Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's van BD-ers (update 2005)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Foto's van BD-ers (update 2005)

    knappe opname, nu weten we met wie we te doen hebben.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • Re: Foto's van BD-ers (update 2005)

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk
      ruim 6000 leden en maar een paar foto,s, stel dat de helft er van er geen prijs op stelt te verschijnen op de site met hun gezicht, maar waar is dan de rest gebleven????
      grt,bouk.
      Inderdaad Bouk, ik stel me die vraag ook !
      Ik veronderstel dat ze niet durven

      Yvan
      Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

      Comment


      • Re: Foto's van BD-ers (update 2005)

        ik verwachtte na al die lelijkaards (mezelf inclusief, en meest storende factor zelfs ) dat de modellen zich wel zouden aanmelden, maar blijkbaar niet.


        ik vind het jammer. de bekendste namen vind je niet terug, maar wel namen die ik nog niet eens was tegengekomen op het forum.

        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


        Comment


        • Re: Foto's van BD-ers (update 2005)

          Hey Ajuuuuuuuuiiiiiiin

          awel het probleem bij mij is dat ik meestal als er foto's van mij getrokken worden dit enkel gedaan wordt wanneer ik lig te maffen!

          Digitaal is er nog niet veel van mij getrokken dus ik moet dringend eens iets inscannen of een fotootje laten maken. Er wordt aan gewerkt! Behoor ik tot die bekenden?


          Greetz, Ronny

          Comment


          • Re: Foto's van BD-ers (update 2005)

            Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
            ik vind het jammer. de bekendste namen vind je niet terug, maar wel namen die ik nog niet eens was tegengekomen op het forum.

            Waarschijnlijk zijn de bekendsten diegene die zowat samen met jou gestart zijn op BD, plus de 'harde' kern die de moeite doen om wat input te geven aan het forum.
            Ik kom wel degelijk bijna dagelijks op het forum om een aantal mensen die ik ken te volgen, maar de tijd om in te zenden en echt actief deel te nemen ontbreekt voor het ogenblik.
            Maar ik ben wel degelijk 'bekend'
            lijn
            canon eos 350d

            Comment


            • Re: Foto's van BD-ers (update 2005)

              Het staat ook iedereen vrij om zijn/haar foto hier te posten... Je kunt niemand verplichten om zijn gezicht hier daadwerkelijk te laten zien... Degenen die willen, zullen het wel doen, en de anderen kun je helemaal niet verplichten... Laat iedereen zijn keuze maken, en probeer de mensen niet in een bepaalde richting te duwen

              my €0.02
              Canon 10D, glass, flashes & extra's
              Fuji S602Z & extra's
              www.CooMa.be BD0176BE

              Comment


              • Re: Foto's van BD-ers (update 2005)

                kijk, vlak voor ik oudejaar/nieuwjaar ben gaan vieren, ben ik eerst foto's gaan nemen. onderweg zag ik iemand met een statiefzak lopen, en een fototas. dus wat doe ik? ik spreek die aan, met de vraag of ie soms BD kent. niet dus, twas een filmer.

                maar als je nu de foto's bekijkt, kan je soms die persoon eens tegenkomen, en weet je dat die op BD zit. leuk toch....

                tis geen verplichting, maar ik weet toch graag met wie ik zo geregeld eens 'babbel'. ik ben niet zo voor de blind dates


                @ronny engelen: ik had ook welgeteld één digitale foto, en een pasfoto ingescand. maar onder druk van een pm, heb ik dan toch maar wat gespeeld in PS, mij uit de foto gehaald, en op een andere foto gezet...


                ps: nogmaals, het hoeft niet, maar ik vind het plezanter werken zo. en al diegene die hun foto gepost hebben, delen deze mening denk ik, of ze zouden niet posten (of ze moesten enorm trots zijn op zichzelf )

                You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                Comment


                • Re: Foto's van BD-ers (update 2005)

                  Oorspronkelijk geplaatst door katelijn
                  ........
                  Maar ik ben wel degelijk 'bekend'

                  Kan ik bevestigen Ik meen zelfs dat Lijn een paar prachtige duivelshorentjes had

                  Comment


                  • Re: Foto's van BD-ers (update 2005)

                    Oorspronkelijk geplaatst door pcwiet
                    Kan ik bevestigen Ik meen zelfs dat Lijn een paar prachtige duivelshorentjes had

                    Nog steeds hoor!!

                    lijn
                    canon eos 350d

                    Comment


                    • Re: Foto's van BD-ers (update 2005)

                      Allez dan...geen blind date meer nu, een foto uit zomer 2004,
                      Groetjes Christianne
                      Christianne's fotoweb
                      BD0243nl

                      Comment


                      • Re: Foto's van BD-ers (update 2005)

                        Hallo Christianne,nu kennen we U nog beter.
                        mvg FrançoisVM
                        Canon 7D

                        Comment


                        • Re: Foto's van BD-ers (update 2005)

                          Al en week geen nieuwe foto's ... waar blijft jullie "durf" ('t is gemakkelijker een foto van een ander op een forum te zetten hé!)
                          The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                          Comment


                          • Re: Foto's van BD-ers (update 2005)

                            Dit ben ik dan, (aan het werk)
                            Heb geen recentere foto van mezelf. Maak graag foto's maar sta er liever niet zelf op...

                            Last edited by H€rmen; 9 oktober 2005, 17:54.
                            Visit my website

                            Comment


                            • Re: Foto's van BD-ers (update 2005)

                              Gezien iedereen zich aan het outen is.... voilà, ziehier Pendragon.
                              Volop bezig met mijn andere grote passie. Mijn ouwe, maar schitterend bewaarde, Moto Guzzi V1000 California II van 1983.
                              Voor zover ik weet is de foto gemaakt met een klein HP-compactje


                              Last edited by pendragon; 4 januari 2006, 22:52. Reden: foto was blijkbaar verdwenen
                              Meer foto's op mijn website

                              Comment


                              • Re: Foto's van BD-ers (update 2005)

                                Nuja, vooruit, tussen de geliefde Tulpen Uit Flevoland:



                                Even tussen het shooten door, maar eens obligaat op de kiek..
                                Groets, Gerhard
                                Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

                                Comment

                                Working...
                                X