Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Fuji X-T1+ grip, Fujinon 10-24mm f4.0, Fujinon 23mm F1.4, Fujinon 35mm F1.4, Fujinon 56mm F1.2, Fujinon 60mm f2.3 macro en een flits. Nu kan ik eens wat lichter bepakt op stap.
een tamrac evolution 8 slingshot backpack... lange naam voor een rugzak met véél opties,
handig voor af te wisselen met m'n cullman waar énkel camera gerief in kan
in de congé zeker paar keren mé op de wandel gaan
Fuji X-T1+ grip, Fujinon 10-24mm f4.0, Fujinon 23mm F1.4, Fujinon 35mm F1.4, Fujinon 56mm F1.2, Fujinon 60mm f2.3 macro en een flits. Nu kan ik eens wat lichter bepakt op stap.
Ja, uw portefeuille zal wel een stuk lichter zijn. Altijd mooi meegenomen.
Maar heu, het zijn mijn zaken niet en veel plezier ermee.
Comment