Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Na de leerrijke strobistworkshops op de SD van 16 augustus besloten dat ik niet zonder lichtmeter kan, en heb er eentje overgenomen van een forumlid hier. Een Sekonic L-358.
Oorspronkelijk geplaatst door SimplephotographyBekijk bericht
Na de leerrijke strobistworkshops op de SD van 16 augustus besloten dat ik niet zonder lichtmeter kan, en heb er eentje overgenomen van een forumlid hier. Een Sekonic L-358.
Diezelfde heb ik ook en met radiozender. Zeer interessant samen met PocketWizards. En ja, wordt inderdaad te weinig ingezet.
Heb vorige week een Sunbounce Pro kit gekocht met een 2/3 translucent screen + nog een silver/white screen. Verder een Falcon Eyes superklem en een Sunbounce flash bracket (te gebruiken bij m'n Sunbounce mini). Morgen wordt als 't goed is een nieuwe Canon LP-E6 batterij en een nieuwe Spyder4 Pro bezorgd. En daarmee heb ik voorlopig wel weer genoeg geld uitgegeven
7D Mark II .. na een paar dage mee gewerkt te hebben .... fantastisch ..
Ben er mee naar Eindhoven glow geweest met de 24-105 L f4 en sta versteld hoe die bij
weinig licht vlotjes scherpsteld. hoge ISO is enorm goed ..
Adobe laat wel nog even op zich wachten eer ik de RAW foto's kan bewerken in Ps of Lr ...
Zolang doen we het maar met de bijgeleverde Canon software .. Maakt voor RAW geen verschil ..
7D Mark II --> toptoestelleke
Ondertussen is de RAW converter van Adobe voor Lr en Ps er ook ... ;-)
- Monteren met EDIUS 6
- Monteren met EDIUS 7 Handboek
(Die twee samen zijn een promotie bundel)
- Haal meer uit EDIUS
Die drie boeken zijn geschreven door Walter Meys.
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Zojuist toegekomen:
"Edius 6 Specials" van Geert Kusters.
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment