Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
vandaag een nieuwe Panasonic DMC FZ 150 besteld de vorige FZ 150 is zaterdag tegen het asfalt geknalt
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Bij het uitkomen van deze camera vond ik hem veeeel te duur, maar bij kamera-express staat hij momenteel aan 269 euro.
Mooie aanvulling op de D7000.
Snelle AF, stille elektronische sluiter, ... Er is zoveel dat me eraan bevalt.
Ik heb er nog niet enorm veel foto's mee genomen, maar ga toch eens op pad gaan. Eens kijken wat ik er uit kan halen.
Nadeel : hij lijkt me niet zo goed in het donker, maar de hoge ISO valt dan weer beter mee dan verwacht.
Wat mis ik er tot nu toe op. Een Auto-ISO 100-1600. 100-800 en 100-3200 zijn er overigens wel.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment