Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Spyder 4 Elite, Nikon FM3a met 85 1.8 (zalige camera), Nikon V1 en Nikon 105mm 2.8 Macro.
Eerste callibraties zijn uitgevoerd en ziet er echt prachtig uit, wel wat moeten corrigeren naar het blauwe toe op mijn laptopscherm. De andere pc's hadden geen last van een zweem.
Zalig dat ik eindelijk een fantastische analoge camera heb gevonden tegen een goede prijs.
De Canon AE-1 program maakte zo'n akelige kling bij het afdrukken. Maar deze FM3a is gewoon prachtig om aan te horen. Ineens ook een hoop ZW filmpjes gaan halen, ook 1 rolletje iso 100 dat er nu inzit. Eens zien wat dat zal geven ten opzichte van de iso 400 dat ik normaal gebruik.
Nikon V1 heb ik nu uiteindelijk ook, ik kon niet blijven die van mijn vrienden lenen als ik nog eens slowmotion wilde doen en foto's wilde trekken met die zalige, zalige, zalige look en feel.
Vooral gekocht om iemand die me dierbaar is meer te laten fotograferen, en dat lukt aardig!
Nikon 105 macro om mijn Nikon 85mm 3.5 DX macro te vervangen op mijn fullframe. (85mm macro staat dus te koop)
Eyecup DK-21 voor mijn D90 dat ik kwijt was. Recht uit Hongkong en voor 2 eurokes kunt ge nie zitten vodden
D7000 , batterijgrip , Tamron 17-50 2.8 , Samyang 8mm fisheye .
Na een tijdje sparen..op weg naar Art en Dinges voor de Canon 60D (en ondertussen mijn rugzak AW350 laten herstellen (garantie???))....
Miljaar..koopt er voor mij nen Pippo (een vriend van mij en het is hem welgegund) ne 60D en daarmee was de stock leeg....Soit hij is besteld, 't zal dus voor volgende week zijn mijn nieuw speelgoedje.
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Comment