Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Mooie foto geweest voor de challenge, de lichten vormen inderdaad een lijn. Het is daar niet de bedoeling dat die aan elkaar vast moest zijn, als het maar een enkelvoudige lijn is en dat brengt de verlichting mooi in beeld.
Mvg. Lucie
Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je begaan hebt.
Mrirya, je haalde zelf een vorig topic aan met de palen in de mist. Ikzelf had ook al dergelijke foto's en had misschien voor deze challenge een nieuwe, maar "meer van hetzelfde" kunnen maken. Dat is wat ik bedoel. Als ik een beeld/idee hergebruikt voor een specifiek doel, is daar niks mis mee, maar ik heb toch uiteindelijk voor iets gekozen wat ik nog nooit hiervoor op de foto had gezet, geeft voor mij persoonlijk een meerwaarde aan de uitdaging.
Hopelijk begrijp je wat ik wilde zeggen in die laatste zin nu.
Mrirya, je haalde zelf een vorig topic aan met de palen in de mist. Ikzelf had ook al dergelijke foto's en had misschien voor deze challenge een nieuwe, maar "meer van hetzelfde" kunnen maken. Dat is wat ik bedoel. Als ik een beeld/idee hergebruikt voor een specifiek doel, is daar niks mis mee, maar ik heb toch uiteindelijk voor iets gekozen wat ik nog nooit hiervoor op de foto had gezet, geeft voor mij persoonlijk een meerwaarde aan de uitdaging.
Hopelijk begrijp je wat ik wilde zeggen in die laatste zin nu.
mvg,
Die foto van verdwijnen in de mist is enkele dagen LATER gemaakt dan die voor de challenge
En dan nog het zijn voor mij twee verschillende manieren van fotograferen
En als men nu al beoordeeld word omdat de fotograaf "al eens iets in die zin" heeft gemaakt
Ik heb nu al zoveeeeeeeel maantjes hier op het forum gepost, en ik zal er nog veeeeel posten
Voor mij is elke foto een nieuwe al heb ik al zoiets gemaakt
Da's de ware geest, Mriya. Maar je doet toch wel regelmatig mee aan de Challenge met foto's van hetzelfde onderwerp. Het zou je anonimiteit wel eens in het gedrang kunnen brengen... Niet alleen die "juppekes" verraden je, hoor!
Da's de ware geest, Mriya. Maar je doet toch wel regelmatig mee aan de Challenge met foto's van hetzelfde onderwerp. Het zou je anonimiteit wel eens in het gedrang kunnen brengen... Niet alleen die "juppekes" verraden je, hoor!
Wordt hier in de challenge al elke foto vergeleken met foto's van het verleden
Ik heb hier al eens een PM voor gekregen in een vorige challenge omdat de link KON gelegd worden naar mijn nick
Dus is de challenge voor sommige meer een zoektocht naar de fotograaf dan een beoordeling naar de geposte foto
In februari heb ik de 8ste plaats gehaald met deze foto maar voor mij was dit weer een andere manier van fotograferen
Comment