Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's afdrukken Photobox... Winnaar test !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Foto's afdrukken Photobox... Winnaar test !



    > dit zou ik laten afdrukken, zijn ze volgens jullie helder etc genoeg?
    Canon eos 350D - 18-55mm - Canon Powershot G5 voor het gevaarlijker werk

    Comment


    • #47
      Re: Foto's afdrukken Photobox... Winnaar test !

      Juist mijn tweede bestelling van dezelfde reeks bij photobox.ie binnen en sta versteld van de kwaliteit en de identieke afdrukken van dezelfde reeks bij een navolgende bestelling. Naar mijn mening is dat tot op heden de beste afdrukcentrale die ik al gehad heb dus kwa kwaliteit,snelheid van levering enz voor mij een 10/10 ( vb gisteravond na 19 h. bestelling geplaatst en vanmorgen reeds bericht de ze al opgestuurd waren )
      groetjes roland

      Comment


      • #48
        Re: Foto's afdrukken Photobox... Winnaar test !

        Oorspronkelijk geplaatst door Typhon-
        http://users.pandora.be/infernus/londen.html

        > dit zou ik laten afdrukken, zijn ze volgens jullie helder etc genoeg?
        foto 1 en 3 zouden MHO wel ietsje lichter mogen, maar het probleem is meer de overbelichte lucht, het was natuurlijk slecht weer en veel kleur zal je natuurlijk niet gehad hebben maar mits wat PS is dat toch te verhelpen.
        voorbeeld: ( in Z/W is natuurlijk hetzelfde mogelijkof in een combinatie )

        Last edited by Guest9; 15 april 2005, 10:27.

        Comment


        • #49
          Re: Foto's afdrukken Photobox... Winnaar test !

          Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar
          Eerst en vooral moet ik zeggen dat ik photobox sinds enkele jaren niet meer gebruik dus ik weet niet hoe relevant het is wat ik nu ga zeggen.

          Het probleem dat ik had bj photobox is dat ze de ene keer wel je foto's behandelen en de andere keer niet. Je kan er dus nooit op rekenen dat ze het goed doen. Ze zijn wel steeds bereid om het op te lossen maar ik was na een tijdje niet meer bereid dat steeds te moeten gaan klagen.
          Het is een aantal jaar geleden inderdaad zo geweest dat de software van de Fuji Frontier 'intelligent' de foto's aanpast naargelang het cameraprofiel in de EXIF. Nu is het zo dat dit nog wordt gedaan bij onbewerkte foto's (dus recht uit de camera zonder enige vorm van verkleining/aanpassing/...) maar vanaf de foto in gelijk welk programma wordt bewerkt wordt er aangenomen dat de klant aanpassingen aan de foto gemaakt heeft en zal het standaard worden afgedrukt. Je zat vroeger misschien in de periode dat het systeem nog niet op punt stond, vandaar soms de bijgewerkte en soms de niet-bijgewerkte... Het is trouwens software die praktisch iedere afdrukcentrale gebruikt, dit is niet alleen voor Photobox geldig...

          Zoals Leonidas hierboven ook zegt (zie ik nu pas )

          wim
          Last edited by Wim; 15 april 2005, 11:23.
          Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

          Comment


          • #50
            Re: Foto's afdrukken Photobox... Winnaar test !

            Iemand hier ervaring met www.be.foto.com ? Ik bestelde daar al dikwijls foto's en die kosten voor een 10x15cm 9 eurocent , niet veel geld en ik ben best tevreden over hun kwaliteit , is beter dan Kruidvat enzo en kwaliteit is ongeveer dezelfde als Pixum maar dan wel de helft minder duur , bestelde er reeds meer dan 2000 foto's en nooit problemen gehad , is Photobox dan zoveel beter? Iemand die reeds photo.com en photobox probeerde en mij de verschillen kan uitleggen

            Bestelde vroeger veel bij Pixum.nl maar nu enkel nog bij foto.com
            Groetjes, Fabrice
            www.fabke.be

            Comment


            • #51
              Re: Foto's afdrukken Photobox... Winnaar test !

              Oorspronkelijk geplaatst door fafafabe
              ... is Photobox dan zoveel beter? Iemand die reeds photo.com en photobox probeerde en mij de verschillen kan uitleggen

              Bestelde vroeger veel bij Pixum.nl maar nu enkel nog bij foto.com
              Heb altijd bij photobox laten afdrukken en heb tussendoor ooit één keer foto.com geprobeerd en dat was meteen ook de laatste keer. De lijnen (van bv. een antennemast) waren "gehakkeld": jpeg-artifacts en teveel compressie, plus daarnaast te warme kleuren. Ik heb dan meteen de ganse reeks bij photobox laten afdrukken en weg die gehakkelde lijnen, terug die normale kleuren, kortom terug de kwaliteit.
              En qua prijs, tja een verschil van 5 cent per foto (bij aankoop van 500 printcredits).
              Laat eens eenzelfde reeks afdrukken bij photobox en bij foto.com en oordeel dan zelf eens.
              Maar als jij tevreden bent met de afdrukken van foto.com, dan is dat geen enkel probleem.

              Ludovic
              EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
              BD0118BE

              Comment


              • #52
                Re: Foto's afdrukken Photobox... Winnaar test !

                Oorspronkelijk geplaatst door igor
                Heb altijd bij photobox laten afdrukken en heb tussendoor ooit één keer foto.com geprobeerd en dat was meteen ook de laatste keer. De lijnen (van bv. een antennemast) waren "gehakkeld": jpeg-artifacts en teveel compressie, plus daarnaast te warme kleuren. Ik heb dan meteen de ganse reeks bij photobox laten afdrukken en weg die gehakkelde lijnen, terug die normale kleuren, kortom terug de kwaliteit.
                En qua prijs, tja een verschil van 5 cent per foto (bij aankoop van 500 printcredits).
                Laat eens eenzelfde reeks afdrukken bij photobox en bij foto.com en oordeel dan zelf eens.
                Maar als jij tevreden bent met de afdrukken van foto.com, dan is dat geen enkel probleem.

                Ludovic
                OK , bedankt voor deze info , zal het eens uittesten en laat dan horen wat ik er zelf van vindt
                Groetjes, Fabrice
                www.fabke.be

                Comment


                • #53
                  Re: Foto's afdrukken Photobox... Winnaar test !

                  HOE????
                  Bestaan er nog andere afdrukcentrales dan Photobox????
                  en dat zeg je nu pas?

                  Comment


                  • #54
                    Re: Foto's afdrukken Photobox... Winnaar test !

                    Net een bestelling geplaatst bij Photobox (Ierland) én Photoways (FR) ... 'k Ben 'ns benieuwd ... naar het verschil 'k Hou jullie wel op de hoogte.
                    Sam greetzzzzzzz U
                    -------------------------------------------
                    Never apologize for showing feeling.
                    When you do so, you apologize for the truth.
                    -------------------------------------------
                    Canon Stuff

                    Comment


                    • #55
                      Re: Foto's afdrukken Photobox... Winnaar test !

                      Oorspronkelijk geplaatst door Sammeke
                      Net een bestelling geplaatst bij Photobox (Ierland) én Photoways (FR) ... 'k Ben 'ns benieuwd ... naar het verschil 'k Hou jullie wel op de hoogte.
                      ...en? Ben wel nieuwsgierig...
                      Dat we ze nog lang mogen "trekken".
                      Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

                      Comment


                      • #56
                        Re: Foto's afdrukken Photobox... Winnaar test !

                        om eens een andere klok te luiden, als dat mag tenminste
                        ik ben zeer tevreden over hema
                        en mijn (grote) bestanden kan ik op een cd branden en afgeven om de hoek
                        2 dagen dag erna is alles klaar
                        en de kwaliteit is goed (genoeg voor mij)
                        mijn fotosite

                        Comment


                        • #57
                          Re: Foto's afdrukken Photobox... Winnaar test !

                          Ik heb mijn eerste 10 foto's (gratis) laten afdrukken bij photobox! Ze zijn nog onderweg dus ik kan niets over de Quality zeggen.

                          Ook heb ik 1x een 20x30cm print laten maken. Maar zij vragen 4euro voor zo'n print!!! Dan kan je toch beter gewoon met je pixma een A4 print maken! Kost 1euro? En ik denk niet echt dat photobox print veel beter gaat zijn! Ofwel?
                          Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !

                          Comment


                          • #58
                            Re: Foto's afdrukken Photobox... Winnaar test !

                            Oorspronkelijk geplaatst door multipasser
                            En ik denk niet echt dat photobox print veel beter gaat zijn! Ofwel?
                            nadat die poster een jaartje aan je muur hangt merk je het verschil pas echt

                            Comment


                            • #59
                              Re: Foto's afdrukken Photobox... Winnaar test !

                              Oorspronkelijk geplaatst door Visio
                              nadat die poster een jaartje aan je muur hangt merk je het verschil pas echt
                              Dat weet ik. Spijtig genoeg blijft de inkt niet lang van huistuinprinters!
                              Ofwel ligt het aan het papier of een combo!

                              Maar fujifilm.be doet een 20x30 print digitaal voor 1.59euro! Iemand dat ooit getest? dat is bijna 3x goedkoper dan photobox.ie.
                              Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !

                              Comment


                              • #60
                                Re: Foto's afdrukken Photobox... Winnaar test !

                                Oorspronkelijk geplaatst door multipasser
                                Maar fujifilm.be doet een 20x30 print digitaal voor 1.59euro! Iemand dat ooit getest? dat is bijna 3x goedkoper dan photobox.ie.
                                Redelijk tevreden van.
                                foto moet wel +-2% oversized zijn. (maar dat is bij velen zo)
                                www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

                                Comment

                                Working...
                                X