Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onjuiste uitspraken !!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Onjuiste uitspraken !!

    Goed,

    Volgens mij is het topic rond de Dof en andere fotografisch technische dingen hier wel al gesloten.
    Laten we de strijdbijl begraven en een mooi slotje op dit topic doen aub.
    Fotografie = (kunst x wetenschap) + ervaring

    Comment


    • #32
      Re: Onjuiste uitspraken !!

      Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht

      Er is niets irritanter dan een forum waar onjuiste theorieën en foute beweringen met de mantel der liefde bedekt worden, zeker niet als ze dan nog eens met arrogantie verdedigd worden.
      Ben ik het met je eens... Ik vind wel dat zo'n onjuiste theorie wel wat vroeger met wat bronnen weerlegd had kunnen worden, i.p.v. er een welles-nietesspelletje van te maken. Bv. met een verwijzing naar

      http://www.heinpragt.com/fotografie/fotografie2.php of
      Bob48
      ____________________________________
      Nikon D300 en wat Nikonglas

      Comment


      • #33
        Re: Onjuiste uitspraken !!

        Oorspronkelijk geplaatst door bob48 Bekijk bericht
        Ben ik het met je eens... Ik vind wel dat zo'n onjuiste theorie wel wat vroeger met wat bronnen weerlegd had kunnen worden, i.p.v. er een welles-nietesspelletje van te maken. Bv. met een verwijzing naar

        http://www.heinpragt.com/fotografie/fotografie2.php of
        http://nl.wikipedia.org/wiki/Scherptediepte
        @bob48,

        Dit had ik zelf reeds gedaan met een tweede topic "onjuiste uitspraken !! rechtzetting !! " , met de nodige links van de juiste theorie en de foute uitspraken in het rood gezet zodat men ook kan zien wat ik in eerste instantie mis heb geschreven.

        Echter moderator Devid heeft deze topic verplaatst met als gevolg dat er nu op twee verschillende plaatsen hierover gedebatteerd wordt.

        Bij de onderstaande link kan je rechtstreeks naar de verplaatste topic.


        http://forum.belgiumdigital.com/f6/o...ng-239065.html

        Groetjes Tigo
        To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
        Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

        Comment


        • #34
          Re: Onjuiste uitspraken !!

          Oorspronkelijk geplaatst door Tigo Bekijk bericht
          Dit had ik zelf reeds gedaan met een tweede topic "onjuiste uitspraken !! rechtzetting !! " , met de nodige links van de juiste theorie
          Ja, en dat deed je blijkbaar vol overtuiging, getuige de uitspraken die rond die links staan:
          Oorspronkelijk geplaatst door Tigo Bekijk bericht
          In de onderstaande link staat de ware toedracht die Leonidas zo hoognodig wou voorschotelen aan “de beginnelingen”
          (...)
          Naar mijn mening tegen dat men als beginneling hier halfweg is van het willen begrijpen van deze theorie, heeft de helft zijn reflexcamera op de vuilbak gezet en is op zoek naar een andere hobby.
          Maar goed,
          Dit nog even los van het feit dat ik nergens beweerd heb dat ik die links heb willen voorschotelen aan beginners.

          Oorspronkelijk geplaatst door Tigo Bekijk bericht
          en de foute uitspraken in het rood gezet zodat men ook kan zien wat ik in eerste instantie mis heb geschreven.
          Maar omdat je nergens hebt geschreven wat de betekenis van de rode kleur is, heb je wederom voor verwarring gezorgd. Zie post #2 en #3. Zo vraag ik mij ook nog steeds stilletjes af waarom je dat ene woord van mij hierboven in het rood gezet hebt.

          Comment


          • #35
            Re: Onjuiste uitspraken !!

            Oorspronkelijk geplaatst door Tigo Bekijk bericht
            @bob48,

            Dit had ik zelf reeds gedaan met een tweede topic "onjuiste uitspraken !! rechtzetting !! " , met de nodige links van de juiste theorie en de foute uitspraken in het rood gezet zodat men ook kan zien wat ik in eerste instantie mis heb geschreven.

            Echter moderator Devid heeft deze topic verplaatst met als gevolg dat er nu op twee verschillende plaatsen hierover gedebatteerd wordt.

            Bij de onderstaande link kan je rechtstreeks naar de verplaatste topic.


            http://forum.belgiumdigital.com/f6/o...ng-239065.html

            Groetjes Tigo

            OMG,

            Met alle respect voor jou Tigo, je harde inspanningen hebben de beste bedoelingen, maar "vechten op twee fronten" is zelfs voor het goeie doel is gewoon te veel. Maw laat het gewoon effe rusten, laat de kritiek maar over je heen gaan en toon ons nog maar eens hoe je met een camera echt mooie dingen maakt.

            mvg,
            muis
            Fotografie = (kunst x wetenschap) + ervaring

            Comment


            • #36
              Re: Onjuiste uitspraken !!

              Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
              Maar het is ook niet de bedoeling dat elk goedbedoeld initiatief om informatie te verschaffen aan anderen keihard met de grond wordt afgestraft omdat er enkele fouten instaan.

              Als ik merk dat er ergens een fout staat dan zal ik aangeven wat fout is en de juiste informatie meegeven, op een beleefde manier, en niet direct het ganse topic of nog minder de topicstarter afschieten.
              daar ben ik het helemaal mee eens Zunoel
              Als ik dat hier zo lees...Dan weet ik eigenlijk niet wat te denken hierover...Als junior member krijg ik de indruk dat het hier de survival of the fittest is....Ik hou me hier stilletjes tussen uit..
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment

              Working...
              X