Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eindelijk is mijn langverwachte Fuji X100S bij Vandenborre toegekomen en ben hem direct gaan oppikken...
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Vorige week is mijn nieuwe cameratas binnengekomen, een Think Tank Retrospective 20. Vrijdag de hele dag mee op een festival rondgelopen (60D + Grip, Canon 15-85, Sigma 70-200 + 420 EX flitser en nog wat prullaria) en ik ben helemaal kapot van deze tas
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
zonet een HP DV7-7360EB besteld daar de oude zijn ventilator kuren begint te krijgen en heb ik al eens vervangen.Morgen of ten laatste overmorgen zou hij voorradig zijn.
Comment