Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

afscheid

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: afscheid

    Dju, jammer dat je besluit om te vertrekken. Voor mij ben je niet de "Oud leerling van Zweinstein", maar één van de "proffen". Ik heb altijd uitgekeken naar je kritiek op mijn foto's omdat er steeds iets gefundeerd achter zat of een tip.

    (Daarom zit ik ik hier op dit forum. Om iets bij te leren, want als ik zo'n fantastische fotograaf was die alles kon was ik waarschijnlijk nu binnen en zat mijn geld te tellen of mij te wentelen in de onmetelijke roem. )

    Ik snap het hele plaatje ook niet. Ik kijk zelf wel in HOF en dat is het dan ook. Er zitten uiteraard pareltjes tussen, maar ook foto's die niet mijn ding zijn omdat ik het niet kan of mij niet aanspreken. Maar dat is gelijk kunst. Niet iedereen houdt van moderne of klassieke kunst en misschien maar goed ook. Spelregels of niet.... wat maakt het uit. Het zal altijd een subjectief gegeven zijn van de keuzeheer/dame. En dat is hun goed recht. Ik ben uiteindelijk maar de gast in een tijdelijk onderkomen met gelijkgezinden. De Crew en Mods leveren naar hun best vermogen goed werk. En als ze daar een etentje voor krijgen. Voor mij totaal geen probleem. Als ik van Mod Lut hoor wat er van je verwacht wordt.... dan mag ze voor mijn part regelmatig etentjes krijgen.

    Dus Roland. Slaap er eens een nachtje over. Trek met Dolly een goede fles wijn open. Ik zou het jammer vinden als we niets meer van je zouden horen.

    Patrick
    [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

    Comment


    • #32
      Re: afscheid

      Euhm mannekes,


      De Roland heeft niks meer gepost sinds dit laatste. Ik denk dat ie echt weg is...

      Comment


      • #33
        Re: afscheid

        in profile, last activity rond 8 uur vanmorgen...

        Hij leest... (dag Roland )

        Jo.
        A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
        Nikon stuff

        Comment


        • #34
          Re: afscheid

          Wat wil je op een forum met 6000+ leden. Sowieso komen er nieuwelingen bij en gaan er ontevredenen weg. Ik heb het nog nooit anders geweten op fora van die omvang. Je kan er alleen maar proberen voor jezelf het beste ervan te maken (L'enfer c'est les autres ).

          'k Vind dat vdb antwoord heeft gekregen van Peter. 't Is nogal evident dat HOF dus geen volledig objectieve keuze als deze door 1 persoon gemaakt wordt, maar op een forum dat gebaseerd is op de vrijetijdsbesteding van een aantal mensenen waar wij allen kunnen van mee genieten/profiteren (maak zelf uw keuze ) is dat misschien maar normaal. Trouwens kan je wel een objectieve keuze maken over zoiets als een foto ...

          Aan vdb dus of hij zich daar mee kan verzoenen of niet.
          Canon 350D | Canon 50 F1.4 | Tokina 12-24 F4 | Tamron 28-75 F2.8 | Sigma 70-300 F4-5.6 | Sony DSC F717

          Comment


          • #35
            Re: afscheid

            Ik ga hier geen heel verhaal doen en zeggen wat een ander wel of niet moet doen, allleen maar het volgende:

            Verleden week kreeg mijn vriendin na een checkup te horen dat na 8 jaar na een hersentumor opnieuw iets te zien is......Ze is 35....Ze heeft twee kinderen....

            Dat is iets om wakker van te liggen! Dus stoor je niet zo aan kleine bagatellen. Het leven is al kort genoeg.....

            Carpe Diem!!!

            Grtz,F@bke
            Zeg niet te snel 'onkruid' tegen iets dat je niet zelf hebt geplant.
            BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
            The name of the game is to fill the frame!
            http://Fabke.fotopic.net

            Comment


            • #36
              Re: afscheid

              Oorspronkelijk geplaatst door F@bke
              Ik ga hier geen heel verhaal doen en zeggen wat een ander wel of niet moet doen, allleen maar het volgende:

              Verleden week kreeg mijn vriendin na een checkup te horen dat na 8 jaar na een hersentumor opnieuw iets te zien is......Ze is 35....Ze heeft twee kinderen....

              Dat is iets om wakker van te liggen! Dus stoor je niet zo aan kleine bagatellen. Het leven is al kort genoeg.....

              Carpe Diem!!!

              Grtz,F@bke
              Zeg niet te snel 'onkruid' tegen iets dat je niet zelf hebt geplant.
              de meest to-the-point on-topic uitspraak die ik hier al gelezen heb.

              Kheb niets tegen jou - ken je ook niet persoonlijk v.d.b., maar voor zo'n 'kleine bagettel' laat ik me niet kennen hoor! Kop op! Ik ben er zeker van dat niemand jou iets kwalijk neemt.

              Comment


              • #37
                Re: afscheid

                Oorspronkelijk geplaatst door ajh
                Dat vind ik het nadeel van een forum, je hebt geen lichaamstaal om de boodschap juist te interpreteren. Geschreven woorden komen veel harder aan dan gesproken woorden !
                Tja, klopt als een bus. Ik lees soms m'n eigen geschriften terug en denk... had dat niet anders gekund.

                Daarbij komen Nederlanders bij onze zuiderburen vaak sowieso veel direkter (=harder) over. Deze thread is een goede plaats aan te kondigen dat ik ga proberen er meer op te letten.

                Comment


                • #38
                  Re: afscheid

                  Roland (en Martine)

                  Ik schrok wel even toen ik deze posting las. Ik kan me goed voorstellen dat je meer dan eens hebt nagedacht voor je deze posting schreef. Alle respect voor je mening. Maar een mens mag altijd op zijn stappen terugkomen, met opgeheven hoofd! Moest ik jullie niet meer zien of horen op BD, dan hoop ik ten stelligste dat dit op andere manieren/plaatsen zal gebeuren!

                  Groeten en (zeker!) tot ziens,
                  Walt(er)
                  https://waltertalboom.be-
                  Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

                  Comment


                  • #39
                    Re: afscheid

                    roland kort en bondig a.u.b niet weggaan (lees alles van jou )

                    gr.erik
                    gr, eb

                    Comment


                    • #40
                      Re: afscheid

                      Oorspronkelijk geplaatst door peter
                      Beste,

                      Laat ons het anders zeggen. Er is geen criteria. Voldoet dat beter? Het zijn stuk voor stuk foto's die opvallen, en vooral op het einde van de week blijven hangen. Dit kan de kwaliteit zijn, fotografisch standpunt, orginaliteit, enz...
                      Wie de selectie maakt? De ene week kan het ikzelf zijn, de andere week een of andere moderator (als voorbeeld).

                      Daaruit maakt de persoon van dienst zijn selectie voor een week. En hopen we dat iedereen kan blijven genieten van het werk van collega posters.

                      mvg,
                      peter
                      Dit is een direct antwoord waarvoor ik je dank Peter, want bij nader bekijken van HoF ziet men dat de toegang gecreëerd werd voor Moderators en dat is een gebruiker van het Forum als ieder andere maar met enkel toegang voor mensen (mods en crew) met een sleutel en die dan in dat pakje kruipen; als het ware de officier met weekdienst.
                      Tevens duidt dit aan dat jullie hiermee niet 100% in jullie sas zitten want alle beoordelingen voor 23 januari 2005 (weken 2/1/53/52/51) zijn onder de noemer Moderators samengepakt. Dit is al zeker een afwijking van het originele plan waarbij waarschijnlijk met meerdere mods, in overleg, gestemd werd. Maar natuurlijk brengt dit extra werk mee dat jullie nu omzeilen met die weekfunctie.
                      Ik heb enorm respect voor jou Peter want jij gaat tenminste recht door zee.
                      mbg
                      Henri
                      lidnummer: BD0435BE

                      Comment


                      • #41
                        Re: afscheid

                        Lap, ik heb 2 dagen de site niet gevolgd en het is al hommeles !
                        Naar mijn persoonlijk oordeel doen de criteria er echt niet toe om in de HoF te geraken.
                        Als men het bekijkt dan weet men het direkt !
                        Het zijn leuke, stuk voor stuk prachtige shots.
                        Ik denk gelezen te hebben dat er veel mensen zijn die Roland een warm hart toedragen.
                        Het moet toch eens kunnen om een onenigheid te hebben !
                        Ik denk steeds dat er toch ergere dingen zijn in het leven.
                        Herrinering aan onze BD-vriend die verleden jaar zijn vrouw heeft verloren.
                        Dat is erg !!!!!!
                        De mod's en crew hier zullen niet rijk worden van hetgeen dat ze hier verdienen.
                        Het is eigenlijk een "hatelijke job" die, ik denk, weinigen willen doen, omdat ze dan te veel aan vrije tijd dienen in te boeten.
                        Dat ze jaarlijks bijeenkomen en een pintje en een snakske nuttigen, is niet meer dan logisch.
                        Ikzelf moet oordelen dat deze mensen voor zover dat ik ze heb meegemaakt, toch meer dan behoorlijk hun job doen.
                        En ja, die regels, we kennen ze allemaal.
                        Ik vind het eigenlijk bijzonder jammer dat je wil vertrekken.
                        Je mag eigenlijk niet vertrekken !!!!
                        Je kan dit sommige niet aandoen !
                        Voor zover ik op dit forum ben, verscheen steeds met de regelmaat van de klok uw nick, hetgeen toch wel beduidde dat je erbij wilde horen.
                        Het zou spijtig zijn moest je vertrekken.
                        En voor de mensen die hem beter kennen, geef hem eens een persoonlijk mailtje of telefoontje !

                        Yvan
                        Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

                        Comment


                        • #42
                          Re: afscheid

                          Hey ********** een slechte dag zeker,ja wie heeft dat al eens niet hé.
                          Allé kom nu maar terug te voorschijn,het heeft lang genoeg geduurd.
                          Last edited by Cois; 13 april 2005, 14:54.
                          mvg FrançoisVM
                          Canon 7D

                          Comment


                          • #43
                            Re: afscheid

                            hé Roland, ik ben de zoveelste die roept: blijf.
                            Je commentaren waren toch steeds van waarde voor beginners als gevorderden, zouden we die nu op BD moeten gaan missen.
                            Wil niet zeggen dat het om een kleinigheidje gaat want voor jou is het blijkbaar groter dan voor anderen en dat beslis je zelf. Ook ik heb wel eens momenten dat ik denk "ik ga hier maar eens stoppen" maar na wat bedenktijd voor mezelf en de gedachten aan de "voordelen" die ik hier al heb opgedaan kom ik daar dan weer op terug, ik hoop dat jij dat ook zult doen.
                            Mocht je besluiten om weg te blijven dan veel goeds en wie weet zien we mekaar nog wel eens ergens anders.

                            Groeten, Jan.
                            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                            Comment


                            • #44
                              Re: afscheid

                              Roland,
                              Kan je best begrijpen...je gaat recht door zee en dat wordt niet steeds in dank aanvaard.
                              Heb met Hombre kennis gemaakt in Dendemonde en kwam me toch sympathiek over...daardoor ben ik wél een beetje verrast door zijn reply...
                              Dat is hetgene wat jou waarschijnlijk ook een beetje hoog zit...
                              Het is een VZW, een ledenkring, dus zonder leden géén kring....
                              zonder afbreuk te willen doen aan het werk én de inspanningen van de moderators.
                              Naar mijn mening moet onze vereniging doorzichtig blijven en als een van de leden eens een vraag steld mag/moet daar een behoorlijk antwoord op komen, zonder dat in een sfeer van geheimzinnigheid te hullen...
                              Indien je recht in je schoenen staat hoeft dat dus zéker niet.
                              Was het eerste antwoord van Peter gekomen had dit waarschijnlijk niet tot dit incident geleid....Laat echter de sfeer niet vergallen voor een wolk die voorbijtrekt...
                              Kijk dus vol belangstelling uit naar je volgende post/reply
                              Groeten,
                              Aquarius
                              D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                              BD0290BE

                              Comment


                              • #45
                                Re: afscheid

                                Is hij al terug onder een andere username?
                                450D en wat prullen

                                Comment

                                Working...
                                X