Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's afdrukken Photobox... Winnaar test !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Foto's afdrukken Photobox... Winnaar test !

    Sinds een half jaar enkel bij Photobox besteld en nog nooit
    problemen gehad, altijd perfect!!! Zelfs zwartwit is zwartwit en zonder kleurzweem, voor zover ik kan beoordelen toch. Heb ook al eens een 40 x 50 cm besteld en deze was mooi ingepakt in een buis en zelfs binnen de drie dagen geleverd wat normaal tot 5 dagen kon duren volgens hen. Kwaliteit onberispelijk. Bestel gewoon 400 credits en gebruik ze wanneer nodig ze zijn een jaar geldig. 18 ct/foto.

    Ik probeer zelfs nergens anders.
    Lionheart

    Fujifilm finepix S7000, Metz Mecablitz 36-C2, 1x RIDATA CF 1Gb 80x, 2x CF 128 Mb PQI 40x, Vanguard Millenium 3 statief, Shutter release cable, Lowepro Nova 1 AW.

    Comment


    • #17
      Re: Foto's afdrukken Photobox... Winnaar test !

      Zei ik toch... Nergens zo'n goede kwaliteit als bij Photobox.
      O, jawel er is er één die beter is...
      Idd, de printer Canon pixma 8500 ... die print ze mooier uit dan Photobox ze kan afdrukken... Maar da's een printer he? en geen fotolabo...

      Comment


      • #18
        Re: Foto's afdrukken Photobox... Winnaar test !

        Hier ook niets dan lof over photobox. Heb diezelfde test gelezen toen ik onderweg was naar Disneyland.Prima service, kost per print vind ik ook goed. Mijn schoonbroer heeft er zelfs foto's laten afdrukken en die is er ook heel tevreden van. Ook zeer snel geleverd.
        "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

        Comment


        • #19
          Re: Foto's afdrukken Photobox... Winnaar test !

          Ben naar hun site gaan kijken,en daar zie ik bij betalingswijze,betalen met Credit Card,ik geef niet graag mijn nummer over het net,is dat de enige betalingswijze bij Photobox ?
          Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
          Web-Albums

          Comment


          • #20
            Re: Foto's afdrukken Photobox... Winnaar test !

            Er is ook een Engelse photobox, is dit dezelfde kwaliteit ? Of gebruiken jullie de Ierse site ivm. de € ??
            www.fotofolio.be

            Comment


            • #21
              Re: Foto's afdrukken Photobox... Winnaar test !

              Oorspronkelijk geplaatst door Kayrun
              Er is ook een Engelse photobox, is dit dezelfde kwaliteit ? Of gebruiken jullie de Ierse site ivm. de € ??
              Ja, daarom.
              Ben ook sinds een half jaar enthousiaste klant bij Photobox.ie
              Kijk ook eens op mijn WEBSITE
              Do not think you are....... know you are.........

              Comment


              • #22
                Re: Foto's afdrukken Photobox... Winnaar test !

                zo goedkoop vind ik ze persoonlijk toch nie hoor

                ik kan hier bijvoorbeeld een 20 x 30 laten afdrukken bij de lokale fotozaak met Fuji Frontier voor minder dan 5 euro... en dan heb ik ze binnen de dag... kan ik kijken of ie goed is op't scherm in de zaak zelf... desnoods nog bijsturen.... en kwaliteit is dan echt wel toppie

                maar zoals met alles heeft ieder zijn voorkeur hè .... ik moet er wel van achter mijn bureau komen hè
                some toys 4 big boys
                http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

                Comment


                • #23
                  Re: Foto's afdrukken Photobox... Winnaar test !

                  Oorspronkelijk geplaatst door Kayrun
                  Er is ook een Engelse photobox, is dit dezelfde kwaliteit ? Of gebruiken jullie de Ierse site ivm. de € ??
                  De Engelse en de Ierse... dat is hetzelfde labo. Hun labo is gelegen in Londen. Dus je foto's komen uit londen. Maar ik gebruik bij voorkeur de Ierse site omdat daar idd de euro is. Het is makkelijker als je de prijs ziet in Euro dan in Engelse Ponden. Maar de sites zijn gelijk en ze hebben één gemeenschappelijk labo dus.

                  En ja, het is niet de goedkoopste , verrevan, dat wil ik ook niet beweren. Maar kwaliteit prijsverhouding zijn zij wel de beste.
                  Je kan je foto's ook bij Hema of Kruidvat laten afprinten.... maar koop dan aub geen dure Nikon of Canon met super lenzen, he? Dat zijn dan parels voor de zwijnen.
                  Zoals ik al zei, ik geef liever een cent meer en ben een tevreden klant, dan op kwaliteit moeten beknibbelen...

                  Comment


                  • #24
                    Re: Foto's afdrukken Photobox... Winnaar test !

                    Oorspronkelijk geplaatst door Kayrun
                    Er is ook een Engelse photobox, is dit dezelfde kwaliteit ? Of gebruiken jullie de Ierse site ivm. de € ??
                    Als je een account aanmaakt bij hen--en dat moet toch doen om foto's te kunnen uploaden--kan je in je de munt eenheid instellen bij de voorkeuren van photobox.co.uk. Het maakt dus in principe niet uit of .co.uk of .ie gebruikt.


                    Kris.
                    My work: VICTORIE.com

                    Comment


                    • #25
                      Re: Foto's afdrukken Photobox... Winnaar test !

                      Oorspronkelijk geplaatst door DeSwa
                      Ben naar hun site gaan kijken,en daar zie ik bij betalingswijze,betalen met Credit Card,ik geef niet graag mijn nummer over het net,is dat de enige betalingswijze bij Photobox ?
                      Nee, ze aanvaarden alleen maar CC. Maar dat mag je als veilig beschouwen zoals bij alle gerespecteerde firma's. Je bent trouwens verzekerd tegen fraude. En als je dat allemaal niet kan overtuigen... Er lopen hier op BD zeker 10 frequente gebruikers van Photobox rond die allemaal met hun CC betalen.... En ik heb nog nooit problemen gehad bij hen


                      Kris.
                      My work: VICTORIE.com

                      Comment


                      • #26
                        Re: Foto's afdrukken Photobox... Winnaar test !

                        vergelijk de prijzen voor een A4 es

                        5.82€
                        da's zelfs nog duurder dan bij mijn lokale fotograaf

                        Pixum: 1.45€ en soms nog goedkoper bij acties, momenteel 1.29€

                        ik print geen klein-formaat
                        meestal A4's (alé toch de goeie )

                        'k zie ni in hoe die prints nog zo veel beter kunnen zijn
                        want ben nu al dik tevreden
                        Last edited by Dirtyharry71; 13 januari 2005, 21:03.
                        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                        Comment


                        • #27
                          Re: Foto's afdrukken Photobox... Winnaar test !

                          Oorspronkelijk geplaatst door mic
                          De Engelse en de Ierse... dat is hetzelfde labo. Hun labo is gelegen in Londen. Dus je foto's komen uit londen. Maar ik gebruik bij voorkeur de Ierse site omdat daar idd de euro is. Het is makkelijker als je de prijs ziet in Euro dan in Engelse Ponden. Maar de sites zijn gelijk en ze hebben één gemeenschappelijk labo dus.

                          En ja, het is niet de goedkoopste , verrevan, dat wil ik ook niet beweren. Maar kwaliteit prijsverhouding zijn zij wel de beste.
                          Je kan je foto's ook bij Hema of Kruidvat laten afprinten.... maar koop dan aub geen dure Nikon of Canon met super lenzen, he? Dat zijn dan parels voor de zwijnen.
                          Zoals ik al zei, ik geef liever een cent meer en ben een tevreden klant, dan op kwaliteit moeten beknibbelen...
                          hum hum ik had het dus niet over de hema of 't kruidvat... wel over een echte fotozaak waar ze met de professionele afdrukmachines werken.... en waar indien nodig je zelf samen met vakmensen nog kan zien of er bijsturing nodig is...

                          Dus dure lenzen of niet... da's absoluut niet ter zake... ik vind dit gewoon duur... en da's mijn mening...die net even goed is als de jouwe... alleen je moet goe lezen wat er staat
                          some toys 4 big boys
                          http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

                          Comment


                          • #28
                            Re: Foto's afdrukken Photobox... Winnaar test !

                            Bha, ja, je vind 't te duur... ik niet.
                            Ik heb zo'n jaar (of langer) geleden een test gedaan met een foto... Deze naar verschillende afdrucentrales gestuurd en de afdruk vergeleken... tja, ik kwam tot dezelfde uitkomst als het vakblad Digital Photo...
                            Maar het kan dus best zijn dat het duurder is. Voor mij is het niet duur voor deze kwaliteit.
                            En ik vergelijk met Hema en Kruidvat omdat de vakfotograaf op de hoek niet te vergelijken is met dit wegens keiduur. Over de 40 cent per foto voor een 10/15 cm. Hema en Kruidvat zijn iets beterkoop... Maar van kwaliteit spreken we hier niet.
                            enfin, ik wou maar zeggen...

                            Comment


                            • #29
                              Re: Foto's afdrukken Photobox... Winnaar test !

                              Wij hebben tot nu toe altijd bij Photoways in Frankrijk besteld, en waren tot nu toe ook altijd tevreden over kwaliteit, snelheid van levering en service.
                              Laatst bestelden we echter zw/w-vergrotingen, en potferdikke: lichte kleurzweem over het zw/w
                              Dus, we zullen de volgende keer ook maar 'ns Photobox proberen
                              Sam greetzzzzzzz U
                              -------------------------------------------
                              Never apologize for showing feeling.
                              When you do so, you apologize for the truth.
                              -------------------------------------------
                              Canon Stuff

                              Comment


                              • #30
                                Re: Foto's afdrukken Photobox... Winnaar test !

                                ok Mic 't zal wel goed zijn daar twijfel ik niet aan

                                maar ik kan 4 A's drukken bij Pixum tegen de prijs van 1 A4 bij Photobox
                                en die kwaliteit kan ni 4 keer beter zijn zenne
                                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                                Comment

                                Working...
                                X