Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bd forum traaaaaag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Nu vandaag 15 jan 20.22u niet meer op het forum te geraken.

    Dus zal het aan forum liggen denk ik.

    Spijtig, dacht weer dat het telenet was..


    Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e31'

    Timeout expired

    /forum.asp, line 331


    Trance_811
    \Nickname: Trance_811
    \Lidnr: BD0145BE

    \website: http://www.fotojo.be
    \@:trance_811@hotmail.com

    Comment


    • #32
      Vanuit MOL gaat het nu terug snel maar gisteren trrraaaaaaag!

      Zal waarschijnlijk wel in orde komen met die slimme koppen die daar zitten bij BD

      groetjes
      CANON G5: Speedlite 420ex: Manfrotto 390.
      Lenzen: Groothoek - Tele - Macro

      Comment


      • #33
        Vandaag (sinds +/- 18.00) gaat het inderdaad weer een stuk sneller....
        Canon 10D, glass, flashes & extra's
        Fuji S602Z & extra's
        www.CooMa.be BD0176BE

        Comment


        • #34
          De BD-server is inderdaad traag. Volgens mij ligt het niet aan de connectie, maar aan de server zelf. Het lijkt wel of de server pauzes inlast, waardoor veel timeout errors ontstaat.

          Ach, veel maakt het niet uit. Ik surf meestal met meerdere browsers tegelijktijd. Als de ene wat traag is dan naar een andere site.
          Groetjes, Blord

          Canon 7D en wat lenzen.

          Comment


          • #35
            Gisteren kreeg ik ook time-out hier op BD.
            -Telenet modem gereset
            -draadloos netwerk gereset
            -computers gereset
            Eindelijk terug naar BD.......time out..
            Snelheids test op die site in nl geeft 728 aan dus vrees dat het niet bij telenet gaat liggen.

            Mvg Peter

            Comment


            • #36
              idd, alles ging snel , behalve onze BD...
              ik kreeg met m'n superdeluxesneleturbo ADSL ook soms een timeout???????
              Als ik dan BD forum afsloot en opnieuw aanklikte ging het weer één pagina goed.
              Dan weer time out... Dus weer BD sluiten, weer openen, één pagina lezen, weer sluiten, weer openen, weer ééntje lezen, weer sluiten , weer openen, weer eentje lezen... en zo tot ik alle pagina's gehad had...

              Maar vandaag is 't weer ok met onzen BD server... 't gaat weer supersnel en ik meerdere pagina's tegelijk lezen... oef.

              Comment


              • #37
                idd, alles ging snel , behalve onze BD...
                ik kreeg met m'n superdeluxesneleturbo ADSL ook soms een timeout???????
                Als ik dan BD forum afsloot en opnieuw aanklikte ging het weer één pagina goed.
                Dan weer time out... Dus weer BD sluiten, weer openen, één pagina lezen, weer sluiten, weer openen, weer ééntje lezen, weer sluiten , weer openen, weer eentje lezen... en zo tot ik alle pagina's gehad had...

                Maar vandaag is 't weer ok met onzen BD server... 't gaat weer supersnel en ik meerdere pagina's tegelijk lezen... oef.

                Comment


                • #38
                  Oeps, het gaat zelfs TE snel..; Mijne post wordt tweemaal verzonden.
                  Sorry

                  Comment


                  • #39
                    Telenet probleem "voorlopig" opgelost. De helpdesk medewerker vroeg me de volgende instellingen te wijzigen:

                    -Extra
                    -Internet opties
                    -Verbindingen, Lan instellingen

                    Daarna de twee vakjes in Automatische configuratie uitvinken.
                    Vervolgens proxiserver aanvinken en op het adres vul je in:

                    proxy.telenet.be

                    en op de poort vul je in:

                    8080

                    Proxyserver niet gebruiken voor locale adressen laat je uitgevinkt.

                    Vervolgens druk je twee maal op OK en de setting is aangepast.

                    Vanaf dat ogenblik liep weer alles op rolletjes!

                    Hopelijk heeft hier iemand een boodschap aan.

                    Groetjes,
                    Ron
                    Ron
                    D70 met glas van 28 tot 500 mm en andere snuisterijen.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by dxnature
                      Telenet probleem "voorlopig" opgelost. De helpdesk medewerker vroeg me de volgende instellingen te wijzigen:

                      -Extra
                      -Internet opties
                      -Verbindingen, Lan instellingen

                      Daarna de twee vakjes in Automatische configuratie uitvinken.
                      Vervolgens proxiserver aanvinken en op het adres vul je in:

                      proxy.telenet.be

                      en op de poort vul je in:

                      8080

                      Proxyserver niet gebruiken voor locale adressen laat je uitgevinkt.

                      Vervolgens druk je twee maal op OK en de setting is aangepast.

                      Vanaf dat ogenblik liep weer alles op rolletjes!

                      Hopelijk heeft hier iemand een boodschap aan.

                      Groetjes,
                      Ron
                      Heeft er IMHO niks mee te maken, bovendien ga je vroeg of laat problemen krijgen met de verbinding als je niet het configuratie-script gebruikt met http://pac.pandora.be:8080 als adres.

                      Hombre

                      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                      Comment


                      • #41
                        Geen idee Hombre, dit is materie waar ik geen kaas heb van gegeten. Heb gewoon veranderd naar wat de helplijn operator me opdroeg.
                        Ron
                        Ron
                        D70 met glas van 28 tot 500 mm en andere snuisterijen.

                        Comment


                        • #42


                          Heeft er IMHO niks mee te maken, bovendien ga je vroeg of laat problemen krijgen met de verbinding als je niet het configuratie-script gebruikt met http://pac.pandora.be:8080 als adres.


                          Ben sinds juni 1998 Telenet klant en gebruik van de eerste dag het vaste proxyserveradres proxy.pandora.be en poort 8080 dus zo problematisch is dat niet (dat kan het wel worden als Telenet ooit besluit hun proxybeleid te wijzigen).
                          Ik herinner me trouwens dat er destijds een (korte) periode was dat surfen moeilijker ging bij degenen die de pac gebruikten (om maar te zeggen dat ook daar wel iets fout mee kan gaan), voor mij toen de reden om het vaste proxy adres in te stellen.

                          Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by kartix


                            Heeft er IMHO niks mee te maken, bovendien ga je vroeg of laat problemen krijgen met de verbinding als je niet het configuratie-script gebruikt met http://pac.pandora.be:8080 als adres.


                            Ben sinds juni 1998 Telenet klant en gebruik van de eerste dag het vaste proxyserveradres proxy.pandora.be en poort 8080 dus zo problematisch is dat niet (dat kan het wel worden als Telenet ooit besluit hun proxybeleid te wijzigen).
                            Ik herinner me trouwens dat er destijds een (korte) periode was dat surfen moeilijker ging bij degenen die de pac gebruikten (om maar te zeggen dat ook daar wel iets fout mee kan gaan), voor mij toen de reden om het vaste proxy adres in te stellen.


                            Hoeft ook helemaal niet problematisch te zijn. Als ik me goed herinner gebruik je met proxy.pandora.be steeds dezelfde server. Geen probleem als die goed bereikbaar is. En áls die dan toch wat moeilijkheden geeft en je bent op die moment niet online, merk je er natuurlijk niks van.
                            Voordeel met pac is dat deze voor jou de beste (snelste) proxyserver kiest, en natuurlijk eentje die werkt.

                            Van recente problemen met pac weet ik niets, wel herinner ik me veel problemen zowat anderhalf jaar geleden met de proxy gebruikers. Toen was ik veel op de Telenet-forums te vinden voor ik me bekeerde tot BD-er

                            Maar zoals hierboven geschreven, als ik me goed herinner, want ik heb soms ook een memory-leak

                            Hombre

                            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                            Comment


                            • #44
                              Vandaag weer heel triestig gesteld met BD,time out..........time out.
                              mvg FrançoisVM
                              Canon 7D

                              Comment


                              • #45
                                Het is mij ook al opgevallen...
                                Met momenten (nu bvb) gaat het dan wel weer beter.
                                www.damafoto.be
                                Facebook Damafoto

                                Comment

                                Working...
                                X