Was net even aan het kijken bij de ledenlijst , en het viel me op , dat er een giga hoeveelheid leden in het bestand staan die niet of nauwelijks een posting gedaan hebben. Denk dat dit "ghost leden" zijn , die zich destijds een keer geregistreerd hebben om een vraag o.i.d te stellen , en vervolgens nooit meer een reactie op BD hebben gegeven.
Om een actuele , ledenlijst bij te kunnen houden , zouden deze personen wel uit het ledenbestand gegooid kunnen worden ....
weet natuurlijk wel dat de crew het op dit moment wel druk heeft met andere zaken ........
Maar het viel me op dat namen zoals :
Edbl56
Evie@
eaton
extaxi
etc etc , er nog in staan , terwijl wel duidelijk is , dat ze niet echt een actieve bijdrage leveren binnen BD ...........
just my 2 cents
Om een actuele , ledenlijst bij te kunnen houden , zouden deze personen wel uit het ledenbestand gegooid kunnen worden ....
weet natuurlijk wel dat de crew het op dit moment wel druk heeft met andere zaken ........
Maar het viel me op dat namen zoals :
Edbl56
Evie@
eaton
extaxi
etc etc , er nog in staan , terwijl wel duidelijk is , dat ze niet echt een actieve bijdrage leveren binnen BD ...........
just my 2 cents

Comment