Ik zou graag mijn eigen fotoblog opstarten, vooral omdat ik dan een beetje verplicht word om kritisch mijn beste foto's te selecteren.
Ik heb vroeger meer dan twee jaar een weblog onderhouden en dat is dan door een servercrash vernietigd geweest. Dat soort dingen wil ik nu vermijden.
Omdat reviews op het net niet veel waard zijn, zoek ik persoonlijke ervaringen.
Wat ik graag zou hebben:
- Ofwel grote betrouwbaarheid ofwel een of andere vorm van controle (zodat ik zelf evt de database kan backuppen). Mijn voorkeur gaat naar grote betrouwbaarheid.
- Flexibele lay-out.
- Deftige snelheid.
- Schaalbaarheid.
- Een soort intelligent tag systeem of manier van indexen waardoor ik of bezoekers op eenvoudige manier reeksen fotos kunnen terugvinden.
Ik zou mijn foto's op mijn eigen webspace hosten, dus ik zoek eigenlijk geen imagehoster, ik zoek dus ofwel:
- Een online totaaloplossing zoals bv. wordpress.com
- Een php blogsysteem dat ik op mijn eigen website kan installeren.
Ik wil hiervoor tot 10 - 15 EUR / maand uittrekken, dus het moet niet voor niets zijn.
In ieder geval al bedankt.
Ik heb vroeger meer dan twee jaar een weblog onderhouden en dat is dan door een servercrash vernietigd geweest. Dat soort dingen wil ik nu vermijden.
Omdat reviews op het net niet veel waard zijn, zoek ik persoonlijke ervaringen.
Wat ik graag zou hebben:
- Ofwel grote betrouwbaarheid ofwel een of andere vorm van controle (zodat ik zelf evt de database kan backuppen). Mijn voorkeur gaat naar grote betrouwbaarheid.
- Flexibele lay-out.
- Deftige snelheid.
- Schaalbaarheid.
- Een soort intelligent tag systeem of manier van indexen waardoor ik of bezoekers op eenvoudige manier reeksen fotos kunnen terugvinden.
Ik zou mijn foto's op mijn eigen webspace hosten, dus ik zoek eigenlijk geen imagehoster, ik zoek dus ofwel:
- Een online totaaloplossing zoals bv. wordpress.com
- Een php blogsysteem dat ik op mijn eigen website kan installeren.
Ik wil hiervoor tot 10 - 15 EUR / maand uittrekken, dus het moet niet voor niets zijn.
In ieder geval al bedankt.
Comment