Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"Ghost" leden ............

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: "Ghost" leden ............

Freyake: meestal vind ik geen één van mijn foto's goed. En toch krijg ik er dikwijls positieve reacties op. 't Is natuurlijk allemaal subjectief. Ik heb hier al foto's gepost da'k zelf barslecht vond, en anderen dan ook, maar dan weet ik het tenminste. Intussen weet ik buddie's hun kritiek naar waarde te beoordelen. Je moet in elk geval geen schrik hebben om te posten, wanneer ik naar mijn eerste foto's kijk die ik hier postte doe ik in mijn broek.
    http://pieterbie.skynetblogs.be

Comment

Het is al geruime tijd dat ik dit, overigens uitstekende, forum bezoek en lees.
      Het is in die mate goed dat ik zelf niets hoef te posten of te vragen omdat ik wel hier of elders op het net na enig zoekwerk wel een antwoord vind op mijn vragen.
      Onlangs het ik mij geregistreerd omdat iemand iets vroeg over hardware die ik toevallig bezat en hem dus kon helpen met mijn ervaring.
      Het ziet er dus naar uit dat ik in de toekomst maar mondjesmaat zal posten.
      Allicht zal ik een paar foto's ter beoordeling aan de leden voorleggen.
      Maar een bestand moet inderdaad af en toe eens een cleaning te ondergaan.

Cortocari

Comment

Oeps ! Ik heb hier ook een registratie maar post ook zelden iets.
        Ik ben hier wel elke dag aan 't lezen.
        De reden dat ik niets post is simpel: ik kan moeilijk commentaar geven op foto's terwijl ik er niet echt iets van ken. Het enige wat ik hier kom doen is kennis vergaren. Mijn foto's zijn ook niet goed genoeg op hier te posten.
        Bij deze heb ik er dus een "post" bij en ben ik weer even safe.
        Groetjes

Comment

Hallo,

Oei ik wordt ongerust. Ik post bijna nooit op het Forum. Dit omdat ik een patiënt ben met een hersenletsel. Hierdoor kan ik mij niet meer consentreren op teksten (Als ik iets op het forum plaats dan gebuert dit via mijn man, zoals nu). Maar ik neem maandelijks deel aan de chalenge.

Nu mijn vraag kan het forum gelinkt worden aan de challenge of omgekeerd. Zodat zij die regelmatig deelnemen niet verwijderd worden. Dan zou je het spijtig voorval niet meer hebben zoals Sibertus overkwam.

Indien niet zal ik mijn man vragen om regelmatig eens iets op het forum te plaatsen.

Comment

Geen zorgen maken, Lolo, er wordt altijd een mailtje gestuurd, dus je zult niet zomaar "gedesactiveerd" worden...
            Canon 10D, glass, flashes & extra's
            Fuji S602Z & extra's
            www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lolo
              Hallo,

Oei ik wordt ongerust. Ik post bijna nooit op het Forum. Dit omdat ik een patiënt ben met een hersenletsel. Hierdoor kan ik mij niet meer consentreren op teksten (Als ik iets op het forum plaats dan gebuert dit via mijn man, zoals nu). Maar ik neem maandelijks deel aan de chalenge.

Nu mijn vraag kan het forum gelinkt worden aan de challenge of omgekeerd. Zodat zij die regelmatig deelnemen niet verwijderd worden. Dan zou je het spijtig voorval niet meer hebben zoals Sibertus overkwam.

Indien niet zal ik mijn man vragen om regelmatig eens iets op het forum te plaatsen.
              Als je minimum één posting gedaan hebt, zit je 'safe'. Geen probleem dus voor u. Mocht dit in de toekomst wijzigen, dan laten we dat zeker vooraf weten (en er wordt sowieso een mailtje gestuurd alvorens accounts gedelete worden).

Sven
              --
              Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door @n
                Oeps ! Ik heb hier ook een registratie maar post ook zelden iets.
                Ik ben hier wel elke dag aan 't lezen.
                De reden dat ik niets post is simpel: ik kan moeilijk commentaar geven op foto's terwijl ik er niet echt iets van ken. Het enige wat ik hier kom doen is kennis vergaren. Mijn foto's zijn ook niet goed genoeg op hier te posten.
                Bij deze heb ik er dus een "post" bij en ben ik weer even safe.
                Groetjes
                ik herken me hierin zeer goed, en toch post ik af en toe een foto en geef ik af en toe commentaar. ik onthoud me wel van commentaar over macro's, portretten en andere thema's waarvan ik niets ken en nog nooit iets heb terechtgebracht.

ik denk dat het een beetje is zoals het spreken van vreemde talen: sommigen durven gewoon niet omdat ze bang zijn dat ze fouten zullen maken. ik flap het er gewoon uit en geloof mij, het is de beste manier om een taal te leren.

hetzelfde volgens mij in de fotografie. zoals iedereen (en ik ben ook een beginner hoor!) leer ik zeer veel door te kijken en het commentaar van de anderen te lezen. maar ik vind dat ik nog meer leer door mijn persoonlijke analyse van een foto onder woorden te brengen. en dan te zien dat anderen het daarmee eens zijn, of juist niet.

mijn besluit: af en toe een post is goed voor mijn digitale gezondheid

Comment

Working...
                X