Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat betekent: geen reacties

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wat betekent: geen reacties

Ik heb ook al eens 0 reacties gekregen. Achteraf bekeken was het écht wel een slechte foto
    Nu doe ik beter mijn best en plaats ik enkel nog foto's die ik zelf HOF-waardig vind. Resultaat is dat ik zelden nog foto's plaats

Oorspronkelijk geplaatst door VincentBxl Bekijk bericht
    Ik kom regelmatig foto's tegen waar een hoopje mensen 'whoows' en 'whaaaws' op kleven, terwijl ik er zelf niets aan vind. Vroeger zou ik mijn mening gewoon gegeven hebben... nu niet meer. De bakken kritiek die je achteraf moet verwerken zijn mijn tijd echt niet waard. Een gevestigde waarde van BD mag je niet tegenspreken! Heel af en toe maak ik een uitzondering: als ik de foto echt geweldig vind of als een beeld me om een of andere reden intrigeert.
    Idem hier. Ik geef nog maar zelden commentaar ook al bekijk ik vrij veel foto's. Bij de meeste heb ik het gevoel dat ik het al eens gezien heb...

Awel, ik heb er meer genoegen aan gehad op die manier dan wanneer er manipulatieve antwoorden komen à la 'die zien we maandag terug, of ik weet het niet meer' (ik krijg het sch**t van dat soort zinnetjes).
    Die vind ik ook ongeloooooflijk irritant.

De enkele commentaartjes die ik nu krijg in het zwart-wit forum (DE showcase-underdog van BD bij uitstek) doen me meer plezier dan moest ik een bende volgelingen hebben die 'whaw' zeggen omdat het chique staat me naar de mond te praten. Geef me dan maar een technische bouk-exif vraag (kan ik misschien nog iets van leren) of een geweldige doudeke-levensbeschouwing (waaruit blijkt dat uw foto een snaar geraakt heeft). Geef uw eerlijke alles-behalve-objectieve mening of zwijg gewoon.
    Op zich is er ook niets mis met een wauw of een smiley - sommige mensen halen daar voldoening uit. Uiteindelijk moet niemand zich verantwoorden zolang het om individuele meningen gaat...
    Last edited by ThierryM; 12 april 2013, 18:03.
    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
      Ik heb ook al eens 0 reacties gekregen. Achteraf bekeken was het écht wel een slechte foto

...
      zou toch juist een reden moeten zijn voor een comment.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
        Op zich is er ook niets mis met een wauw of een smiley - sommige mensen halen daar voldoening uit.
        Ik was wat hard in mijn bewoording. Ik kan je dus geen ongelijk geven!
        http://www.catchlight.be
        Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
        https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
          Op een paar uitzonderingen na heb ik met niemand problemen op dit forum.
          Nu zijn we allen benieuwd

KOMAAN, tipje, sluier !!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
            Nu zijn we allen benieuwd

KOMAAN, tipje, sluier !!
            Oh...simpel te beantwoorden hoor....
            wat dacht je van mensen die niet de bal maar de man spelen.
            Zou zo nog wat voorbeelden kunnen geven...
            Maar zoals ik reeds schreef...heb ik aan dit topic omzeggens niets meer toe te voegen.

Groetjes
            Marc
            Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
              wat dacht je van mensen die niet de bal maar de man spelen.
              Voetballers, ik had het kunnen weten.

Comment

Wat ik er nog aan kan toevoegen, gewoon niks van aantrekken. In de beginperiode heb ik ook bakken kritiek gekregen op mijn foto's maar het was wel terecht, als ik die nu herbekijk dan trekt het op niets. Van de andere kant krijg je ook soms kritiek die op niets slaat, dat heb je ook.

Als ik nu een foto plaats, dan probeer ik toch commentaar te geven op andermans foto. Als ik niet actief ben dan beoordeel ik ook niet (meer). Er zijn sommigen die amper commentaar geven(na een tijd ken je ze wel), en dan heb ik ook weinig goesting om erop te reageren.

Er zijn ook enkele übermensen die amper een goed woord eruit krijgen, ma ja, het zij zo.
                Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Working...