Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat betekent: geen reacties

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wat betekent: geen reacties

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
    Daar hebben we bouk's groottefixatie weer.
    En de Exif-fixatie
    Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
      ......... maar ik ga nu ook niet op die dag ik die foto plaats plots een heel deel reacties geven, zo komt het ook over dat ik het doe om er zelf te krijgen, nee dus....
      en dat gebeurt nu heel vaak.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        en dat gebeurt nu heel vaak.
        Haha ja, en zo weet je meteen dat die 'waarschijnlijk', HOOGSTwaarschijnlijk een foto gepost heeft.
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Haha ja, en zo weet je meteen dat die 'waarschijnlijk', HOOGSTwaarschijnlijk een foto gepost heeft.
          Er zijn toch wel een paar uitzonderingen op die regel.
          Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
            Van mensen die dat niet doen? Ja tuurlijk Jos, ik sprak niet van iedereen he.
            De merendeel doet dit zelfs niet.
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Haha ja, en zo weet je meteen dat die 'waarschijnlijk', Hoogstwaarschijnlijk een foto gepost heeft.
              of gaat posten.
              grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                Je begint met zelf commentaar te geven op anderen hun foto's, liefst lovend.
                De rest volgt vanzelf!
                Hier heb ik mijn bedenkingen bij. Het is dus toch een soort kliekjesvorming waarbij mensen elkaar gaan prijzen en buitenstaanders worden genegeerd ? Anderzijds snap ik dat het forum als doel heeft relaties op te bouwen, ook al is het maar virtueel.
                Mijn foto's zijn niet geweldig en halen ook weinig commentaar, daarmee heb ik ook besloten om te stoppen met te posten in het fotoforum. Mijn kennissen krijgen ze wel te zien op facebook of op mijn site. Denk dat ik ooit misschien wel eens portretten of trouwfoto's zou posten om te zien of er wat verbeterd kan worden, maar misschien krijg ik dan zo'n slechte kritiek dat ik mijn hele zaak sluit. Heb namelijk geen connecties hier die alles ophemelen wat ik doe
                Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                  er zijn er die '10% verscherpen aub" niet als een reactie beschouwen
                  The Knight That Says Ni...kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monstertruckess Bekijk bericht
                    Hier heb ik mijn bedenkingen bij. Het is dus toch een soort kliekjesvorming waarbij mensen elkaar gaan prijzen en buitenstaanders worden genegeerd ? Anderzijds snap ik dat het forum als doel heeft relaties op te bouwen, ook al is het maar virtueel.
                    Mijn foto's zijn niet geweldig en halen ook weinig commentaar, daarmee heb ik ook besloten om te stoppen met te posten in het fotoforum. Mijn kennissen krijgen ze wel te zien op facebook of op mijn site. Denk dat ik ooit misschien wel eens portretten of trouwfoto's zou posten om te zien of er wat verbeterd kan worden, maar misschien krijg ik dan zo'n slechte kritiek dat ik mijn hele zaak sluit. Heb namelijk geen connecties hier die alles ophemelen wat ik doe
                    Ik denk dat er wel wat kliekjesvorming is (en eigenlijk lijkt het me ook niet abnormaal en ik denk zelfs onvermijdelijk).
                    Je ziet als sommigen een foto posten dat er quasi onmiddelijk op gereageerd wordt (zal ook wel wat met een goede reputatie te maken hebben zeker?).

En sommigen hebben ook altijd wat te zeggen natuurlijk. Ik herinner me dat ik een jaar of wat geleden te horen kreeg "dat ik zelf ook maar eens een foto moest plaatsen als ik toch een mening wilde hebben" . Ja, wat is het dan eigenlijk?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wigelII Bekijk bericht
                      Ik denk dat er wel wat kliekjesvorming is (en eigenlijk lijkt het me ook niet abnormaal en ik denk zelfs onvermijdelijk).
                      Je ziet als sommigen een foto posten dat er quasi onmiddelijk op gereageerd wordt (zal ook wel wat met een goede reputatie te maken hebben zeker?).

En sommigen hebben ook altijd wat te zeggen natuurlijk. Ik herinner me dat ik een jaar of wat geleden te horen kreeg "dat ik zelf ook maar eens een foto moest plaatsen als ik toch een mening wilde hebben" . Ja, wat is het dan eigenlijk?
                      Inderdaad, de reacties hangen vaak af van WIE de foto plaatst.
                      Niet altijd even objectief.

Comment

mij interesseert dat helemaal niet.
                        grt,bouk.

Comment

Niet altijd even objectief.
                          ik heb nog nooit een objectieve reactie gegeven.
                          The Knight That Says Ni...kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                            er zijn er die '10% verscherpen aub" niet als een reactie beschouwen
                            of
                            Om een goede beoordeling van de foto mogelijk te maken is het hier nuttig dat je ook wat extra informatie aanbiedt (de zogenaamde EXIF gegevens, die je camera samen met de foto opslaat):
                            - Camera Model
                            - Lens
                            - Sluitertijd
                            - Diafragma
                            - ISO waarde
                            - Belichtingscompensatie

De vermelding van EXIF gegevens is niet verplicht maar wel aanbevolen om betere en meer relevante tips te krijgen.
                            Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                              of
                              Om een goede beoordeling van de foto mogelijk te maken is het hier nuttig dat je ook wat extra informatie aanbiedt (de zogenaamde EXIF gegevens, die je camera samen met de foto opslaat):
                              - Camera Model
                              - Lens
                              - Sluitertijd
                              - Diafragma
                              - ISO waarde
                              - Belichtingcompensatie

De vermelding van EXIF gegevens is niet verplicht maar wel aanbevolen om betere en meer relevante tips te krijgen.
                              zal het aantal reacties zeker verhogen.
                              grt,bouk.

Comment

Ik zag die ontkenningsfase en -zich persoonlijk aangevallen voelen fase- al aankomen.
                                Men bukt zich, mompelt "it wasn't me", en draait zich met schaamrood om.
                                Dit terwijl ik niemand's naam heb geroepen...
                                Last edited by anonymous; 11 april 2013, 12:58.

Comment

Working...
                                X