Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe senseo HD7810/90 RED met tank van 0,75 liter waar twee tassen onder gezet kunnen worden
die gevuld worden via de koffiepads met een druk van 1,5 bar gegenereerd door een boiler element van 1450 Watt....
Is zo nu en dan aangeboden bij Groupon en dan nog met een serieuze afslag.
Ik zou eens moeten opzoeken wat ik betaald heb, dat weet ik bij mijn volgende Visa-afrekening.
Het is mijn 2e en ik ben er erg tevreden van. Je hebt wel veel afval onder de vorm van vet maar dat smelt ik tot smout om in te braden als het weer eens lekker ongezond mag zijn
@Peter : ik heb al geproefd en de smaak is in orde
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment