Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mijnheer Lahaye contacteerde mij vorige week via Photograaf.be om een samenwerking te beginnen. Hij was de hele tijd super-vriendelijk en nodigde mij heden zelfs uit in zijn "studio". Maar bij elk woord dat hij vandaag uitsprak groeide echter mijn argwaan en daarom ben ik daarnet het internet gaan afschuimen om wat meer over hem te weten te komen. En toen belandde ik bij deze topic.
Hij wilde werkjes van mij op zijn website plaatsen, met mijn naam op de foto zelf. Blijkbaar heeft hij inderdaad iets goed te maken. Zonder mijn toestemming verscheen daarnet al mijn naam en Email-adres op zijn site , om duidelijk te maken dat hij een nieuwe speelkameraad gevonden had.
Ik verraste hem dan ook onmiddellijk met een kwaad telefoontje en een dringend verzoek om mijn gegevens van zijn site te halen, en wat meer en vooral eerlijk uitleg te geven.
Indien er geen afdoende verklaring van hem komt overweeg ik een klacht op Photograaf.be wegens oneerlijke praktijken.
Nina,
Ik heb ook effe gegoogled en blijkbaar zijn er meerdere Johan Lahayes. nl. een Notaris, een filmacteur en blijkbaar dus ook een "pikkedief"fotograaf. Wie is de echte?
Na een anonieme vraag in mijn gastenboek, of ik de persoon in kwestie ben waarover dit bewuste onderwerp handelt, wil ik enkele dingen ophelderen.
Bon, ik ben dus Johan Lahaye. Of ik de enige echte ben, antwoord ik : voor zover ik weet, JA.
Alhoewel er toevallig in dezelfde stad waar ik woon tevens ook een corrupte notaris woonde met dezelfde naam.
Ik ben dus “die filmacteur” die opduikt wanneer men de naam in Google ingeeft.
Ik heb verschillende hobby’s en trek ook al eens graag een digitaal plaatje. Maar ik denk niet dat ik tot de categorie van (amateur)fotografen behoor met mijn toestel dat ik nog in de Aldi heb gekocht.
Met andere woorden ik heb geen idee waarover deze discussie gaat, ik steel geen foto’s. De foto’s die aan te treffen zijn op mijn al de sites waarvan ik Webmaster ben zijn door mij genomen of met goedkeuring van betrokken partijen erop gezet.
Nog een verschilpunt met die andere illustere Johan is dat wij aan het uiterste van het land resideren. Indien hij echt bestaat, woont die pee in Limburg, ik daarentegen woon aan de kust.
Mochten jullie nog vragen hebben gelieve dan direct to mij te wenden ipv een anonieme input in ons gastenboek. Trouwens die input zal nooit zichtbaar worden omdat ik nu eenmaal geen anonieme dubieuze zaken wens. Wie ook die WWW mag zijn, ik hoop dat je nieuwsgierigheid bevredigd is.
Comment