Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's van BD-ers (update 2005)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Foto's van BD-ers (update 2005)

    allez, ik zal mijzelf ook maar eens prijsgeven

    tja, ik ben gespot op de spottersdag in florennes



    greetz,
    Johan

    Comment


    • Re: Foto's van BD-ers (update 2005)

      Leuk om ook eens de gezichten achter de namen te zien.
      Hier ik dan ook maar eventjes.



      Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

      Http://www.ikzaghet.nl Canon 50D + Canon 18/55 + Sigma 55-200 + SIGMA 70-200 F2.8

      Comment


      • Re: Foto's van BD-ers (update 2005)



        op een koud moment
        http://www.razziphoto.com/

        Comment


        • Re: Foto's van BD-ers (update 2005)

          Oké, ik heb jullie gewaarschuwd, als uwen pc ontploft ik sta niet in voor de gevolgen

          Hier recente foto's van tijdens de reis in Andalusie.







          Greetz RonnyE

          Comment


          • Re: Foto's van BD-ers (update 2005)

            'k zal dan maar niet achterblijven zeker, hier ne foto met mijn zomercoupe, later volgt er ene met een wintercoupe....



            oeps, nu pas valt da grijs haar mij goed op . . .
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • Re: Foto's van BD-ers (update 2005)

              Oorspronkelijk geplaatst door 21kine
              oeps, nu pas valt da grijs haar mij goed op . . .
              daarom dat ik dat klakske op mijn schedel zet als ik op de foto moet

              Comment


              • Re: Foto's van BD-ers (update 2005)

                of een rendierhoedje ... "ik wil een rendierhoedjeuuuuuuuhhhhhh!"

                Greetz, RonnyE

                Comment


                • Heb ik effe geluk......

                  Foto's van de fotograaf zelf kom je zelden tegen, maar als er dan toch eens een fotootje wordt gemaakt, moet je ervoor zorgen dat je in charmant gezelschap bent.....ik sta hier dus in het midden met 2 collega's kinesitherapeuten, foto gemaakt op een afscheidsfeestje in de VZW Gravenkasteel ( Rust en verzorgingstehuis van de groep Soprim@ ) waar ik werk. Foto is gemaakt door onze personeelsdirecteur die vroeger ook een fervent fotograaf was.




                  21kine, om alle discussies in andere topics te vermijden, heb ik je foto even hierheen verplaatst. Zie ook PM. Moderator PcWiet
                  Last edited by pcwiet; 12 oktober 2005, 12:20.
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • Re: Heb ik effe geluk......

                    nou die Directeur kan goed fotograferen hoor, een leuke opname geworden.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • Re: Heb ik effe geluk......

                      Enneuh... ze houden je precies goe vast !!! Bang dat ge zoudt weglopen ???

                      Leuke foto en leuk om weer eens een gezicht op een naam te kunnen plakken...
                      Groetjes, Kariboe
                      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                      Comment


                      • Re: Heb ik effe geluk......

                        Hopekijk lezen de moderators niet mee. Zij zouden deze foto wel eens durven verwijderen, vermits je enkel je eigen (= door jezelf gemaakt en niet waar je zelf opstaat ) foto's mag publiceren .
                        In dat geval heb je blijkbaar wel enkele charmante collega's die je kunnen troosten .
                        Jan Akkermans
                        (BD1097BE)
                        Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

                        Comment


                        • Re: Heb ik effe geluk......

                          Oorspronkelijk geplaatst door Jan Akkermans
                          Hopekijk lezen de moderators niet mee. Zij zouden deze foto wel eens durven verwijderen, vermits je enkel je eigen (= door jezelf gemaakt en niet waar je zelf opstaat ) foto's mag publiceren .
                          In dat geval heb je blijkbaar wel enkele charmante collega's die je kunnen troosten .
                          Klopt als een bus, mijn frank ( euro ) viel inderdaad wat laat, maar de foto is gemaakt met mijn D70 Maar hoe kan je anders eens een foto van jezelf posten, tenzij met de timer mogelijkheid inderdaad...... regels zijn er om te volgen, dus ik moet me sowieso bij die beslissing neerleggen.....maar hoe gaat dat ook alweer....de uitzonderingen bevestigen de regels.
                          Anders kan ik ook gauw een accountje aanmaken voor mijn personeelsdirecteur die waarschijnlijk nooit iets zal posten, maar dan ben ik wel in orde met de regels..... de MOD's hier zijn zeer redelijke mensen dus we wachten wel af....
                          Misschien zou een apart onderdeeltje dat bvb " Stel je voor " heet, ook interessant kunnen zijn, 't is maar een ideetje he...
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                          Comment


                          • Re: Foto's van BD-ers (update 2005)


                            zal foto van mijzelf ook eens posten.
                            Voor diegene die een verkeerde voorstelling hadden van mij?
                            Dit is de echte jan van ginkel.(184cm groot en 93 kg)
                            Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
                            Hier op dit forum.

                            Comment


                            • Re: Foto's van BD-ers (update 2005)

                              Tammie en Bjokke

                              Comment


                              • Re: Foto's van BD-ers (update 2005)

                                ikke opt werk na men 10de tas koffie (omstreeks 9u40, en ik begin pas om 9u)


                                En ik achter de pc als ik verlies:


                                Op de moto:


                                En na 4u sterrenfotografie


                                http://anpu.fotopic.net
                                Canon pocketcammetje

                                Comment

                                Working...
                                X