Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik was te laat

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ik was te laat

Hey (juppeke), trek het je niet aan! Als je de Challenge van deze maand (één enkelvoudige lijn) een beetje gevolgd hebt, zul je merken dat er regelmatig:
    - ofwel teruggegrepen wordt naar de opdracht "evenwijdige lijnen", waar jij in feb inderdaad de 8ste plaats gehaald hebt met een soortgelijke foto (mijn eerst link daarnaar was fout, zou nu hersteld moeten zijn en dezelfde foto geven als de link die jij geeft); er waren foto's die min of meer identiek waren!
    - ofwel er een discussie ontstaat of het wel op één dan wel om meerdere lijnen gaat (mijn eerst reactie op jouw foto -blijft trouwens een mooie foto- verwijst naar die evenwijdige lijnen.

Maar ik nam aan (misschien onterecht) dat deze thread niet 100% au sérieus moest genomen worden. Als dat wel het geval is, wil ik me hierbij verontschuldigen.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Hey juppekes

Een verontschuldiging hoeft niet hoor

Zo zie je maar dat iedereen een andere kijk heeft op foto's

Maar het was nu de tweede opmerking over mijn foto in dit topic dat het over hetzelfde onderwerp ging

En ik voelde mij een beetje in mij gat gebeten

Ik ben nog altijd een prutsfotograafje die probeert met een klein klikdoosje iets moois te maken

En wie weet maak ik wel eens een plaatje van die palen met een mooie blauwe lucht
      Bootjes

Comment

Prutsfotograafje!?! Dat meen je toch niet. Ik zou willen dat ik met mijn EOS de foto's kon maken die jij met je "pruts"G7 maakt! En voor je je opnieuw in je gat gebeten voelt (ja, ik ben een kannibaal! ), ik heb zelf een "pruts"G9.

(om nog niet te spreken van jouw "maantjes", die zijn nog honderdmaal mooier dan je snelwegverlichting. Nee, met mij heb je alvast één fan gevonden!)
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Hey juppekes

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Prutsfotograafje!?! Dat meen je toch niet. Ik zou willen dat ik met mijn EOS de foto's kon maken die jij met je "pruts"G7 maakt! En voor je je opnieuw in je gat gebeten voelt (ja, ik ben een kannibaal! ), ik heb zelf een "pruts"G9.

(om nog niet te spreken van jouw "maantjes", die zijn nog honderdmaal mooier dan je snelwegverlichting. Nee, met mij heb je alvast één fan gevonden!)

Ik kan al weer gaan zitten

Volgend jaar schaf ik mij iets beters aan

Ik blijf wel bij de kleintjes (G10) met een raynox 5320 pro
          Bootjes

Comment

[off topic]
            mijn vrouw leert nu macro's schieten met een oude G5, met een stelletje Hoya voorzetlenzen. Maar we denken eraan om haar pana fz18 ook te voorzien van zo'n Raynox, in ons geval de DCR-5320, in de hoop daar betere (?) resultaten mee te krijgen. Ik zie dat jij dezelfde voorzetlens kiest. Mocht je bepaalde tips hebben...

Zelf ben ik erg tevreden van mijn G9, die ik speciaal heb aangeschaft voor citytrips of als het weer niet echt meezit, e.d., als ik niet veel wil meeslepen...
            [/off topic]
            Last edited by LesC; 30 november 2008, 12:28. Reden: Toevoeging!

Comment

Hey juppekes

Tips heb ik nog niet

Ik probeer zoveel mogelijk informatie van het internet te halen ivm deze lens

Ik zal ook nog eens informeren of dat deze lens ook past op de G 10 met de ringflits
              Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                [off topic]
                mijn vrouw leert nu macro's schieten met een oude G5, met een stelletje Hoya voorzetlenzen. Maar we denken eraan om haar pana fz18 ook te voorzien van zo'n Raynox, in ons geval de DCR-5320, in de hoop daar betere (?) resultaten mee te krijgen. Ik zie dat jij dezelfde voorzetlens kiest. Mocht je bepaalde tips hebben...

Zelf ben ik erg tevreden van mijn G9, die ik speciaal heb aangeschaft voor citytrips of als het weer niet echt meezit, e.d., als ik niet veel wil meeslepen...
                [/off topic]
                How How How .. .Wat zie ik hier?
                LesC krijgt een Macro fotograaf in de familie. Dat wordt ruzie
                Straks nog een zoon/dochter die met een studio begint en 't is helemaal om zeep
                .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
                ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

Comment

Ik ben al dik tevreden als ze zich maar niet met fotografie bezighouden.

Comment

Working...
                  X