Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eigen website ??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Eigen website ??

    Oorspronkelijk geplaatst door LittleLeentje Bekijk bericht
    Mijn eerste website in januari 2011 gemaakt met Joomla!. Template van 't internet gekocht voor 25 dollar, hosting bij Gandi.net. Daarbij heeft m'n broer en een maat een server draaien, waarop m'n site ook draait. Daarvoor betaal ik 4€/maand, + de hosting, die ook erg goedkoop is.

    M'n eerste Joomla! site is nu vervangen door een 'gewone' html geschreven site, geschreven door een vriend van me, die webdesigner is en de site voor een prijsje voor mij heeft gemaakt (<200€). Nu heb ik een site die volledig naar m'n stijl en zin is!

    m'n site: www.leentjeloveslight.com

    m'n webdesigner: www.storylinedesign.be
    Nu als die site voor minder dan 200 Euro gemaakt is, van scratch, dan heb je inderdaad een zeer mooie deal gekregen.

    Ik zou wel opletten met links die met een hoofdletter beginnen ... kan allemaal prima werken op je huidige host, maar op een andere kan dit problemen geven als je dit eens vergeet en de link met kleine letters ingeeft ... dan krijg je een 404 error.

    Hoofdletters in links is 'not done' vrees ik ... maar verder ziet het er prima uit ... voor een volledige html site (lijkt me sterk trouwens, volgens mij is het een mod-rewrite setup met htaccess die html naar php omzet want het draait op een Apache/2.2.9 (Debian) PHP/5.2.6 )
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

    Comment


    • #32
      Re: Eigen website ??

      Ik heb al wat php en html kennis en heb al wat sites in elkaar gedraaid.
      www.wickedsdesign.be is mijn eigen site, en www.dendriehook.be is de site van de wijkwerking hier.
      als je wil mag je me altijd een PM sturen om je op weg te helpen ofzo hoor.
      ik zelf host alles bij axonet. snel, betaalbaar. je hebt wel niet beestig veel webspace... maarja tis kiezen of delen hé
      greetz
      You only live once...

      Comment


      • #33
        Re: Eigen website ??

        Ik heb 1tje gemaakt met Wordpress: Link

        Hij is wel nog niet helemaal af, maar dan heb je toch al een gedacht!
        Maar ben zeker tevreden over Wordpress zelf...

        Comment


        • #34
          Re: Eigen website ??

          Mijn site is gemaakt via Wordpress en een gekochte blogtemplate. Die template heb ik dan helemaal zelf aangepast aan mijn wensen door in scripts en dergelijke wijzigingen aan te brengen. Ik gebruik die template niet als blog.
          De hosting is bij OVH.com in Frankrijk.

          www.liebens.info
          [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

          Comment


          • #35
            Re: Eigen website ??

            Nogmaals iedereen bedankt voor de tips en verdere info

            Wat denken jullie van volgende namen, welke heeft de voorkeur ?

            siegpix.com
            siegpics.com
            sieg.com

            of moet ik .be domeinnamen kiezen ??
            Indien nog tips i.v.m. naam van de site .... shoot !

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #36
              Re: Eigen website ??

              siegpics.be :-)
              Mijn handtekening kan een hele hoop cijfers en getallen bevatten, Maar het belangrijkste is dat ik weet hoe het te gebruiken en dat het bijna 16 Kilogram weegt.

              Comment


              • #37
                Re: Eigen website ??

                Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                of moet ik .be domeinnamen kiezen ??
                Persoonlijk zou ik voor een .be domeinnaamkiezen, terzij de site vooral commerciële bedoelingen heeft, maar dan nog zou een .be een goede optie zijn.
                Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

                Comment


                • #38
                  Re: Eigen website ??

                  Ik zou kiezen voor sieg.com of sieg.be. Dat is kort maar krachtig en pix of pics erachter geeft verwarring. Mensen moeten of de schrijfwijze vragen of je loopt de kans dat ze verkeerd gokken en niet bij jou uitkomen. Be of com is vooral afhankelijk of je de internationale markt wilt opgaan of dat je het nationaal houdt.
                  www.wolves-fotografie.nl en www.komfotograferen.nl
                  Voor al uw foto-opdrachten, fotografie workshops en privé-lessen fotografie en/of fotobewerking.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Eigen website ??

                    Ben al jaren met verschillende websites zeer tevreden gehost bij de Belgische firma luckywebbing.
                    (Doet ook websdesign)

                    Comment


                    • #40
                      Re: Eigen website ??

                      om te starten, niet slecht

                      heb er ook al enige tijd ééntje
                      Maak volledig aanpasbare online foto albums met onze prijs winnende software. Upload naar je eigen site of naar je jalbum.net abonnement.


                      succes met je zoektocht
                      groetjes Ingrid

                      Comment


                      • #41
                        Re: Eigen website ??

                        Al meer als 8 jaar,
                        en ongeveer 10 sites die ik gemaakt heb
                        staan gehost bij pcextreme.nl

                        paar maand geleden wat issues gehad,
                        maar verder geweldige service,
                        geweldige transparantie naar wat ze van problemen ondervinden en wat ze eraan doen,

                        heeft statische en dynamische hosting met verschillende mogelijkheden en tegen zeer aangename prijs.
                        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Eigen website ??

                          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                          Nogmaals iedereen bedankt voor de tips en verdere info

                          Wat denken jullie van volgende namen, welke heeft de voorkeur ?

                          siegpix.com
                          siegpics.com
                          sieg.com

                          of moet ik .be domeinnamen kiezen ??
                          Indien nog tips i.v.m. naam van de site .... shoot !

                          grts
                          Sieg
                          Als sieg.com nog vrij is meteen pakken. Veel mensen dromen van een domein die zo kort en makkelijk is.
                          Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
                          website: http://www.hung.be
                          facebook - Instagram

                          Comment


                          • #43
                            Re: Eigen website ??

                            Als jouw naam al 'wereldberoemd' is in het fotografiemilieu kan een websitenaam volstaan met uitsluitend jouw naam. Zo niet, is het meestal best om, ivm. zoekmachines/seo, ook de 'activiteit' in de sitenaam te voorzien .

                            Guy
                            www.guydewestelinckfotografie.be

                            Comment


                            • #44
                              Re: Eigen website ??

                              maar zorg dat je url ook niet te lang is,

                              SEO kan je even gemakkelijk via meta tags / inhoud /alt-tags / title tags beinvloeden.
                              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                              Comment


                              • #45
                                Re: Eigen website ??

                                Hey,

                                Ik heb een jaar of 3 nu mijn website bij Viewbook.
                                ok, je hebt een maandelijkse bijdrage met de pro versie die ik sinds dit jaar heb van 19$/mnd momenteel komt dat op 14,3 € /mnd.
                                Daar zit uiteraard alles in.

                                -Het maken van een geheel eigen portfolio website naar smaak en stijl.
                                -Het makkelijk uploaden van foto's in eventueel hoogste resolutie in albums.
                                -Het makkelijk delen met eventueel paswoord van albums voor een klant, eventueel met download optie. Dit werkt zeer soepel en snel.
                                -Groot voordeel is dat met een Viewbook site je GEEN foto's kunt pikken van een pagina,
                                deze zijn dus niet op te slagen op een of andere manier. de foto's in een album schalen ook mooi met het openstaande venster mee, zonder schuifbalken tot gevolg.
                                of je nu op een 12" of een 27" scherm werkt, met de full screen optie rechts boven heb je een mooie schermvullende weergave.
                                Van al de zelfbouwsites die ik al gezien heb zijn er maar weinig die mij echt aanspreken. je moet al zoals al gezegd is, al die hupperdepup site bouw platformen die laten toch vaak te wensen over.
                                Viewbook is makkelijk in gebruik zonder veel poespas, Less is More.
                                Dat wil niet zeggen dat mijn site zo geweldig is maar goed toch effe laten zien.

                                Fuji XH-1 / en een stel fijne glazen.

                                Comment

                                Working...
                                X