Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De derde Belgium Digital dag: info online ...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    De reden dat Den Over zo krap gepland is, is niet veranderd dus zal er niet bij kunnen zijn zijn!
    Maar het zal de laatste BD-dag wel niet zijn toch!!??

    Jan
    You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

    Comment


    • #17
      Demonstraties??, Wat zijn , en waarover gaan die " demonstraties" ???
      en wat is de verrassing? (of is't verassing?)
      Ben echt benieuwd...
      Staat er een PC ?

      Comment


      • #18
        Misschien eventjes opletten als je de E313 afgereden bent: Er staat héél dikwijls een flitsauto opgesteld in de buurt van de spoorwegbruggen; 't is maar dat een gewaarschuwd man/vrouw ...

        Hoop er opnieuw zoveel mogelijk mensen van BD te kunnen ontmoeten!

        Tot dan ??
        Jempi
        CANON Ixus 800 IS
        BD0978BE

        Comment


        • #19
          Hallo Jempi,

          Inderdaad ...
          Maar die lokken we dan wel weg ...

          Jaja
          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

          Comment


          • #20
            Originally posted by jaja
            Hallo Jempi,

            Inderdaad ...
            Maar die lokken we dan wel weg ...

            Jaja
            Ahhhn Jaja, door tegen te flitsen????
            Jempi
            CANON Ixus 800 IS
            BD0978BE

            Comment


            • #21
              Originally posted by Jempi
              Originally posted by jaja
              Hallo Jempi,

              Inderdaad ...
              Maar die lokken we dan wel weg ...

              Jaja
              Ahhhn Jaja, door tegen te flitsen????
              Awel, daar dacht ik nu ook aan zie.
              ik zal mijn flits meebrengen...

              Comment


              • #22
                'k Heb nog zo'n Metz met richtgetal 60 - zou dat voldoende zijn om te verblinden???
                Jempi
                CANON Ixus 800 IS
                BD0978BE

                Comment


                • #23
                  <font face="Comic Sans MS">Voor de "anciens" klinkt het misschien als heiligschennis, maar wat is het verschil tussen een shooting day en een BD dag ?</font id="Comic Sans MS">
                  Joe
                  Nikon D90

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Dobbel Palm
                    <font face="Comic Sans MS">Voor de "anciens" klinkt het misschien als heiligschennis, maar wat is het verschil tussen een shooting day en een BD dag ?</font id="Comic Sans MS">
                    Volgens mij zit het zo (ben zelf ook nog niet op een BD-dag geweest): De BD-dagen schijnen een ongekend succes te zijn en het gevolg is dan dat er gevraagd wordt om meer en vaker van deze dagen te organiseren. Dat is natuurlijk nogal onbegonnen werk en toen is op een gegeven moment door Jaja(?) voorgesteld, dat wij zelf "Shootingdays" zouden gaan organiseren en waarom ook niet he ?
                    Bijna iedereen weet wel een mooie plek en met enkele mensen samen kan zoiets georganiseerd worden. Je hebt waarschijnlijk al gezien dat deze dagen een enorm succes zijn (of je bent er al geweest).
                    Als mijn uitleg niet klopt, dan zal iemand wel reageren...
                    Hannie

                    Comment


                    • #25
                      Maar dat is nu eens echt heiligschennis se !
                      Een Shooting Day is alleen shooting, dus foto's trekken...En zo zijn er meerdere in 't jaar.
                      En een BD dag is slechts éénmaal per jaar en is meer dan een shooting day, er zitten één of twee shootings in, er zit een babbel in met de BD crew en met een auteur van een wel zeer beroemd boek ( ik denk dat ze hem zelfs willen laten overvliegen om z'n boek te signeren, maar ik ben niet zeker), er zit een etentje in, er zitten demonstraties in, er zijn ... te veel om op te noemen eigenlijk.. Je kan het een beetje vergelijken met een soort congres van digitale fotografen. (smily)
                      Voor een shooting Day moet je niet op voorhand intekenen je mag zo komen als je wil. Maar voor een BD dag moet je je inschrijven, gauw doen dus.

                      Zo is 't toch he? jaja???

                      Comment


                      • #26
                        En wat als ik niet weet of ik 10/05 (om in dezelfde trent als 09/11 verder te gaan) zal halen? Wat dan? Als ik mij niet inschrijf, wil dat dan ook zeggen dat ik niet mag komen?
                        't Is dakket ni-een weet....

                        Ja ja, ik weet wel dat gijle mij ni gaat missen als ik ni kom, maar ge moet het daarom nog niet in mijn ogen wrijven hé....
                        I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by jee-esteke
                          En wat als ik niet weet of ik 10/05 (om in dezelfde trent als 09/11 verder te gaan) zal halen? Wat dan? Als ik mij niet inschrijf, wil dat dan ook zeggen dat ik niet mag komen?
                          't Is dakket ni-een weet....

                          Ja ja, ik weet wel dat gijle mij ni gaat missen als ik ni kom, maar ge moet het daarom nog niet in mijn ogen wrijven hé....
                          Als ge niet komt missen we je altijd... We missen iedereen die niet komt.. wheeeheee

                          Comment


                          • #28
                            Ja Mic, als ik je daar zo zie zitten met je hand onder je kin dan denk ik altijd: ja, 't zal wel waar zijn wat diene daar zegt....
                            I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by jee-esteke
                              Ja Mic, als ik je daar zo zie zitten met je hand onder je kin dan denk ik altijd: ja, 't zal wel waar zijn wat diene daar zegt....
                              Oooo ja? dan zal ik eens op zoek gaan naar een andere foto...

                              Comment


                              • #30
                                count me in.
                                gezien mijn aanvankelijke huiverigheid om internet-bekenden in real life tegen te komen compleet werd weggeblazen na de ps-cursus in geel en de shootingday in lommel, heb ik zelfs enorm veel goesting om af te komen.

                                Ik ben nog wel op zoek naar medegangers die evt. met de auto zouden gaan...transport-kwestie..
                                ToM.___ //Fuji s602.
                                www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                                It goes to 11 you know? 1 louder.

                                Comment

                                Working...
                                X