Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shoot Jubileumboek II nu beschikbaar als pre-order!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Shoot Jubileumboek II nu beschikbaar als pre-order!

    Dag iedereen,

    Shoot blaast dit jaar 15 kaarsen uit en hoewel dat er lang niet de 25 van Belgiumdigital zijn, willen we dat toch ook vieren. De voorbije maanden is er daarom achter de schermen hard gewerkt aan een tweede jubileumboek. Het eerste boek dat 10 jaar Shoot vierde werd de voorbije jaren heel goed ontvangen en was een van de bestsellers in onze shop tot op het punt dat we vorig jaar plots volledig uitverkocht waren. In plaats van te genieten van de extra ruimte op de redactie door het ontbreken van enkele duizenden boeken, besloten we dan maar om een nieuw boek te maken voor 15 jaar Shoot. De pre-orders zijn sinds gisteren open en lopen nog heel de maand door in combinatie met een fijne korting. In het boek vind je de beste artikels van oa. Bart Heirweg, Ingrid Vekemans, Peter Nackaerts, Jo Haegeman en andere toppers die je van Shoot gewend bent. Hopelijk lijkt het jullie wat en indien niet, dan maakt het nog altijd een super fijn cadeau vind ik.

    Sven

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door SvenVanShoot Bekijk bericht
    Dag iedereen,

    Shoot blaast dit jaar 15 kaarsen uit en hoewel dat er lang niet de 25 van Belgiumdigital zijn, willen we dat toch ook vieren. De voorbije maanden is er daarom achter de schermen hard gewerkt aan een tweede jubileumboek. Het eerste boek dat 10 jaar Shoot vierde werd de voorbije jaren heel goed ontvangen en was een van de bestsellers in onze shop tot op het punt dat we vorig jaar plots volledig uitverkocht waren. In plaats van te genieten van de extra ruimte op de redactie door het ontbreken van enkele duizenden boeken, besloten we dan maar om een nieuw boek te maken voor 15 jaar Shoot. De pre-orders zijn sinds gisteren open en lopen nog heel de maand door in combinatie met een fijne korting. In het boek vind je de beste artikels van oa. Bart Heirweg, Ingrid Vekemans, Peter Nackaerts, Jo Haegeman en andere toppers die je van Shoot gewend bent. Hopelijk lijkt het jullie wat en indien niet, dan maakt het nog altijd een super fijn cadeau vind ik.

    Sven
    Beste, zoals je kan lezen in "Algemeen" had ik wat bedenkingen die ik niet kwijt kan inde aankondigingen:

    Net zoals de meeste BD-members waarschijnlijk, kreeg ik meerdere aankondigingen te zien met de vraag dit boek te bestellen.
    Jammer genoeg zonder een contactadres om bijkomende vragen te stelen zoals:
    - bevat het boek ook nieuwe artikels of enkel wat reeds in het tijdschrift verscheen?
    - werden er artikels in opgenomen die ook al in het jubileumboek I verschenen ?
    Gelet op de evolutie in Shoot, lijken dit toch pertinente vragen waar we geen antwoord op kunnen vragen.​
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment

    Working...
    X