Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto misbruik

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Foto misbruik

Site is nu helemaal verdwenen
    Groetjes DD
    Fronstages

Comment

Johan Lahaye opgelet !!!

Mijnheer Lahaye contacteerde mij vorige week via Photograaf.be om een samenwerking te beginnen. Hij was de hele tijd super-vriendelijk en nodigde mij heden zelfs uit in zijn "studio". Maar bij elk woord dat hij vandaag uitsprak groeide echter mijn argwaan en daarom ben ik daarnet het internet gaan afschuimen om wat meer over hem te weten te komen. En toen belandde ik bij deze topic.

Hij wilde werkjes van mij op zijn website plaatsen, met mijn naam op de foto zelf. Blijkbaar heeft hij inderdaad iets goed te maken. Zonder mijn toestemming verscheen daarnet al mijn naam en Email-adres op zijn site , om duidelijk te maken dat hij een nieuwe speelkameraad gevonden had.
      Ik verraste hem dan ook onmiddellijk met een kwaad telefoontje en een dringend verzoek om mijn gegevens van zijn site te halen, en wat meer en vooral eerlijk uitleg te geven.
      Indien er geen afdoende verklaring van hem komt overweeg ik een klacht op Photograaf.be wegens oneerlijke praktijken.

Zijn ID daar is 2693, voor de geïnteresseerden .
      David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

Comment

Blijkbaar is het een recidivist, ogen open houden
        D300 D70 - SB800 SB600 - 12-24/4 17-35/2.8 28-70/2.8 50/1.8 105/2.8 70-200/2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BPVST Bekijk bericht
          Nina,
          Ik heb ook effe gegoogled en blijkbaar zijn er meerdere Johan Lahayes. nl. een Notaris, een filmacteur en blijkbaar dus ook een "pikkedief"fotograaf. Wie is de echte?
          Na een anonieme vraag in mijn gastenboek, of ik de persoon in kwestie ben waarover dit bewuste onderwerp handelt, wil ik enkele dingen ophelderen.
          Bon, ik ben dus Johan Lahaye. Of ik de enige echte ben, antwoord ik : voor zover ik weet, JA.
          Alhoewel er toevallig in dezelfde stad waar ik woon tevens ook een corrupte notaris woonde met dezelfde naam.
          Ik ben dus “die filmacteur” die opduikt wanneer men de naam in Google ingeeft.
          Ik heb verschillende hobby’s en trek ook al eens graag een digitaal plaatje. Maar ik denk niet dat ik tot de categorie van (amateur)fotografen behoor met mijn toestel dat ik nog in de Aldi heb gekocht.
          Met andere woorden ik heb geen idee waarover deze discussie gaat, ik steel geen foto’s. De foto’s die aan te treffen zijn op mijn al de sites waarvan ik Webmaster ben zijn door mij genomen of met goedkeuring van betrokken partijen erop gezet.
          Nog een verschilpunt met die andere illustere Johan is dat wij aan het uiterste van het land resideren. Indien hij echt bestaat, woont die pee in Limburg, ik daarentegen woon aan de kust.
          Mochten jullie nog vragen hebben gelieve dan direct to mij te wenden ipv een anonieme input in ons gastenboek. Trouwens die input zal nooit zichtbaar worden omdat ik nu eenmaal geen anonieme dubieuze zaken wens. Wie ook die WWW mag zijn, ik hoop dat je nieuwsgierigheid bevredigd is.

Getekend: de echte Johan Lahaye.

Comment

eindelijk duidelijkheid na al die jaren.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Die "Pee" woont inderdaad in Limburg.
              David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

Comment

Aan de "echte" Johan Lahaye uit Oostende, (dus niet die Pee uit Limburg of die notaris uit Oostende)

Ik kan begrijpen dat je bent.
                Krijg het maar aan de hand dat iemand met eenzelfde naam streken uithaalt en dat de mensen dan denken dat jij het bent.

Alle, nog veel plezier met je hobbies.
                Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

Comment

-----
                  Last edited by ZR7; 25 augustus 2009, 06:10.

Comment

man wat haal jij naar boven zeg

m:m
                    ∏__|_ ∏__|_
                    "no rules, great shots"
                    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Working...
                    X