BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

        Comment


        • #5
          Re: Thema's voor de maand Mar 09

          Ach een slimmerik lost dat toch altijd op met Scrabble-blokjes, en woorden als G-E-U-R enz. zijn rap gemaakt!
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

          Comment


          • #6
            Re: Thema's voor de maand Mar 09

            Hoe minder uitleg, hoe meer interpretatiemogelijkheden.

            Comment


            • #7
              Re: Thema's voor de maand Mar 09

              Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
              Hoe minder uitleg, hoe meer interpretatiemogelijkheden.
              en hoe meer discussies straks in de commentaren!
              maar kijk er toch weer naar uit hoor.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Thema's voor de maand Mar 09

                Ik ga niet stemmen want ik heb geen voorkeur deze keer. Het is allemaal goed
                Misschien enkel op het einde als er een nek-aan-nek race is, dan stem ik op diegene die 1 puntje achter staat

                Hmm, en wat als het gelijke stand is?

                mvg
                marc
                Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
                M.v.g. Marc

                Comment


                • #9
                  Re: Thema's voor de maand Mar 09

                  "Februari kende met zijn 28 dagen amper 20 dagen om een foto voor deelname in te sturen en toch mocht ik net geen 100 foto’s valideren"

                  Natuurlijk leuk dat er zo veel deelnemers zijn , maar ik persoonlijk vind dat er deze maand veel (in mijn ogen) minderwaardige fotos bij zijn , geen inhoud , niet mooi en niets beduidend , fotos die alleen maar de scherptediepte willen weergeven zonder het doel een mooie foto te maken.

                  Ik hoop dat niemand mij dit kwalijk neemt ik ga nooit geen namen noemen , ook niet wanneer de de challenge gedaan is en de deelnemers bekend zijn.
                  Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
                  Web-Albums

                  Comment


                  • #10
                    Re: Thema's voor de maand Mar 09

                    @ MP61

                    Hmm, en wat als het gelijke stand is?
                    Dat is in het verleden al voorgekomen.

                    Dan heb ik de onaangename taak de knoop door te hakken.
                    Spookys Fotoweb
                    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                    Comment


                    • #11
                      Re: Thema's voor de maand Mar 09

                      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                      Ach een slimmerik lost dat toch altijd op met Scrabble-blokjes, en woorden als G-E-U-R enz. zijn rap gemaakt!
                      Dat is nu juist wat je met deze keuze wil vermijden.
                      Een echte slimmerik zal wel met meer originele oplossingen komen


                      ik heb lang geleden tijdens mijn opleiding een dergelijk vraag ontvangen waarbij het echt wel de bedoeling was om het zintuiglijke op foto vast te leggen. Hoe je dit doet is voor elk op zich om op te lossen.
                      Om alle vooroordelen en discussies te vermijden ga ik persoonlijk GEEN inzending indienen alsook niet stemmen op deze keuze. Ik ga deze anderzijds wel extreem opvolgen en vrij zeker, ervan genieten.

                      De opdracht is Inderdaad zonder verdere uitleg zodat elk van jullie een eigen inspiratie aan het onderwerp kan geven.
                      .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
                      ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

                      Comment


                      • #12
                        Re: Thema's voor de maand Mar 09

                        Voor geluid en gevoel heb ik al een idee , en ze staan op kop .
                        CANON 50D : EF 70-200 f/2.8 IS USM , EFS 17-85mm IS USM , EF 50mm f/1.8 II , EF 35-70 f/3.5-4.5

                        Comment


                        • #13
                          Re: Thema's voor de maand Mar 09

                          Oorspronkelijk geplaatst door DeSwa Bekijk bericht
                          "
                          Ik hoop dat niemand mij dit kwalijk neemt ik ga nooit geen namen noemen ....
                          Dat gaat nu moeilijk ook hé. De namen van de foto's zijn nog niet gekend
                          Grapje :
                          Nico Greetz u !!! :-)

                          Jaja ik heb nu een A77II en vind hem super !!!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Thema's voor de maand Mar 09

                            super onderwerpen en nee ik stem ni : ze zijn allen gewoon su-per

                            Comment


                            • #15
                              Re: Thema's voor de maand Mar 09

                              Oorspronkelijk geplaatst door Orcanick Bekijk bericht
                              Dat gaat nu moeilijk ook hé. De namen van de foto's zijn nog niet gekend
                              Grapje :
                              beetje verder lezen hé "ook niet wanneer de de challenge gedaan is en de deelnemers bekend zijn. "
                              __________________
                              Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
                              Web-Albums

                              Comment

                              Working...
                              X