Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

creatieffffffff

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: creatieffffffff

    Ja ik ook filipo.

    ik zit nu al te beven als ik eraan denk dat ik die foto's met denkbeeldige driehoeken zal moeten evalueren. Stel je eens voor dat ik al moeite zal hebben de reële driehoeken op te merken.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

    Comment


    • #32
      Re: creatieffffffff

      Oorspronkelijk geplaatst door spooky Bekijk bericht
      Ja ik ook filipo.

      ik zit nu al te beven als ik eraan denk dat ik die foto's met denkbeeldige driehoeken zal moeten evalueren. Stel je eens voor dat ik al moeite zal hebben de reële driehoeken op te merken.
      geen probleem hoor, leg een raster van drie hoeken over je scherm!!
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #33
        Re: creatieffffffff

        Een driehoeks verhouding , hoe leg je dat vast ?
        Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
        Web-Albums

        Comment


        • #34
          Re: creatieffffffff

          ik ben eens benieuwd na deze toch wel gedreven strijd om de voorsprong staande te houden, hoeveel werkelijk correcte inzendingen er zullen volgen. Volgens mij hebben een heel deel mensen zich laten meeslepen in de strijd zonder er werkelijk bij na te denken. Ik hoop dat we alsnog een record aan inzendingen krijgen al vrees ik daar toch wel voor.

          In ieder geval veel succes aan alle deelnemers
          To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
          Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

          Comment


          • #35
            Re: creatieffffffff

            @ to DeSwa,

            een driehoeksverhouding leg je naar mijn gevoel liefst fotografisch vast met 2 vrouwen en 1 man.
            Spookys Fotoweb
            BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

            Comment


            • #36
              Re: creatieffffffff

              Oorspronkelijk geplaatst door spooky Bekijk bericht
              @ to DeSwa,

              een driehoeksverhouding leg je naar mijn gevoel liefst fotografisch vast met 2 vrouwen en 1 man.

              spooky , en ik die dacht dat dit hier een deftige site was

              To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
              Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

              Comment


              • #37
                Re: creatieffffffff

                Oorspronkelijk geplaatst door Tigo Bekijk bericht
                spooky , en ik die dacht dat dit hier een deftige site was

                Ja, maar wie is er nu begonnen met die driehoeken ??
                Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
                Web-Albums

                Comment


                • #38
                  Re: creatieffffffff

                  Allez...hup naar de vrouwelijke driehoek dan maar....?

                  Enne: Dimiella en Tigo: impulsiviteit en assertiviteit leidt hier tot botsingen heb ik al mogen merken. Deze keer ben ik er niet bij, wegens het onthouden van commentaren. Toch effe deze: ik volg de redenering van moeilijk om iets gemakkelijsk origineel te brengen wel. Langs de andere kant heeft Dimiella met haar uitlating ook wel een punt: er staat nog niet eens één inzending online... en de speculaties over wat er allemaal gaat komen zijn weeral op gang geschoten.

                  Ik ga deze editie terug mee doen (heb de laatste gemist, al had ik 3 kandidaat foto's, door waanzinnige omstandigheden op het werk die even al mijn aandacht nodig hadden...). Gewoon doen, en zien. Je leert op zijn minst wat er wel / niet in de smaak valt...
                  Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                  www.musicinframe.be

                  Comment


                  • #39
                    Re: creatieffffffff

                    Yourt, ik kijk al uit naar je inzending. Ik ben nu al benieuwd.
                    Spookys Fotoweb
                    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                    Comment

                    Working...
                    X