Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De derde Belgium Digital dag: info online ...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

<font face="Comic Sans MS">Voila, de babysit is gereserveerd. Nog gauw een reservebatterij kopen én opladen, ... m.a.w. ik heb me op de valreep nog ingeschreven. Eindelijk eens kijken wie er achter die nicknames schuilgaat.
    Tot zaterdag !!! </font id="Comic Sans MS">
    Joe
    Nikon D90

Comment

Hoi iedereen,

Weer zie ik hier staan dat er een BD-day is. Jammer genoeg is het op een zaterdag. Dan is er voetbal, voetbal en nog eens voetbal Eerst met de kleine naar de voetbal en dan 's avonds trouw naar STVV gaan zien. De zondag zijn we vrij, maar hebben we helaas dan niks te doen. Ik vraag me af wanneer ik eigenlijk eens op zo een "belangrijke" dag zal kunnen aanwezig zijn? Graag zou ik daar het één en ander willen opsteken, maar tot nu toe is me dat nog steeds niet gelukt . Ik weet dat het voor de inrichters moeilijk is om aan ieder zijn agenda te kunnen voldoen, maar bij deze hoop ik dat het toch eens zal lukken in de toekomst.

Ik wens jullie alvast heel veel plezier toe.

Greetz Caro en Truineerke
      West-vl & Limburg

Comment

Originally posted by Caro
        Hoi iedereen,

Weer zie ik hier staan dat er een BD-day is. Jammer genoeg is het op een zaterdag. Dan is er voetbal, voetbal en nog eens voetbal Eerst met de kleine naar de voetbal en dan 's avonds trouw naar STVV gaan zien. De zondag zijn we vrij, maar hebben we helaas dan niks te doen. Ik vraag me af wanneer ik eigenlijk eens op zo een "belangrijke" dag zal kunnen aanwezig zijn? Graag zou ik daar het één en ander willen opsteken, maar tot nu toe is me dat nog steeds niet gelukt . Ik weet dat het voor de inrichters moeilijk is om aan ieder zijn agenda te kunnen voldoen, maar bij deze hoop ik dat het toch eens zal lukken in de toekomst.

Ik wens jullie alvast heel veel plezier toe.

Greetz Caro en Truineerke
        West-vl & Limburg

Nu ga je toch niet vertellen dat voetbal belangrijker is dan fotograferen? of DE BD dag ????
        (Een BD dag is slechts éénmaal per jaar en voetbal zie je 't God ganse jaar door)

Als je wist wat ik zaterdag allemaal afgezegt heb om toch maar naar die BD dag te kunnen komen...
        En voor de Shooting Day in Roermond heb ik zelfs een feest bij vrienden op een andere datum laten plaatsen. "Tja, mannen, ofwel zet je die Barbeque naar een andere datum, ofwel is het zonder mij"... en ze hebben het één week later gedaan.
        Je kan toch ook eens aan STVV vragen om dat matchke zondag te spelen?

Comment

Jaja,
          breng jij zaterdag ook badges mee?
          Indien ja, kan je er dan alvast eentje reserveren voor mij aub?
          groetjes,
          Kristien
          Olympus E500
          take the time it takes so it takes less time...
          www.pnh.be

Comment

Kristien,

Ik ga inderdaad badges meehebben. Je spreekt me maar aan, normaal ben ik er vanaf 13h.

Wel graag contant betalen.

mvg,
            peter

Comment

Wel graag contact betalen.
              hehe, jij hebt ook graag contact met de meisjes .. ze moeten al in contaCten betalen .. en de jongens mogen natuurlijk in contanten betalen, zeker?

Comment

Oeps je hebt me door....

Comment

Originally posted by Visio
                  Wel graag contact betalen.
                  hehe, jij hebt ook graag contact met de meisjes .. ze moeten al in contaCten betalen .. en de jongens mogen natuurlijk in contanten betalen, zeker?
                  't Is niks, ik heb drie andere mannen bij om mij in bescherming te nemen. (al is de derde nog maar net drie geworden, maar daarom nie de minste ).
                  groetjes,
                  Kristien
                  Olympus E500
                  take the time it takes so it takes less time...
                  www.pnh.be

Comment

Working...
                  X