Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De derde Belgium Digital dag: info online ...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Hannie
    Hier op http://www.shellgeostar.com/share/ heb je een route planner, (er zijn er uiteraard nog andere op internet) je geeft als vertrekpunt jou adres,(straat+gemeente) en het afspraak adres, dus ook de straat in Hasselt, je ziet het wel 't is simpel in gebruik.

    Je krijgt kaartjes van het vertrekpunt tot het aankomstpunt en dan detailkaartjes... hiermee kan je niet verkeerd rijden. Bovendien kan je de routebeschrijving uitprinten alsook de diverse kaartjes, handig voor in de auto.

    Succes!
    eMJeke
    website

    Comment


    • #47
      Bedankt eMJeke !!!
      Nou weet ik tenminste waar Hasselt ligt
      Hannie

      Comment


      • #48
        Originally posted by jmvanos
        Bedankt eMJeke !!!
        Nou weet ik tenminste waar Hasselt ligt
        Graag gedaan!
        Tot op de BD-dag!
        eMJeke
        website

        Comment


        • #49
          Originally posted by jmvanos
          Bedankt eMJeke !!!
          Nou weet ik tenminste waar Hasselt ligt
          Hasselt is niet zo moeilijk te vinden...
          Het ligt vlak langs die grote stad Genk.

          Comment


          • #50
            Daar waar je op de landkaart een gedeelte tegenkomt dat afgeplakt is met bruin papier, wel, dat is 'de' Limburg. En daar ongeveer in het midden ligt Hasselt.....

            Komaan jongens, geef me nu maar m'n vet.....
            I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

            Comment


            • #51
              Originally posted by jee-esteke
              Daar waar je op de landkaart een gedeelte tegenkomt dat afgeplakt is met bruin papier, wel, dat is 'de' Limburg. En daar ongeveer in het midden ligt Hasselt.....

              Komaan jongens, geef me nu maar m'n vet.....
              Awel se , nu zal ik eens je vet geven..!!
              Weet je dat limburg de grootste en mooiste en zeker de knapste... (Waar ben ik nu mee bezig?)
              Neen, ik ga wijselijk zwijgen... om de anderen niet jaloers te maken, (anders komen ze weer allemaal hier wonen)

              Comment


              • #52
                Originally posted by mic
                Awel se , nu zal ik eens je vet geven..!!
                Weet je dat limburg de grootste en mooiste en zeker de knapste... (Waar ben ik nu mee bezig?)
                Neen, ik ga wijselijk zwijgen... om de anderen niet jaloers te maken, (anders komen ze weer allemaal hier wonen)
                ssshhht Mic, niet vertellen hee...

                Comment


                • #53
                  Allez... M'n vrouwke heeft gezegd da'k mag buitenspelen... Ik ben dus ook van de partij !!!

                  Trouwens... Wie gaat er nog allemaal komen, JaJa, heb je al een officieus lijstje van mensen die toegezegd hebben ? (Dan moet ik niet door de topics gaan snuisteren om te zien wie er toegehapt heeft )
                  An  a day keeps frustration away!
                  http://www.demey-deleus.be

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Vejito
                    Allez... M'n vrouwke heeft gezegd da'k mag buitenspelen... Ik ben dus ook van de partij !!!
                    Trouwens... Wie gaat er nog allemaal komen, JaJa, heb je al een officieus lijstje van mensen die toegezegd hebben ? (Dan moet ik niet door de topics gaan snuisteren om te zien wie er toegehapt heeft )
                    t'Doet mij plezier dat gij ook nog is moogt buiten komen Vejito !

                    Comment


                    • #55
                      Zo se, ik heb me ook net ingeschreven voor de derde BD dag. Ik heb er speciaal een dagske verlof voor gevraagd en gekregen Ik ken er wel niemand maar dat zal wel komen Ik hoop er veel te kunnen leren maar dit zal wel niet moeilijk zijn met zoveel goeie BDshooters
                      -------------------------------------------
                      Greetz,
                      www.patrickbillen.tk
                      http://users.pandora.be/billen
                      Mvg Patrick Billen, alias Tommie
                      www.wondermooi.be
                      www.patrickbillen.be

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by flurk
                        t'Doet mij plezier dat gij ook nog is moogt buiten komen Vejito !
                        Ik hoopte al stillekes dat je ook van de partij zou zijn, Flurk
                        An  a day keeps frustration away!
                        http://www.demey-deleus.be

                        Comment


                        • #57
                          Bij deze gedaan.
                          I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

                          Comment


                          • #58
                            Het inschrijvingsformulier vind ik nu niet echt schitterend. Ik bedoel, ik had graag een bevestigingsemailtje gekregen. Toen ik nu op de 'verzend' toets klikte, werd er een blanko emailscherm geopend. Ik veronderstel dat alles wat ik invulde toch verstuurd is via javascript? Als ik toch niet ingeschreven zou zijn, en ik daag die dag toch op in Hasselt, stuur mij dan maar weer naar huis.....
                            I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

                            Comment


                            • #59
                              Hallo jee-esteeke,

                              Niks mail binnengelopen hier van je inschrijving ...
                              Mail anders je inschrijving gewoon door met alle gegevens.
                              Onder bv. Netscape schijnen er problemen te zijn.
                              Bij IE verschijnt gewoon dat het versturud wordt ...

                              Jaja

                              Originally posted by jee-esteke
                              Bij deze gedaan.
                              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                              Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Vejito
                                Trouwens... Wie gaat er nog allemaal komen, JaJa, heb je al een officieus lijstje van mensen die toegezegd hebben ?
                                Ja, Jaja.
                                Dat zou ik ook wel willen weten.
                                Kun je niet ergens een lijstje bijhouden met wie zich allemaal hebben aangemeld?
                                Dat verhoogt de voorpret alleen maar .

                                Jacki
                                Meer foto's op Mukblog

                                Comment

                                Working...
                                X