Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pre-order shoot jubileumboek II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • pre-order shoot jubileumboek II

    Net zoals de meeste BD-members waarschijnlijk, kreeg ik meerdere aankondigingen te zien met de vraag dit boek te bestellen.
    Jammer genoeg zonder een contactadres om bijkomende vragen te stelen zoals:
    - bevat het boek ook nieuwe artikels of enkel wat reeds in het tijdschrift verscheen?
    - werden er artikels in opgenomen die ook al in het jubileumboek I verschenen ?
    Gelet op de evolutie in Shoot, lijken dit toch pertinente vragen waar we geen antwoord op kunnen vragen.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
    Net zoals de meeste BD-members waarschijnlijk, kreeg ik meerdere aankondigingen te zien met de vraag dit boek te bestellen.
    Jammer genoeg zonder een contactadres om bijkomende vragen te stelen zoals:
    - bevat het boek ook nieuwe artikels of enkel wat reeds in het tijdschrift verscheen?
    - werden er artikels in opgenomen die ook al in het jubileumboek I verschenen ?
    Gelet op de evolutie in Shoot, lijken dit toch pertinente vragen waar we geen antwoord op kunnen vragen.
    Denk dat je beter uw vraag richt aan SvenVanShoot (hoofd redacteur denk ik), zie volgend topic https://forum.belgiumdigital.com/for...-als-pre-order
    Groeten Andre

    Comment


    • #3
      Tot heden geen reactie op dit bericht vanwege Shoot. Zou Sven alleen op BD klikken om de reclame te dumpen?
      De raad volgend van André stuurde ik een email en snel kwam onderstaand antwoord :
      =========
      Bedankt voor uw mail.


      Shoot jubileumboek II is een verzamelexemplaar en het boek bevat geen artikelen die reeds in Shoot jubileumboek 1 zijn gepubliceerd.
      Het hangt ervan af hoe lang u abonnee bent of u nieuwe artikelen gaat lezen, het boek is namelijk een verzameling van artikelen van de afgelopen 15 jaren.



      Met vriendelijke groeten,

      Stéphanie De Geeter
      ======

      Met andere woorden: wie reeds lang een abonnement heeft/had op Shoot, heeft alle artikels in het jubileumboek II al zien passeren. De keuze wordt dus bepaald door het al dan niet plaats hebben in het fotoboek-rek .

      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
        Tot heden geen reactie op dit bericht vanwege Shoot. Zou Sven alleen op BD klikken om de reclame te dumpen?
        De raad volgend van André stuurde ik een email en snel kwam onderstaand antwoord :
        =========
        Bedankt voor uw mail.


        Shoot jubileumboek II is een verzamelexemplaar en het boek bevat geen artikelen die reeds in Shoot jubileumboek 1 zijn gepubliceerd.
        Het hangt ervan af hoe lang u abonnee bent of u nieuwe artikelen gaat lezen, het boek is namelijk een verzameling van artikelen van de afgelopen 15 jaren.



        Met vriendelijke groeten,

        Stéphanie De Geeter
        ======

        Met andere woorden: wie reeds lang een abonnement heeft/had op Shoot, heeft alle artikels in het jubileumboek II al zien passeren. De keuze wordt dus bepaald door het al dan niet plaats hebben in het fotoboek-rek .

        Dag CMM,

        Ik kom hier ook elke week om de nieuwste Hall of Fame of Shooting Days te checken zodat ik deze kan promoten in onze nieuwsbrief. Het gaat heus niet enkel in 1 richting

        Om je vragen te beantwoorden: Nee, je zal geen artikels uit het vorige jubileumboek tegenkomen, maar er zijn ook geen nieuwe artikels geschreven voor het boek. Omdat in het eerste boek al de beste artikels van de eerste 10 jaar stonden, ligt de focus nu op alles sinds uitgave van editie 1.

        Dat wil dus inderdaad zeggen dat als je al lang abonnee bent (waarvoor dank), je het boek gerust aan je voorbij kan laten gaan. Het staat zoals je zegt mooi in je boekenkast (en ook op de salontafel trouwens), maar dan is het niet voor jou. Wel maakt het een leuk cadeau en een goed startpunt voor zij die misschien nog maar net met fotografie begonnen zijn.

        Mijn contactgegevens staan trouwens ook gewoon op de website onder het knopje contact voor eender welke vragen of feedback.

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door SvenVanShoot Bekijk bericht

          Dag CMM,



          Om je vragen te beantwoorden: Nee, je zal geen artikels uit het vorige jubileumboek tegenkomen, maar er zijn ook geen nieuwe artikels geschreven voor het boek. Omdat in het eerste boek al de beste artikels van de eerste 10 jaar stonden, ligt de focus nu op alles sinds uitgave van editie 1.

          Dat wil dus inderdaad zeggen dat als je al lang abonnee bent (waarvoor dank), je het boek gerust aan je voorbij kan laten gaan. Het staat zoals je zegt mooi in je boekenkast (en ook op de salontafel trouwens), maar dan is het niet voor jou. Wel maakt het een leuk cadeau en een goed startpunt voor zij die misschien nog maar net met fotografie begonnen zijn.

          Mijn contactgegevens staan trouwens ook gewoon op de website onder het knopje contact voor eender welke vragen of feedback.
          Beste, hartelijk dank voor je antwoord dat bevestigt wat uw collega Stéphanie eerder meldde. Dankzij jullie duidelijke informatie kunnen we nu met kennis van zaken beslissen over het al dan niet aankopen; voor eigen plezier of om aankomende fotografen op het goede pad te zetten. Degelijke info verhindert spijt en ergernis wanneer het ontvangen pakket niet aan de onterechte verwachtingen beantwoordt. Degelijke en betrouwbare info verzekert u van tevredden en trouwe klanten.
          beste groeten.
          Cor
          mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
          nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
          https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

          Comment

          Working...
          X