Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mag dit....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Mag dit....

    Oorspronkelijk geplaatst door YoeriV Bekijk bericht
    Ze lezen blijkbaar mee... hun website is al aangepast, er staat nu een tekst zonder foto's.
    EDIT: mijn cache bleef hangen nadat er reeds tal van antwoorden kwamen...
    En nu zijn idd alle foto's verwijderd. Er was nog 1 linkje waar de foto's nog op de server stonden, maar ook weg nu.

    @Alain: ik hoop dat je de waarheid spreekt. Dus binnenkort een nieuwe vacature voor PR
    Al doende leert men...

    Flickr

    Comment


    • Re: Mag dit....

      Alain

      Ik hoop dan ook nog een antwoord te krijgen op mijn mail.
      Dit kan idd niet zomaar en laat het hier dan ook niet zomaar bij.

      mvg

      Comment


      • Re: Mag dit....

        Vraag me alleen nog af waar die "samenwerking met BD" vandaan komt.
        Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

        Comment


        • Re: Mag dit....

          Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
          Vraag me alleen nog af waar die "samenwerking met BD" vandaan komt.
          Het zou me niet verbazen dat dat een povere poging tot "indekking" van die persoon was. Zoals een bibliografie in een boek hè...
          "Er staat toch waar ik die foto's gehaald heb!!"
          Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

          Comment


          • Re: Mag dit....

            Hallo,

            Het zal inmiddels wel duidelijk zijn dat "in samenwerking met Belgiumdigital" een pure leugen is - en het misbruiken van het BD-logo, daar kunnen we ook niet mee lachen.
            BD zal NOOIT toestemming geven voor het gebruik van foto's. Als er een vraag komt, en dat gebeurt geregeld, dan brengen we steeds de vragende partij in contact met de fotograaf.
            Het mag duidelijk zijn dat het misbruiken van BD ook een schending is van het vertrouwen dat onze leden hebben in het bestuur, en ook daar kunnen we niet mee lachen.

            Jaja
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • Re: Mag dit....

              Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
              Hallo,

              Het zal inmiddels wel duidelijk zijn dat "in samenwerking met Belgiumdigital" een pure leugen is - en het misbruiken van het BD-logo, daar kunnen we ook niet mee lachen.
              BD zal NOOIT toestemming geven voor het gebruik van foto's. Als er een vraag komt, en dat gebeurt geregeld, dan brengen we steeds de vragende partij in contact met de fotograaf.
              Het mag duidelijk zijn dat het misbruiken van BD ook een schending is van het vertrouwen dat onze leden hebben in het bestuur, en ook daar kunnen we niet mee lachen.

              Jaja
              Tja, veel woorden, die mij niets zeggen.

              Onderneemt het bestuur van BD actie, of houden ze het bij "stoppen met lachen"?
              Last edited by Jos Vanhengel; 8 april 2013, 22:18.
              Vriendelijke groet,

              Jos

              Comment


              • Re: Mag dit....

                Ik ben ook van mening dat BD meer moet doen en het hier ook niet hoeft bij te laten.

                Comment


                • Re: Mag dit....

                  Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                  .........
                  Het mag duidelijk zijn dat het misbruiken van BD ook een schending is van het vertrouwen dat onze leden hebben in het bestuur....
                  vind van niet hoor.
                  daar is toch helemaal geen aanleiding toe.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • Re: Mag dit....

                    Oorspronkelijk geplaatst door RDB
                    Heb je dan medewerkers in dienst of run je de zaak alleen ? t'kan makkelijk zijn te zeggen dat een medewerker over de schreef is gegaan en dat ie morgen niet meer moet terugkomen natuurlijk, probleem opgelost....
                    Het blijft verdacht stil op deze vraag.
                    Het is inderdaad gemakkelijk zeggen dat je een medewerker ontslaat. Als je op zijn Facebook-pagina kijkt, zie dat op 1 april jl. deze zaak nog maar één jaar bestond en ontstaan is uit een hobby/bijberoep.
                    Kan mij moelijk inbeelden dat daar momenteel 100 werkt.
                    Volgens mijn mening is dit praat voor de vaak.

                    In het andere geval, is hij hopelijk beter op de hoogte over het ontslagrecht dan over auteursrecht. Want da's een dikke nul.
                    En onderaan je pagina dan nog durven vermelden "alle rechten voorbehouden".

                    Vind ook dat BD het misbruik van zijn naam & logo niet zo kan laten als je je eigen geloofwaardig niet wil ondermijnen.

                    Comment


                    • Re: Mag dit....

                      en zelf nog steeds geen persoonlijke vorm van reactie/verontschuldiging e.d ontvangen

                      Comment


                      • Re: Mag dit....

                        Oorspronkelijk geplaatst door DirkVV Bekijk bericht
                        Het blijft verdacht stil op deze vraag.
                        Het is inderdaad gemakkelijk zeggen dat je een medewerker ontslaat. Als je op zijn Facebook-pagina kijkt, zie dat op 1 april jl. deze zaak nog maar één jaar bestond en ontstaan is uit een hobby/bijberoep.
                        Kan mij moelijk inbeelden dat daar momenteel 100 werkt.
                        Volgens mijn mening is dit praat voor de vaak.

                        In het andere geval, is hij hopelijk beter op de hoogte over het ontslagrecht dan over auteursrecht. Want da's een dikke nul.
                        En onderaan je pagina dan nog durven vermelden "alle rechten voorbehouden".

                        Vind ook dat BD het misbruik van zijn naam & logo niet zo kan laten als je je eigen geloofwaardig niet wil ondermijnen.
                        Op facebook staat idd wel dat het zijn 1-jarige verjaardag "online" viert, dus kan het wel ouder zijn, want op de hoofdsite staat dan weer dat ze al 6 jaar werk leveren in de benelux.
                        Wat dan wel allemaal heel bizar is, want het zou enkel een "online"firma zijn... ???

                        citaat van de site: "HiQ Design & Printing is een online bedrijf dat zich enkel via het internet richt op drukwerk en grafisch ontwerp. Het levert al meer dan 6 jaar kwalitatieve service aan klanten in de Benelux."
                        Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

                        Comment


                        • Re: Mag dit....

                          Zonet geprobeerd om de jaarrekening eens op te vragen bij de NBB, maar het ondernemingsnummer is daar niet gekend.
                          Betekent dus dat ze idd. maar één jaar bestaan en er nog geen jaarrekening werd neergelegd, ofwel dat het om een éénmanszaak gaat.
                          In dit geval bestaat er geen de verplichting om de jaarrekeningen neer te leggen bij de balanscentrale.

                          Comment


                          • Re: Mag dit....

                            Ik mag aannemen dat deze prent wordt afgebeeld op een website die niet wordt onderhouden door Belgium Digital!

                            Indien zo, dan heb ik een heel sterk vermoeden dat de mensen achter het forum hier, er ook helemaal niets mee te maken hebben en dat deze persoon misbruik maakt van het logo van Belgium Digital.

                            Als bestuur van Belgium Digital zou ik hier dan ook dadelijk op reageren en eisen om het logo te verwijderen van deze website. Op een logo staat namelijk evengoed een copyright als op elk ander onderdeel van het forum/website.

                            Zonder schriftelijke toestemming mag je nooit een logo van een website overnemen, zelfs niet als het is om een link te maken naar de website waar wij allen zo graag vertoeven.

                            Toch een schande hoe er mensen zijn die auteursrechtelijk beschermde eigendommen zo maar gebruiken voor hun eigen commerce in een goed daglicht te zetten.

                            UPDATE: Oeps, sorry! Ik zag net pas dat er al massaal was gereageerd. Ik kwam op pagina 4 terecht, waar de foto als laatste artikel stond, en was zo aangedaan door dit dat ik dadelijk reageerde. Ik zie dat er ondertussen al wat dingen zijn gebeurd en is geschreven. Maar blijft toch een schande hoe mensen ander hun werk soms misbruiken voor hunzelf in een beter daglicht te zetten.
                            Last edited by Rudy Mas; 9 april 2013, 16:20.
                            Mvg,
                            Rudy Mas
                            Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

                            Comment


                            • Re: Mag dit....

                              Oorspronkelijk geplaatst door DirkVV Bekijk bericht
                              Zonet geprobeerd om de jaarrekening eens op te vragen bij de NBB, maar het ondernemingsnummer is daar niet gekend.
                              Betekent dus dat ze idd. maar één jaar bestaan en er nog geen jaarrekening werd neergelegd, ofwel dat het om een éénmanszaak gaat.
                              In dit geval bestaat er geen de verplichting om de jaarrekeningen neer te leggen bij de balanscentrale.
                              Was ik ook al van plan om eens te bekijken eigenlijk, ben er eigenlijk vrij zeker van dat hij gewoon geen enkele medewerker in dienst heeft... Ik weet dat mijn boekhouder toegang heeft tot ( betalende ) sites waar je al deze info makkelijk kunt opvragen ( aantal werknemers , cijfers enz... ), misschien toch eens vragen...
                              1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

                              Comment


                              • Re: Mag dit....

                                Oorspronkelijk geplaatst door DirkVV Bekijk bericht
                                Zonet geprobeerd om de jaarrekening eens op te vragen bij de NBB, maar het ondernemingsnummer is daar niet gekend.
                                Betekent dus dat ze idd. maar één jaar bestaan en er nog geen jaarrekening werd neergelegd, ofwel dat het om een éénmanszaak gaat.
                                In dit geval bestaat er geen de verplichting om de jaarrekeningen neer te leggen bij de balanscentrale.
                                De website is ook nog maar geregistreerd sinds 30 maart 2012.
                                bye, Maurice
                                https://on4bam.com/
                                Nikon D7500

                                Comment

                                Working...
                                X