Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
'k zal dan maar niet achterblijven zeker, hier ne foto met mijn zomercoupe, later volgt er ene met een wintercoupe....
oeps, nu pas valt da grijs haar mij goed op . . .
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Foto's van de fotograaf zelf kom je zelden tegen, maar als er dan toch eens een fotootje wordt gemaakt, moet je ervoor zorgen dat je in charmant gezelschap bent.....ik sta hier dus in het midden met 2 collega's kinesitherapeuten, foto gemaakt op een afscheidsfeestje in de VZW Gravenkasteel ( Rust en verzorgingstehuis van de groep Soprim@ ) waar ik werk. Foto is gemaakt door onze personeelsdirecteur die vroeger ook een fervent fotograaf was.
21kine, om alle discussies in andere topics te vermijden, heb ik je foto even hierheen verplaatst. Zie ook PM. Moderator PcWiet
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Enneuh... ze houden je precies goe vast !!! Bang dat ge zoudt weglopen ???
Leuke foto en leuk om weer eens een gezicht op een naam te kunnen plakken...
Groetjes, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Hopekijk lezen de moderators niet mee. Zij zouden deze foto wel eens durven verwijderen, vermits je enkel je eigen (= door jezelf gemaakt en niet waar je zelf opstaat ) foto's mag publiceren .
In dat geval heb je blijkbaar wel enkele charmante collega's die je kunnen troosten .
Jan Akkermans (BD1097BE) Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas
Hopekijk lezen de moderators niet mee. Zij zouden deze foto wel eens durven verwijderen, vermits je enkel je eigen (= door jezelf gemaakt en niet waar je zelf opstaat ) foto's mag publiceren .
In dat geval heb je blijkbaar wel enkele charmante collega's die je kunnen troosten .
Klopt als een bus, mijn frank ( euro ) viel inderdaad wat laat, maar de foto is gemaakt met mijn D70 Maar hoe kan je anders eens een foto van jezelf posten, tenzij met de timer mogelijkheid inderdaad...... regels zijn er om te volgen, dus ik moet me sowieso bij die beslissing neerleggen.....maar hoe gaat dat ook alweer....de uitzonderingen bevestigen de regels.
Anders kan ik ook gauw een accountje aanmaken voor mijn personeelsdirecteur die waarschijnlijk nooit iets zal posten, maar dan ben ik wel in orde met de regels..... de MOD's hier zijn zeer redelijke mensen dus we wachten wel af....
Misschien zou een apart onderdeeltje dat bvb " Stel je voor " heet, ook interessant kunnen zijn, 't is maar een ideetje he...
zal foto van mijzelf ook eens posten.
Voor diegene die een verkeerde voorstelling hadden van mij?
Dit is de echte jan van ginkel.(184cm groot en 93 kg)
Comment