Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Konijnenberg en aggressieve / foute / slechte verkopers

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Konijnenberg en aggressieve / foute / slechte verkopers

Ik ben al redelijk veel geholpen door die grote verkoper van FK en eerlijk gezegd, telkens ik bij konijn terugga hoop ik dat ik bij hem terechtkom want hij geeft altijd perfecte uitleg hoor. Nog nooit hebben ze mij daar iets proberen aan te smeren, maar men vraagt steeds op een beleefde manier of ik nog een filtertje of extra garantie (+2j) erbij wil hebben, maar dat is nu eenmaal hun job.
    Ik weet ook wel steeds perfect wat ik wil, en ben op voorhand altijd goed geinformeerd, en meestal reserveer ik ook op voorhand. Voor mij FK
    Mvg, Tin_tin
    Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
      Ik heb bij Konijnenberg altijd goede ervaringen en voor ik iets koop heb ik me goed voorbereid zodat ik weet wat ik wil. Mocht ik alsnog advies willen dan laat ik de verkoper zijn verhaal houden: dat is een kwestie van fatsoen. Wanneer u het beter weet stel dan geen onnodige vragen ook al is het om te tonen hoe slim u bent.
      Overigens, ten Noorden van Turnhout de grens over daar heet het Nederland en niet Holland waar Nederlanders wonen en geen Hollanders. Hetzelfde dat je Belgen tenonrechte als Limburger duidt.
      we hadden de twee tamrons besteld om te vergelijken. dat mag je niet alleen, er moet altijd een verkoper bijstaan. Begrijpelijk, mr nog steeds wilden we enkel vergelijken.

we hebben de lenzen echter nooit op de body knn schroeven, ze zijn zelfs niet uit hun doos geweest.

Na enkele minuten kregen we een volledig andere lens in ons gezicht... de 18-230...

Ik vind het dus ook niet volledig 'Fatsoen'lijk dat hij ons de lenzen niet heeft laten testen...
      * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

Comment

MAAR GOED, MENSEN,

een forum is een forum om verschillende meningen en reacties te horen. dank daarvoor. voor - en tegenstanders. logisch

Maar dit is uitgedraaid op een forum post van veel vertier en plezier, met popcorn en veel bier (),

maar ik zoek dus nog steeds advies over de theorie, over de lenzen met name, want dat is waar het om ging...

Kunnen jullie ook zo vriendelijk zijn om me daarmee uit de nood te helpen? Minder sensatie weliswaar in de andere forumpost, maar voor mij interessanter...

Bedankt...

Allen hierheen ;-)
        Forum voor discussies, vragen en antwoorden over objectieven en andere optische toebehoren zoals lenzen en filters. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuwe lens, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...
        * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

Comment

Ik heb enkel goeie ervaringen met KB (behalve die keer dat ik een zo goed als nieuwe lens verpatste die ze de week erna voor 300 euro meer verkochten). Ze smeren je nooit iets aan dat je niet moet hebben, op een paar kleinigheden na.

Die oudere heer, grote, grijze Nederlander is wel altijd heel behulpzaam en weet waar hij mee bezig is.

Waarom kon je niet gewoon zelf voor je vriendin iets kopen, rekening houdend met haar budget. Je vriendin moest toch niet meekomen ? En dan kon jij op het niveau van de verkoper meepraten.
          Canon-man. Concerten en natuur.
          Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
            Ik heb enkel goeie ervaringen met KB (behalve die keer dat ik een zo goed als nieuwe lens verpatste die ze de week erna voor 300 euro meer verkochten). Ze smeren je nooit iets aan dat je niet moet hebben, op een paar kleinigheden na.

Die oudere heer, grote, grijze Nederlander is wel altijd heel behulpzaam en weet waar hij mee bezig is.

Waarom kon je niet gewoon zelf voor je vriendin iets kopen, rekening houdend met haar budget. Je vriendin moest toch niet meekomen ? En dan kon jij op het niveau van de verkoper meepraten.
            ja, die vraag heb ik me ook al gesteld. Als jij voldoende kennis hebt om je vriendin alles uit te leggen moet ze toch gewoon op jouw advies afgaan......
            EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
            https://sites.google.com/view/pdh65/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
              Ik heb daar trouwens altijd die vrouwelijke verkoopster gehad daar. Is een vriendelijke maar ze pushen echt teveel om nog extra zaken te verkopen heb ik gemerkt, dat was vroeger niet zo bij konijn, das dus nu wel spijtig dat ze zo bezig zijn. ...
              De laatste keer dat ik bij konijn geweest ben, redelijk dure lens, en ind. zij verder pushen op .. ne filter, en ik zei: Die filter dan.. zij: da's gene goeie , je moet deze nemen .. ( klad duurder ) terwijl ik daar niet naar gevraagd had. En dat vind ik er over.
              WIE gaat er naar den been houwer en koopt er 200gr kaas, en heeft het ooit al meegemaakt dat die vroeg van : en moet ge geen 200gram salami hebben ?? En als.. ge het dan zou nemen en ge zegt maar zonder look, dat hij dan die met look begint aan te smeren? Laat ons eerlijk zijn, we weten dat ze het doen, we hebben het niet graag, maar laten ze toch doen. konijn op dat punt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LittleLeentje Bekijk bericht
                , ze zijn zelfs niet uit hun doos geweest.
                Ik vind het dus ook niet volledig 'Fatsoen'lijk dat hij ons de lenzen niet heeft laten testen...
                Als mijn doos open geweest is, dan wil ik die wel testen, maar als ik ene koop moet hij een andere doos nemen die gesloten is. Wil gene terug gekregen rommel van nen andere.
                Ik heb een lens gekocht, en die uit de vitrine er op gezet, om te zien of het werkelijk dat was wat ik wlde, maar diegene die ik gekocht heb, daar was de doos NIET van open geweest. ( Het verhaaltje van die van de mediamarkt nog indachtig , waar er fotos stonden op het geheugenkaartje van het "nieuw" fototoestel.)
                Last edited by Guest13; 12 juni 2011, 12:22. Reden: typfoutje:)

Comment

we hadden de twee tamrons besteld om te vergelijken. dat mag je niet alleen, er moet altijd een verkoper bijstaan. Begrijpelijk, mr nog steeds wilden we enkel vergelijken.

we hebben de lenzen echter nooit op de body knn schroeven, ze zijn zelfs niet uit hun doos geweest.
                  Raar, toen ik daar mijn 2ehands 5d gekocht heb ben ik alleen zeker een 20minuten buiten de winkel geweest en verder dan hun parking en die verkoper had daar toen geen probleem mee.

Aangezien ik ook geen lens bij had heeft ie er toen zelf, hij stond erop dat hij dat zelf deed, een ef 16-35 L F2.8 opgezet zodat ik wat foto's kon nemen.

Ze zullen ongetwijfeld wel de nr-plaat gezien hebben van de auto op de parking maar het gaf toch een gevoel van vertrouwen
                  ::: Flickr :::

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                    ( Het verhaaltje van die van de mediamarkt nog indachtig , waar er fotos stonden op het geheugenkaartje van het "nieuw" fototoestel.)
                    Een vriend kocht daar een tijdje terug een gsm die bomvol vakantie foto's stond..
                    ::: Flickr :::

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beauke Bekijk bericht
                      "De beperkingen zullen haar creativiteit enkel stimuleren"....?
                      Volgens mij zullen die beperkingen haar enkel beperkingen opleggen.
                      Iedere beperking doet creativiteit in een mens openbloeien.... beperking van middelen stimuleert net creativiteit... Niet dat U zou weten waarover ik praat, ik heb net uw foto's eens bekeken.

Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk bericht
                      Lachwekkende reactie zeg, als er hier op het forum een beginner vraagt met welke apparatuur hij/zij moet beginnen, dan is het beste nog niet goed genoeg
                      Really? Ik raad mensen anders altijd aan van te beginnen met 2 maal niks... liefst een analoge kleinbeeld met een standaard 50mm lens..... en foto's zelf ontwikkelen in de doka.

Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
                      Jij doet je naam eer aan
                      Wel, gelukkig is in het echte leven mijn naam niet Daniel. Lol, stel je voor zeg!

no comment
                      Lekker natrappen? Toont aan wat voor mens je bent.
                      TOYO-FIELD 45AII - Arrax 88 - Yashica Mat 124 G - Pentacon six - Voigtländer Bessa III - Nikon D700 - Nikon D300S - 17,2kg glas om dat alles te doen werken!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo Bekijk bericht
                        Iedere beperking doet creativiteit in een mens openbloeien.... beperking van middelen stimuleert net creativiteit... Niet dat U zou weten waarover ik praat, ik heb net uw foto's eens bekeken.
                        Toon eens Uw foto's want ik zie hier nergens iets zodat ik eens weet wat creatief zijn is.
                        Serieus nu, is dit een manier van reageren op iemands mening? die gaf je anders toch ook!

Really? Ik raad mensen anders altijd aan van te beginnen met 2 maal niks... liefst een analoge kleinbeeld met een standaard 50mm lens..... en foto's zelf ontwikkelen in de doka.
                        Aanraden... bij u is het eerder van moeten!

, gelukkig is in het echte leven mijn naam niet Daniel. Lol, stel je voor zeg!
                        Je bent sterk in alles in het belachelijke trekken maar ja Klojo staat voor iets hé!

Lekker natrappen? Toont aan wat voor mens je bent.
                        Hihi, Klojo je beseft bijlange niet hoe jij hier overkomt als mens!
                        Groetjes, Beauke
                        Mijn foto's

Comment

Hallo kroket. BD is leuk voor dit soort draadjes.
                          Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
                          website: http://www.hung.be
                          facebook - Instagram

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hung Bekijk bericht
                            Gaan kijken naar je website -> ge-WOW-ed -> direct gevolgd op twitter
                            Als ik ooit trouw, ik weet je te vinden

sorry, helemaal off-topic...
                            Ruzie rustig verder allemaal
                            500PX - Twitter - Flickr - Facebook - Website (wordt aan gewerkt)

Comment

Wel, gelukkig is in het echte leven mijn naam niet Daniel. Lol, stel je voor zeg!

Ik heet ook geen Daniel, dus wat loop je toch te bazelen KLOJO!!!
                              D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hung Bekijk bericht
                                hey hung, een biertje?

leuk draadje idd, maar dit wordt méér met stinkende modder smijten dan objectiviteit... maar bon, that's a forum for apparantly...

schol eh mannen!

PS aan allen: Ik ben iemand die van humor houd... en anderen hier ook. dus een korrel zout af en toe kan heus geen kwaad....

Comment

Working...
                                X