Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bd forum traaaaaag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Hier al een half uur hééééééél traaaaaag op ADSL Skynet 'k Denk dat ik eerst iets ga drinken en hopelijk gaat het later wat sneller
    Groetjes Vicky

    Comment


    • #17
      Ook Telenet, effe de snelheid gechecked: 740kbps. Met andere sites géén problemen, zolang het geen Skynet-sites zijn

      Het forum heeft al dagen kuren, soms een fractie van een seconde, dan weer een time-out. Maar vandaag is het echt wel te gek, op een half uur tijd 6 keer time-out.

      Ik dacht dat de time-out een probleem was bij de server, en dat Telenet er niks mee te maken heeft?

      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment


      • #18
        Ik heb vandaag ook al een heel aantal keren een timeout gehad.... zit op telenet.
        Canon 10D, glass, flashes & extra's
        Fuji S602Z & extra's
        www.CooMa.be BD0176BE

        Comment


        • #19
          Ik heb vandaag ook regelmatig timeouts van de BD server.
          Ligt volgens mij niet aan m'n telenet verbinding, ik heb zonet nog de laatste windows update binnengekregen in enkele seconden...

          Comment


          • #20
            Hallo,

            Sven, de forumadministrator, zal het ook wel in de gaten hebben en - als het mogelijk is - de nodige actie ondernemen ...

            Jaja
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • #21
              Originally posted by vicky
              Hier al een half uur hééééééél traaaaaag op ADSL Skynet 'k Denk dat ik eerst iets ga drinken en hopelijk gaat het later wat sneller
              Hallo Vicky, het ligt eraan wat je drinkt, maar vandaag kan je erg dronken worden

              Comment


              • #22
                ik krijg nu al 3x achter elkaar foutmeldingen......

                Comment


                • #23
                  Bij mij het zelfde,ze zijn hier toch niet bij skynet zeker.
                  Voila nu gaat het hier sneller,dat zal van al die lenzen geweest zijn.
                  mvg FrançoisVM
                  Canon 7D

                  Comment


                  • #24
                    Het is nog altijd traag... En nu begint het hier te hagelen ook...
                    Canon 10D, glass, flashes & extra's
                    Fuji S602Z & extra's
                    www.CooMa.be BD0176BE

                    Comment


                    • #25
                      het is weer traag,weet niet wat er is maar het duurt zo lang dat ik deze melding krijg

                      Welcome to Belgium Digital's Forum!
                      Visitors Today: 5321 | Visitors Online: 86

                      Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e31'

                      Timeout expired

                      /forum.asp, line 331


                      D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                      www.langenacker.nl

                      Comment


                      • #26
                        Soms hou ik ervan Sven even te jennen

                        maar dit zinnetje zegt genoeg

                        Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e31'

                        Timeout expired

                        /forum.asp , line 331



                        p.s. Sven, only joking hee
                        http://www.razziphoto.com/

                        Comment


                        • #27
                          Ik heb dat hier zeer regelmatig de laatste tijd, en het ligt wel duidelijk aan BD want andere site's lopen binnen als een trein.
                          Ik krijg op sommige momenten steeds timeouts !
                          Het een is vervelend iets waarbij ik dan meestal na enige tijd verhuis naar andere site's om het later nog eens te proberen.
                          fredje.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by fredjefriet
                            Ik heb dat hier zeer regelmatig de laatste tijd, en het ligt wel duidelijk aan BD want andere site's lopen binnen als een trein.
                            Ik krijg op sommige momenten steeds timeouts !
                            Het een is vervelend iets waarbij ik dan meestal na enige tijd verhuis naar andere site's om het later nog eens te proberen.
                            fredje.
                            Hier het zelfde probleem en het gaat soms gewoon en dan weer timeouts.
                            mvg FrançoisVM
                            Canon 7D

                            Comment


                            • #29
                              Heb dus modem een dag uitgelaten, en weer ingeplugd.
                              Ik zou dus nu nieuwe soft moeten hebben.

                              Nu gaat het wel, maar ik blijf afwachten.

                              Thanks
                              ik voel me hiet nu toch al een beetje niet meer allen met mijn miserie.
                              Spijtig dat er alleen maar telenet is hier, ge zoud ze anders nogal zien vliegen peis ik.

                              van hier tot in Mechelen en ze zouden geen grond raken, zeker van...

                              Trance_811
                              \Nickname: Trance_811
                              \Lidnr: BD0145BE

                              \website: http://www.fotojo.be
                              \@:trance_811@hotmail.com

                              Comment


                              • #30
                                Heb er de laatste paar dagen ook last van
                                Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                                Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                                Comment

                                Working...
                                X