Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleem met linken-Wijzigingen bij One.com

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Probleem met linken-Wijzigingen bij One.com

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    Wil je dan aub je foto's in post #37 zichtbaar maken, liefst onder de huidige links, en dan vertellen wat er mis was, en je dus moest corrigeren. Dank bij voorbaat
    Kan niet LesC, de links verdwijnen/worden onbruikbaar na het legen van de cache. One.com is op dit moment niet meer bruikbaar (ik hoop dat er geen van mijn foto's nog gelinkt staan naar hier, want het is effectief om zeep.)
    Voorlopig kan ik verder met copy.com.
    ...leeg...

Comment

Dus?
      One.com niet meer gebruiken als host voor foto's op BD? Of is dat een te harde uitspraak?
      Voor zover ik weet is One.com te betalen, niet? Wat heb je er dan aan tenzij als 'cloud backup' of eventuele 'website' van je foto's, als je niet zou kunnen linken naar een individuele foto?
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Wil je dan aub je foto's in post #37 zichtbaar maken, liefst onder de huidige links, en dan vertellen wat er mis was, en je dus moest corrigeren. Dank bij voorbaat
        https://filemanager.one.com/api/webs...800&height=800 veranderen in http://www.smuttynose.nl/600_7171_1024px.jpg

Mijn domein is smuttynose.nl wordt dus http://www.smuttynose.nl en dan een / en de naam van de foto erachter plaatsen

Als je hele link wilt wilt zien even dit bericht "citeren".
        Last edited by olivetti; 5 januari 2015, 18:47.
        http://www.smuttynose.nl

Comment

Zeer terechte opmerking LesC, zelfs mijn website staat er niet, maar ze zijn eigenaar (alle ik, maar zij bemiddelen) van mijn domeinnaam, ga toch ook eens uitkijken.
          ...leeg...

Comment

Foto zichtbaar om 19:43
            ...leeg...

Comment

Aangezien ik ook bij one.com zit.
              Deze test.

Ter info: Bij het schrijven van dit bericht kan je "voorbeeld van bericht"aanklikken en dan is de foto te zien.

En ook nog zichtbaar nadien.

Ik heb gewoon rechtermuisklik gedaan op de afbeelding "copy image url" en die dan tussen de IMG tabs gezet.
              Ook op de tablet is het zichtbaar.

Ik maak wel geen gebruik meer van de oude fotogallery noch de oude filemanager.

mvg
              Marc
              Last edited by MP61; 5 januari 2015, 18:51.
              Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
              M.v.g. Marc

Comment

Beide foto's zichtbaar.
                MP61 83,93 KB (85.947 bytes) nu. Deze foto in Challenge heeft nog slechts 48,38 KB (49.542 bytes) nu, waar je ook al het verschil in kwaliteit kan opmerken.
                Ollivetti zijn foto nog vele kb's erover.
                Last edited by Anaisje; 5 januari 2015, 19:22.
                Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Dat van de challenge is normaal, dat doet de challenge software blijkbaar.

Maar inderdaad 83,93 is veel kleiner dan de oorspronkelijke verkleinde versie (404KB) die ik er had opgezet.
                  Ik zal ook eens een vraagske stellen aan one.com.
                  Ben nieuwsgierig naar hun reactie.

mvg
                  marc
                  Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
                  M.v.g. Marc

Comment

Dus?
                    One.com niet meer gebruiken als host voor foto's op BD? Of is dat een te harde uitspraak?
                    Voor zover ik weet is One.com te betalen, niet? Wat heb je er dan aan tenzij als 'cloud backup' of eventuele 'website' van je foto's, als je niet zou kunnen linken naar een individuele foto?
                    Euh...Les...toch wel iets te hard...

De foto's zijn nog perfect manueel te linken.
                    Voor iemand die het niet gewoon is, is de huidige aanpassing wel een flinke stap achteruit.

Via de laatstgekende File manager van one.com krijgen wij momenteel volgende link

[XXXurl]https://filemanager.one.com/api/webspace/1/drive/marcsdigitals.be/data/Belgium%20Digital/R20B3397_99a.jpg?width=800&height=800[/XXXurl] (XXX zelf toegevoegd om link zichtbaar te houden)

Merk op dat http wijzigt in https en dat volgende gegevens er bij komen "filemanager.one.com/api/webspace/1/drive/.../?width=800&height=800"

Voordien zou deze link er als volgt uitgezien hebben:

[XXXurl]http://marcsdigitals.be/Belgium%20Digital/R20B3835N.jpg[/XXXurl] (Vergelijken kan hier)

Ik plaats de eerste link nogmaals hieronder met de IMG-tags en minus de width=800...etc... Mocht de foto niet zichtbaar zijn...zullen we dat wel vernemen.
                    Mogelijks zit one.com ook in een testfase of zijn ze volop bezig wijzigingen aan het doorvoeren. Zullen wel zien wat er uit de bus komt. Wordt ongetwijfeld verder opgevolgd.

Groetjes
                    Marc
                    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MP61 Bekijk bericht
                      Dat van de challenge is normaal, dat doet de challenge software blijkbaar.

Maar inderdaad 83,93 is veel kleiner dan de oorspronkelijke verkleinde versie (404KB) die ik er had opgezet.
                      Ik zal ook eens een vraagske stellen aan one.com.
                      Ben nieuwsgierig naar hun reactie.

mvg
                      marc
                      Marc, ik zie dat je de foto geplaatst hebt via de galerij/album van one.com. (De eerder vernoemde Iloapp.) Het systeem dat Jaja eerder aangehaald heeft in dit topic. Daar reeds heeft Anaisje geschreven dat er ongevraagd en vooral ongewild kb's afgeknabbeld worden. Toen Anaisje en ikzelf begonnen via one.com was dat niet zo. Dat is ook een wijziging die er maar later gekomen is. Waar we toen ook niet zo blij van werden. Daarop heeft Sieg ons geleerd te plaatsen via de "file manager" van one.com. Deze morgen werkte dat niet en nu vanavond mits het verwijderen van de afmetingen blijkbaar wel. Dus...wij blijven in blijde verwachting...

Groetjes
                      Marc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                        Mocht de foto niet zichtbaar zijn...zullen we dat wel vernemen.
                        Mogelijks zit one.com ook in een testfase of zijn ze volop bezig wijzigingen aan het doorvoeren. Zullen wel zien wat er uit de bus komt. Wordt ongetwijfeld verder opgevolgd.

Groetjes
                        Marc
                        Dat lijkt dan weer wel op knoeien Marc (geen nickname ;-) )experimenteren doe je niet online als firma, dat is proefdraaien en uiteindelijk live gaan, daar lijkt dit helemaal niet op.

Mijn website zit bij Smugmug, en vandaar kan ik perfect linken naar BD (maar nog niet op 1024), als ik nu iets zou vinden dat mijn domeinnaam en mail wil overnemen, dan ga ik toch bij one.com weg. Suggesties welkom.
                        ...leeg...

Comment

foto in het testforum link ziet er op het eerste zicht wel gelukt uit.
                          Al eenvoudiger dan manueel intikken. aantal kb's zijn wel niet terug te zien met afbeeldings info.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
                            Dat lijkt dan weer wel op knoeien Marc (geen nickname ;-) )experimenteren doe je niet online als firma, dat is proefdraaien en uiteindelijk live gaan, daar lijkt dit helemaal niet op.

Mijn website zit bij Smugmug, en vandaar kan ik perfect linken naar BD (maar nog niet op 1024), als ik nu iets zou vinden dat mijn domeinnaam en mail wil overnemen, dan ga ik toch bij one.com weg. Suggesties welkom.
                            Tsjah Lieven...daar kan ik weinig aan toevoegen...
                            Valt me wel op dat wat deze morgen niet lukte nu plots wel lukt...

Hoe dan ook. Mijn abonnement aldaar loopt nog tot in augustus en de snelheid waarmee ze het nu gaan oplossen zal voor mij doorslaggevend zijn.
                            Heb onlangs nog een storm in een glas water gezien omdat de rekening duurder werd bij een internet aanbieder. Maar of het alternatief beter is???
                            Het is niet leuk om voor van alles en nog wat concessies te moeten doen terwijl het allemaal duurder en vooral minder performant wordt.

Groetjes
                            Marc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
                              foto in het testforum link ziet er op het eerste zicht wel gelukt uit.
                              Al eenvoudiger dan manueel intikken. aantal kb's zijn wel niet terug te zien met afbeeldings info.
                              Nope, ook onzichtbaar. Jammer.
                              ...leeg...

Comment

dacht dat die er eindelijk stond. om het te controleren, ik oefen verder.

Comment

Working...
                                X