Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zelfportret Challenge

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zelfportret Challenge

Voila!
    ::: Flickr :::

Comment

.....
      Last edited by saintlambert; 10 september 2008, 02:29.
      Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        die staat al in de Hall of Fame hoor en zelfs in het BOF boek.
        grt,bouk.
        even bijhalen dan hé:-)
        hierzo dus: http://forum.belgiumdigital.com/f40/...nd-163491.html
        Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigo Bekijk bericht
          Is wel klein hé ik heb al een vergrootglas nodig
          maar alé , nu hebben we toch min of meer een idee wie er achter de beroemde ( beruchte ) Bouk zit

grtz Tigo
          Nie klagen hé ... Hij is toch al in beeld
          Enne .. Wat voor een beeld..
          .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
          ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

Comment

Voilà dat ben ik. Geboren in de zomer van 69 en grote fan van BD
            Mijn hobbys en passies : fotografie, piano en m'n twee kinderen

grtjs Kristine

Canon eos 400d 18-200 mm Sigma

Comment

Veel mensen zullen mij waarschijnlijk voorstellen als een klein willempieke maar
              vergeet het maar, ik ben 1.95m Alhoewel ik een opleiding industriële
              automatisatie heb genoten fotografeer ik volledig manueel met een stel oude flitsers en schroefdraadlenzen. Het enige moderne is mijn Pentax K10D-body .

Deze foto was genomen in de badkamer met een Philips-flits op de camera gebounced tegen de muur en een oude Braun slave flits die ik achter mij in het bad had gelegd. De lens was een SMC Takumar 85mm f/1.8 die ik manueel
              had gefocust op de juiste afstand om mij uit de hand te kunnen schieten... en
              dan maar proberen niet geforceerd over te komen

https://wim-meeus-fotografie.blogspot.com/

http://wim-meeus.blogspot.com/
              https://1x.com/wimmeeus/

Comment

knap resultaat om zomaar vanuit de badkamer getrokken te zijn ge ziet , het moeten niet altijd peperdure en geavanceerde studio's zijn hé

grtz Tigo
                To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
                Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

Comment

Hallo allemaal !
                  Bij dit fantastisch initiatief kan ik niet achterblijven.
                  Even iets over mij:
                  Ik ben Chrit Stijnen en woonachtig in Diepenbeek.Mijn leeftijd is bijna 62 jaar en sinds november 2006 bezig met digitale fotografie.Dit is voor mij mijn tweede hobby waar ik nu wat meer tijd voor kan maken.
                  Van mijn eerste hobby, antiquiteiten, heb ik 15 jaar geleden mijn beroep gemaakt. Dit zal met digitale fotografie denk ik niet meer gebeuren, alhoewel ik zeer gepassioneerd ben.
                  Ik heb mede danks zij dit forum zeer veel bijgeleerd, en dank dan ook eenieder die hier zijn steentje toe heeft bijgedragen.BD is een deel van mijn leven geworden en ik bezoek de side dan ook meerdere uren per dag.
                  Even niet vergeten te vermelden;
                  40 jaar getrouwd, een zoon en een dochter, en vier kleinkinderen !

Zo, en nu dan een foto van mij.

Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

Comment

Ik ben Jos, 61 jaar oud en ben na 30 jaar terug met mijn oude hobby begonnen.
                    Sinds deze zomer maak ik vooral macro's met een Pentax K10D en enkele oude manuele lensjes.
                    Alles uit de hand en de voorkant van de lens op 10cm of minder van het beestje.
                    Het statief en de afstandsbediening hebben nog maar alleen gediend voor onderstaande foto.

Zo vertrekken mijn foto's naar het forum.
                    Ik weet het: Jos is niet helemaal scherp. Probeer maar eens 10 seconden onbeweeglijk te zitten.

Mvg. Jos

Comment

• Re: Zelfportret Challenge

Een oude, maar heb sinds 2006 geen nieuw zelfportret meer gemaakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cptKoala Bekijk bericht
                        wel iets meer van de foto croppen, dan kan ik niet zien dat het bij ons op strand genomen is
                        Belgische kust is ook ne kust é, en in de winterperiode ist er nog leuk wandelen op het strand.
                        Het 2 jaar in Blankenberge gewoond, foto is van één van de winterse strandwandelingen.

Kzal er volgende keer men oog uitcroppen en dan maar raden
                        'Keep on Clicking'
                        Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

Comment

Dit ben ik

Beetje macaber
                          Last edited by Plexus; 16 september 2008, 00:04. Reden: Foto verkleind

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plexus Bekijk bericht
                            Dit ben ik

Beetje macaber
                            Macaber ... en te groot volgens de Forum regels ...
                            Best verkleinen tot max 900pixels langste zijde!
                            .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
                            ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

Comment

Over mij (in 't kort):

Mijn naam is Mark, ben 30 jaar, gehuwd en heb een zoontje van 2.

Last edited by MarkEL; 16 september 2008, 23:47.
                              www.indetailfotografie.nl

Comment

Ach ja, waarom niet?

Fris gewassen, proper ondergoed aan en m'n knevel geföhnd.

Voilà:

Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Working...
                                X