Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mag dit....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Mag dit....

    kaartje komt niet van de ouders, en de ontwerper van het arthur kaartje wordt intussen opgebeld door nog een gedupeerde

    Comment


    • Re: Mag dit....

      Ze hebben de kaartjes dus gewoon uit het communiekaartjes draadje gejat (tenzij BD toestemming gegeven heeft, maar dan nog kan het volgens mij niet, of staan wij al onze rechten af op dit forum inzake foto's? Dacht ik toch niet). Sabrina, ook die van jou komt van daar, Arthur, Lana, staan er allemaal..

      Forum voor discussies rond het bewerken, afdrukken, presenteren... van digitale foto's , en over andere software die met digitale fotografie te maken heeft.
      Al doende leert men...

      Flickr

      Comment


      • Re: Mag dit....

        Als ze samenwerken met BD, zullen ze het wel gelezen hebben.

        'alle rechten voorbehouden' staat dan onderaan op de website....geweldig toch, als je er zelf je voeten aan veegt.
        Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

        Comment


        • Re: Mag dit....

          Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
          BTW: die link van jou die bevat ondertussen ook geen foto's meer. Lijkt alsof ze het gelezen hebben hier en alles snel verwijderd hebben.
          http://www.hiqdesign.be/2013/02/02/c...n-laten-maken/
          Ik net hetzelfde posten... geen foto's te zien, gelukkig heb je screenshots. Ben wel benieuwd naar de uitleg (zowel HiQ als BD)

          Gezien de link "in samenwerking met BD" zal er wel contact genomen zijn door "the powers that be" dat deze posting gedaan werd zeker. Vandaag de snelle verwijdering
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

          Comment


          • Re: Mag dit....

            Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
            Gezien de link "in samenwerking met BD" zal er wel contact genomen zijn door "the powers that be" dat deze posting gedaan werd zeker. Vandaag de snelle verwijdering
            Ik vind het een verdacht snelle verwijdering van alles. Nu de rechstreekse link met die foto van Sabrina werkt wel nog (maar wie weet hoe lang )
            Al doende leert men...

            Flickr

            Comment


            • Re: Mag dit....

              Iemand heeft contact opgenomen met HIQ en die man viel uit de lucht. Kreeg de kaartjes van een personeelslid
              Dringend tijd om je personeel dan eens een cursus te geven dat je niet "steelt" van anderen

              Comment


              • Re: Mag dit....

                Oorspronkelijk geplaatst door Sabrina Van Belle Bekijk bericht
                Iemand heeft contact opgenomen met HIQ en die man viel uit de lucht. Kreeg de kaartjes van een personeelslid
                Dringend tijd om je personeel dan eens een cursus te geven dat je niet "steelt" van anderen
                De klassieker ... "mijn webmaster heeft het gedaan, ik weet van niets" ... lol !
                het blijft gewoon een pest ... als je iets online zet en het trekt op iets dan wordt het 'geleend', dat is één van de zekerheden op het net tegenwoordig.
                Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                Comment


                • Re: Mag dit....

                  Neen, dit mag niet

                  Ik heb helemaal geen toestemming gegeven om dit kaartje op hun website te plaatsen. Gelukkig heb ik daarnet nog een screenshot kunnen maken, en heb dus mijn "bewijs". Hartelijk dank aan Paly en Freia om me zo snel te contacteren.

                  Dit is nu al de tweede maal dat m'n foto, kaartje via BD werd ingepikt door een ander bedrijf.... en dan krijg je elke keer de opmerking dat je website/naam vermelden op een foto afbreuk doet aan de foto.... Wel, ik heb mijn lesje in elk geval geleerd..

                  Comment


                  • Re: Mag dit....

                    Mietie, screenshots zijn zelfs niet nodig (maar heb ze hier ook moest iemand nog iets nodig hebben), het staat er gewoon nog allemaal, je moet gewoon heel even zoeken en slimer zijn dan zij
                    zie PM.

                    Oorspronkelijk geplaatst door mietie Bekijk bericht
                    Neen, dit mag niet

                    Ik heb helemaal geen toestemming gegeven om dit kaartje op hun website te plaatsen. Gelukkig heb ik daarnet nog een screenshot kunnen maken, en heb dus mijn "bewijs". Hartelijk dank aan Paly en Freia om me zo snel te contacteren.

                    Dit is nu al de tweede maal dat m'n foto, kaartje via BD werd ingepikt door een ander bedrijf.... en dan krijg je elke keer de opmerking dat je website/naam vermelden op een foto afbreuk doet aan de foto.... Wel, ik heb mijn lesje in elk geval geleerd..
                    Al doende leert men...

                    Flickr

                    Comment


                    • Re: Mag dit....


                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • Re: Mag dit....

                        Oorspronkelijk geplaatst door Sabrina Van Belle Bekijk bericht
                        Iemand heeft contact opgenomen met HIQ en die man viel uit de lucht. Kreeg de kaartjes van een personeelslid
                        Wat had je verwacht? "Ja, we weten dat, we plukken dat van het net in de hoop dat het niet uitkomt."
                        Natuurlijk weten ze van niets en heeft "iemand anders" dat gedaan.

                        "Iemand" heeft de foto's "geleend" EN "iemand" heeft ze gepubliceerd.
                        Dat de foto's van dit forum "geleend" werden is logisch, het is "in samenwerking met BD"
                        bye, Maurice
                        https://on4bam.com/
                        Nikon D7500

                        Comment


                        • Re: Mag dit....

                          Je moet dan al bijna je naam over de gehele foto gaan uitsmeren of ze gebruiken er nog delen van!!
                          Veel succes aan iedereen met de gestolen foto's/kaartjes!

                          Ik vind dit toch wel zeer jammer, want ik kijk graag naar creaties van anderen, maar ik vrees dat we minder en minder te zien gaan krijgen. Ik durf zo zelf geen foto's van mensen op fora te zetten, want ik zou het zelf ook niet fijn vinden om foto's van mezelf zo opeens links en rechts tegen te komen. (Alhoewel ik wel een kei ben in het ontwijken van de lenzen van andere fotografen, hahaha)
                          Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

                          Comment


                          • Re: Mag dit....

                            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            Da's toch als grap bedoelt, hé bouk?

                            Rechtsklik met javascript beveiligen werkt niet, slechts hier en daar is er een nog een pipo die daar op vertrouwd en hier en daar is er een pipo dit deze beperking niet kan omzeilen.

                            Er liep een tijd geleden een thread waarin iemand beweerde dat zijn foto's niet konden "geript" worden. Een paar minuten erna stonden er al geripte versies in de thread.
                            bye, Maurice
                            https://on4bam.com/
                            Nikon D7500

                            Comment


                            • Re: Mag dit....

                              Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                              Da's toch als grap bedoelt, hé bouk?

                              Rechtsklik met javascript beveiligen werkt niet, slechts hier en daar is er een nog een pipo die daar op vertrouwd en hier en daar is er een pipo dit deze beperking niet kan omzeilen.

                              Er liep een tijd geleden een thread waarin iemand beweerde dat zijn foto's niet konden "geript" worden. Een paar minuten erna stonden er al geripte versies in de thread.
                              Dat was misschien bouk
                              Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

                              Comment


                              • Re: Mag dit....

                                Ze lezen blijkbaar mee... hun website is al aangepast, er staat nu een tekst zonder foto's.
                                EDIT: mijn cache bleef hangen nadat er reeds tal van antwoorden kwamen...
                                Last edited by YoeriV; 8 april 2013, 15:03.

                                Comment

                                Working...
                                X