Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8
Maar buiten de de top drie foto’s zitten er nog prachtige exemplaren tussen. Kijk maar hoe dicht de punten op elkaar liggen. De 4de 5de en 6de plaats zijn in feite een gedeelde vierde plaats.
Ook vanaf hier Proficiat digiluc en natuurlijk ook aan de 2e en 3e plaats Niara
en Kori.
Het was zeker moeilijk beoordelen zoals Spooky al aan gaf het ligt allemaal erg dicht bij elkaar en nu maar weer eens uitkijken naar driehoeken succes ermee allemaal.
Wel een beetje jammer dat de fotografen die werkelijk op zoek gaan naar een creatieve invulling van het begrip zo afgestraft worden!
L.
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Er zijn al meerdere topics over opgestart. Creatief denken en beoordelaars van challenge is blijkbaar een moeilijke combinatie
@pendragon : Mijn "veel" is relatief, hier bedoeld in aantal en niet procentueel gezien;
en je hebt me ook niet horen zeggen dat ik die allemaal in de bovenste regionen teruggevonden heb
maar dat doet niets af aan de verdienste van de winnaar en daar is deze topic uiteindelijk voor bestemd
Van mijnentwege ook nen dikke proficiat aan de winnaars,en stuur maar snel iets voor die driehoeken, zo heb ik al een voorbeeldje want momenteel zie ik geen driehoeken zitten .
Comment